MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 3:30 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sie 02, 2013 1:17 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 11, 2013 1:43 pm
Posty: 5
Lokalizacja: Jasło
Witam!
Posiadam W126 380 SE i następujacy problem tzn kiedy silnik jest zimny pali na dotyk- problem natomiast pojawia się gdy po np przejechaniu kilku kilometrów chcę go zapalić ponownie i wtedy muszę sporo nakręcić się rozrusznikiem żeby odpalił. Czy ktoś może mi doradzić co to jest?

_________________
W126 380 SE
W126 420 SE


Na górę
Post: czw sie 29, 2013 11:03 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
Nie wiem co to jest ale wiem, że może to być zbyt bogata mieszanka. Ustawienie "startowe" nie jest kasowane poprzez regulator wolnych obrotów i silnik się "zalewa"

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
Post: pt sie 30, 2013 12:46 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Klapa spiętrzająca mogła się przesunąć i może się opierać o gardziel... W każdym razie coś nie tak z mieszanką. Zimny da radę, a ciepły się przy rozruchu zaleje.

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
Post: śr wrz 04, 2013 4:07 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
który to wtrysk? jak sam K-jet to przyczyn może być kilka - zalewanie przez niesprawny termowyłącznik (dodatkowego wtrysku), akumulator paliwa przy baku lub niesprawny bimetal w wurmupie

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
Post: wt wrz 10, 2013 1:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
może to być czujnik położenia wału.

_________________
W140-500SE-LPG sekwencja
W126-500SE-LPG blos

Gdybym chciał walczyć z każdym idiotą na forum brakło by mi życia.


Na górę
Post: ndz paź 06, 2013 11:03 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 11, 2013 1:43 pm
Posty: 5
Lokalizacja: Jasło
Nemo pisze:
Nie wiem co to jest ale wiem, że może to być zbyt bogata mieszanka. Ustawienie "startowe" nie jest kasowane poprzez regulator wolnych obrotów i silnik się "zalewa"


...czyli jak usunąć taką usterkę?

_________________
W126 380 SE
W126 420 SE


Na górę
Post: pn paź 07, 2013 7:31 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
A ja bym sprawdził lewe powietrze.

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
Post: czw paź 10, 2013 10:36 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
Czyżyk1974 pisze:
Nemo pisze:
Nie wiem co to jest ale wiem, że może to być zbyt bogata mieszanka. Ustawienie "startowe" nie jest kasowane poprzez regulator wolnych obrotów i silnik się "zalewa"


...czyli jak usunąć taką usterkę?


Musisz niestety skorzystać z analizatora spalin. Ustawić lambda na przykład 1,03 i wszystko powinno wrócić do normy. Ustawienie poniżej 1,0 spowoduje trudności w rozruchu na zimno i przegrzewanie (świece). Ustawienie Dużo powyżej 1,00 spowoduje po nagrzaniu silnika, trudny rozruch na gorąco, zwiększone zużycie paliwa, zarzucanie świec. najlepiej jest ustawić 1,03 do 1,05. Aby był łatwiejszy rozruch na zimno i jeszcze nie szkodził dla rozruchu na gorąco. Cena regulacji w ASO 50 zł. Czas naprawy około 10 - 15 minut. Oczywiście są jeszcze inne możliwości ale ja zaczynam od przyczyny najprostszej. Dotyczy to w126 I-Seria (wtrysk KA).

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl