To lecimy dalej z tematem.

Wymieniłem chłodnicę na taką od 300D - trochę grubsza. Temperatura silnika spadła wyraźnie, wentylator nawet na mieście się nie włącza.

Wskazania wskaźnika od 92 do 98 st. w czasie jazdy, temperatura nie rośnie już wraz z prędkością.

Starą chłodnicę potraktowałem wężem ogrodowym w oba króćce na przemian i nie mogła przestać się z niej lać brązowa breja.
![[totalszok]](./images/smilies/totalszok.gif)
Czujnik temperatury trochę chyba przekłamuje, bo wentylator załącza się przy 103 st., a wyłącza przy 98 st. na wskaźniku - nowy włącznik wentylatora, parametry te same co stary (100-95) - stary nie wytrzymał nawet roku.
Korek od zbiornika wyrównawczego mam 140 - wszędzie w sklepach w okolicy mają takie. Czy nie lepiej by było założyć 120 lub 100, żeby otwierał się wcześniej?