MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 5:00 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn gru 23, 2013 7:27 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 24, 2010 9:43 am
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
Jakie są różnice konstrukcyjne silników 560 Europa i 560 USA.Wiadomo że różnią się mocą.

_________________
W116 350SEL
W140 S420
W210 E320T
------------------

Renowacja pojazdów zabytkowych


Na górę
Post: czw gru 26, 2013 1:51 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Inne tłoki.
Stopień sprężania US 9:1, a EU 10:1

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
Post: wt gru 31, 2013 2:56 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
zegarek pisze:
Inne tłoki.


Wiesz to na pewno? Wiele osób o to pytałem, ale nikt nie był w stanie dać jednoznacznej i pewnej odpowiedzi.
To że w żeliwnym M117 były inne tłoki na Europę i USA to wiemy na pewno, ale to nie znaczy, że w 560 też tak było.

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
Post: pt sty 03, 2014 11:40 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw mar 31, 2011 10:35 am
Posty: 30
zegarek pisze:
Inne tłoki.
Stopień sprężania US 9:1, a EU 10:1


nie do końca tak jest
w Europie były też tłoki 9:1 w 560 do 1988 roku tylko wersja 300 konna miała tłoki 10:1 (kod w vinie 822 lub 820 z tego co pamiętam)
po 88 roku w Europie wszystkie miały 10:1
a w US zostały 9:1 do końca produkcji
w 560 występowało tez kilka wariantów wałków rozrządu wspomniana wyżej wersja 300 konna miała inne wałki, z katalizatorami były tez inne itp
kolektory wydechowe były inne w wersji US, inne w wersji EU 300 konnej, inne w wersji nie 300 konnej EU
wersja 300 konna miała inny wtrysk
występowało kilka rodzajów modułów zapłonowych
tak naprawdę to w tych silnikach 560 to było bardzo dużo różnych wariantów, w ogłoszeniach dużo widuje wersji 300 konnych a tak naprawdę to bardzo znikoma część z nich to rzeczywiście wersje 300 konne


a co do wersji US to dobrym pomysłem jest zamiana kolektorów z tych US na te od wersji 300 konnej, daje to wzrost mocy około 25-30 koni co było potwierdzone na hamowni przez osoby montujące je w wersjach US


jeśli masz jakieś pytania odnośnie wersji US to pisz sam użytkuje od kilku lat 560sec w wersji US
a i aktualnie mam 560 sec sel na sprzedaż


Na górę
Post: sob sty 04, 2014 10:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 24, 2010 9:43 am
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
Dzięki za odpowiedż.Ciekawi mnie jeszcze jakie moce były w silnikach USA

_________________
W116 350SEL
W140 S420
W210 E320T
------------------

Renowacja pojazdów zabytkowych


Na górę
Post: wt sty 07, 2014 1:11 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Daniel8888 pisze:
nie do końca tak jest


Autor pytał o różnice w silnikach, w których występowała różnica w mocy.

Co do różnic między zwykłym, a ECE/RUF, to jest na forum mój post opisujący dokładne różnice między tymi wersjami ze zdjęciami wałków i kolektorów włącznie :)

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl