Sebian pisze:
Troszkę mniejszy?

Jest
dużo mniejszy. Przy W123 to kurdupel
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Nieporozumieniem jest również porównywanie jego trwałości do W123 tak samo, jak wykorzystywanie W201 na taxi
Hmmm, troche sie zagalopowales, ten mini MB byl porownywalny na poczatku lat z vw passatem w niemieckiej prasie. Pozniej i passat urosl i c-klassa tez:). Zreszta jest krotszy od w123 o 30 cm, ale za to ma prawie taki sam baganik (wyzszy od w123). Trwaloscia nie ustepuje innym modela MB z tamtego okresu, a ta i tak glownie zalezy od wlascicieli. w201 w wwersji taxi byly produkowane przez MB.
Sebian pisze:
Przepis na W201: Kupić W124, wziąć rozpęd, trafić czołowo w tramwaj, oberwać w tyłek od pługa, oszlifować, wyrównać... i mamy W201
Orginalne spostrzezenie, ale wiekszosc takich w124 jezdzi nadal u nas jako w124.
Sebian pisze:
Wg mnie to auto nie nadaje się na auto rodzinne ze względu na gabaryty - sugeruję się Twoją wypowiedzią "wraz z rodzicami postanowiliśmy"
Auto rodzinne zaczyna sie od 4800 cm dlugosci:)?
Sebian pisze:
Co do manewrowania w mieście, to myślę, że nawet dużym MB ze wspomaganiem jest łatwiej manewrować niż 126p
![[cool]](./images/smilies/cool.gif)
Często widzę ludzików w dużo mniejszych autach, którzy zastanawiają się, czy się zmieszczą lub "zawiną" czy też nie, a ja za nimi dużo większą furką załatwiam to dużo szybciej
![[cool]](./images/smilies/cool.gif)
- wytłumaczcie mi zatem, o co chodzi?
![[szalone]](./images/smilies/szalone.gif)
O sporo mniejsz promien zawracania niz w przypadku w123/w124, ktory caly czas mnie zadziwia
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
O nizsza wage i lepsze osiagi i spalanie z porownywalnymi w124 (chodzi o te same wersje silnikowe).
Podsumowujac w201 to bardzo fajny samochod i jest dobra alternatywa wobec juz wiekowych w123.
ps. Swoja droga w niemieckim Auto Moto Sporcie z 1984 byl test pt "Ktory Benz jest lepszy 190D czy 240D". Jak kiedys trafie na ten artykul to go zeskanuje
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)