MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 04, 2025 7:52 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob kwie 24, 2004 7:07 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 19, 2002 1:00 am
Posty: 1239
Lokalizacja: Warszawa
Otoz zaczelo sie tak ze jechalem z pracy zalatwic jedna sprawe do Piaseczna i dojezdzalem juz do celu gdy nagle niesamowicie wzrosly mi obroty. Nacisnalem na pedal gazu bo myslalem ze cos podlazlo pod niego i sie zablokowal. Obroty wrocily do normy. Jednak po minucie znow stalo sie to samo. Znow obroty wskoczyly szybko na maksa i nacisniecie gazu spowodowalo ich powrot do normy. Zatrzymalem sie na miejscu zeby zobaczyc czy nie ma czegos co blokuje pedal i ciegno gazu ale nie. Wylaczylem silnik i wlaczylem, wysiadlem i wsiadlem do auta (jestem w koncu informatykiem [zlosnik] ) i dalej jazda w kierunku domu. Nagle po drodze jakis dziwny dzwiek dobiegl jakby mi jakas blacha zaczela sie glucho obijac albo jakby ciezki klucz spadl na metalowe czeci. Za moment jednak ustalo jednak auto zaczelo sie zupelnie inaczej zachowywac to znaczy silnik zaczal zupelnie rowno pracowac jak benzyna i mial wiekszego kopa :o Trwalo to moze minute a potem zaczal tracic moc i ledwie slychac bylo lekki przdzwiek jakby sie cos w nim obijalo. Zatrzymalem sie zeby obejrzec ale nic, cisnienie tez nie spadlo, zadnych wyciekow itp. Uruchomilem auto jeszcze raz i pojechalem w kierunku domu. Predkosc maksymalna jaka udalo sie rozwinac to 60 km/h. Generalnie silnik pracuje nawet w miare rowno ale dosyc glosno i ma slabo slyszalny metaliczny przydzwiek. Co to u licha moze byc ??? Rezerwa mi sie jeszcze nie palila ale zblizalo sie do niej. Z wstepnych diagnoz to moze byc syf z dna baku ktory zatkal wtryskiwacze albo swieca. Co moge i powinienem jeszcze sprawdzic? Kable i rurki sprawdzilem i na pierwszy rzut oka sa OK. Dolalem dobrego paliwa i preparatu do czyszczenia wtryskiwaczy. Przejechalem parenascie kilometrow ale na razie bez rezultatu. mam nadzieje ze to nic powaznego, zreszta jakby to bylo cos gorszego np jakies pekniecie to chyba wogole silnik by mi wywalilo tzn tloki, wal korbowy itp?
Pomocy!
Pozdrawiam
Futrzak[/code]

_________________
W115 220D 68 "Kasztanka"
W168 170D 01 "Marcysia" :-)
ex auta: VW 1303 73 "Garbi", W123 300D 83/89 "Mystery", W123 230CE 82 "Wodolot"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 25, 2004 2:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 09, 2003 5:30 pm
Posty: 893
Lokalizacja: [DDZ] Dzierżoniów
jeżeli słyszysz metaliczny dźwięk to może być to co przytrafiło się mojemu znajomemu (od którego odkupiłem auto [zlosnik] )
sworzeń na tłoku był luźny (chyba ktoś zawleczki nie dał??)
tłukło i tłukło, auto norlanie jeździło aż w końcu TRACH!!
i tłok wyjąłem z miski olejowej a w bloku była duuuuuuuuża dziura.....

_________________
Sprinter 412 Pomoc Drogowa


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 27, 2004 10:22 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 19, 2002 1:00 am
Posty: 1239
Lokalizacja: Warszawa
Na szczescie to nie bylo to co opisywal Becker ;)
Zadzwonilem na Tapicerska i po mojej opowiesci wyslali mnie najpierw na ul. Boryny 11A co jest calkiem niedaleko od Tapicerskiej. Pojechalem wiec tam rano, notabene zajelo mi to ponad godzine i bynajmniej nie ze wzgledu na zepsute auto tylko na liczebnosc niebieskich na drodze. Cala sygnalizacje powylaczali i kierowali ruchem co im wyrazna radosc sprawialo a korki rosly i rosly [zlosnik]
Na miejscu moj silniczek zostal osluchany i wyjeli mi pompe. Pompa paliwa zostalo gruntownie wyczyszczona, doskonale wyregulowana, nowe uszczelki, nowe przewody, nowe filtry zalozone. Ten maly filterek paliwa byl czarny i widac w nim bylo szlam i jakies grudki piasku albo cos. Duzy filtr tez poszedl do wymiany, zamiast filtrona jest Knecht (w tym momencie nie mieli Hengsta). Wyczyszczone zostaly i sprawdzone wtryskiwacze oraz swiece. Autko zostalo zlozone do kupy i jezdzi lepiej niz po zakupie.
Teraz musze uwazac na rezerwe bo w baku napewno jest syf. Jak tylko znajde jakis warsztat gdzie mi go oczyszcza napewno sie tam zglosze. Ten specjalizuje sie w ukladach wtryskowych Boscha i w tym napewno sa dobrzy skoro odeslali mnie tam od Karbowniczka, co zreszta sam potwierdzam. Troche mi ulzylo bo myslalem ze bedzie to cos powazniejszego. Tak czy inaczej powiedzieli zebym jeszcze pojechal do Karbowniczka zeby sprawdzili inne elementy tzn kompresje, uszczelki zuzycie tlokow itp.
Pozdrawiam
Futrzak

_________________
W115 220D 68 "Kasztanka"
W168 170D 01 "Marcysia" :-)
ex auta: VW 1303 73 "Garbi", W123 300D 83/89 "Mystery", W123 230CE 82 "Wodolot"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 27, 2004 10:43 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2003 2:53 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Zielona Góra / Rzepin
A ile cie ta przyjemnosc kosztowala?

_________________
VW Passat B5 1,9TDI AFN `97
MB201 190E 2,3-16v 185 KM, FULL `85
VW Golf 1,9TDI ALE `97 - EX
MB201 190E 2.0 88r automat leniuch - EX
MB123 240D 79r - EX
dawniej FIAT 126p 'czerwona strzala' 87-88r - EX


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 27, 2004 11:02 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Futrzak pisze:
Tak czy inaczej powiedzieli zebym jeszcze pojechal do Karbowniczka zeby sprawdzili inne elementy tzn kompresje, uszczelki zuzycie tlokow itp.
Pozdrawiam
Futrzak


To od razu popros, aby wyczyscili Ci bak (ten filterek w baku). Z panem z Boryny mam mieszane doswiadczenia.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 28, 2004 9:57 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 19, 2002 1:00 am
Posty: 1239
Lokalizacja: Warszawa
Konri pisze:
A ile cie ta przyjemnosc kosztowala?


Nie malo 350, ale w tym byly nowe filtry i przewody paliwowe.
Poza tym roboty bylo naprawde sporo a samochod chodzi jak marzenie.
Pozdrawiam
Futrzak

_________________
W115 220D 68 "Kasztanka"
W168 170D 01 "Marcysia" :-)
ex auta: VW 1303 73 "Garbi", W123 300D 83/89 "Mystery", W123 230CE 82 "Wodolot"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 28, 2004 8:23 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Na szczęście po panice !! [cool] Czyli jedna z Hipotez się sprawdziła - chwała Bogu, że nie ta najgorsza... [cool]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl