aratoja pisze:
Teraz ważne pytania do kolegów specjalistów
1. po pierwsze czym ( jakie środki ) powinienem zabezpieczyć miejsca po naprawach blacharskich do póki auto nie trafi do lakiernika. Oczywiście po wcześniejszym wyczyszczeniu.
2. chcę sam zakonserwować samochód przed malowaniem, jakie środki polecacie do konserwacji ??
3. na zdjęciach widać podłogę wewnątrz samochodu, chcę ją całą bardzo dokładnie wyczyścić szczotą na wiertarce a następnie zabezpieczyć, jakich środków powinienem użyć?? to samo tyczy się podłogi od spodu samochodu. co polecacie ?
1. Jeżeli już jest pospawane to możesz zabezpieczyć jedynie powierzchownie spawy - czytaj punkt 3.
2. Konserwację robi się po malowaniu właściwym (chyba że chodzi Ci o podkłady pod lakier - bazy). Konserwacja - profile zamknięte - wosk na ciepło (nie w sprayu a z puszki do pistoletu - jet lepszy), nadkola, dół progów - konserwacja na czarno - podkłady "gumowe". Miejsca niewidoczne - punkt 3,
3. Pomysł dobry - polecam podkłady reakcyjny, np. novol ma je w ofercie ale jest też dużo innych firm - zwiąże pozostałości rdzy i zahamuje poste małych ognisk korozji.