MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 10:29 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw maja 16, 2013 4:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 05, 2009 10:47 pm
Posty: 409
Lokalizacja: Sulistrowice/Wrocław
Witam,

Ostatnio pojawiło mi się kilka problemu z automatem w moim w124.

1. Szarpanie przy zmianie biegów.
2. na położeniu D na dużej stromiźnie zdarza mu się nie trzymać tylko cofać.

Proszę o odpowiedź
t.

_________________
Audi 80 1.9 TDI 92’
Citroen Evasion 1.8i 99’

ex:
w123 200D 81’
w123 300D 78’
w201 2.5D 91’
w124 300D 88’
w124 E200T 96’
w202 C230 97’


-----------------------------
PRACOWNIA RENOWACJI MEBLI I STOLARKI ZABYTKOWEJ "U N D"
tel. 693 527 967


Na górę
Post: czw maja 16, 2013 4:48 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 30, 2006 8:20 am
Posty: 109
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Co do szarpania to sprawdź podłączenie podciśnień ,co idą do modulatora na pompie wtryskowej , a z niego na zawór w skrzyni. Miałem tak w moim 300 DT i po zmianie i przejrzeniu podciśnień jak ręką odjął .
Może być też źle wyregulowana linka od ASB .

_________________
Mercedes - Benz W123 OM606 Superturbo.

Ex:
Mercedes - Benz W123 230 Stromberg "79


Na górę
Post: czw maja 16, 2013 9:05 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Zobacz ile jest oleju z skrzyni.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pt maja 17, 2013 8:34 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Tu nie ma co pytać ;-) Tu trzeba rozebrać. Cofanie na pochyłościach nie świadczy dobrze o sprzęgłach ciernych albo jednokierunkowym.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: pt maja 17, 2013 8:50 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
ukaniu pisze:
Cofanie na pochyłościach nie świadczy dobrze o sprzęgłach ciernych albo jednokierunkowym.


Ale może mieć po prostu za mało oleju. Objawy są te same. Ale fakt, że lepiej się psychicznie przygotować na najgorsze.

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: pt maja 17, 2013 9:02 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Proszę pana to pewnie tylko bezpiecznik :-) tak zawsze mówią klienci u mnie w serwisie. Ja mówię - bezpiecznik też.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: pt maja 17, 2013 9:12 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
ukaniu pisze:
Ja mówię - bezpiecznik też.


I dodajesz "będzie Pan zadowoloooony" [zlosnikok]

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: pt maja 17, 2013 9:18 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Lepszy był jeden na bazarze, trochę innego koloru. Cy zloty pan, no Będzie pan zadowalony, obiecuje panu! zadowalony!. Powiedziałem, że ja nie gustuje.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: sob maja 18, 2013 12:25 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
U mnie z ASB jest podobnie. Ale ja już to wiem bo pod autem zawsze mam świeży wylany olej. Do czasu uzbieraniu funduszy na naprawę zmuszony jestem regularnie ten olej uzupełniać i wszystkie "bóle" takie jak np. przeciąganie czy szarpanie natychmiast ustępują. Olej dolewam około 2 razy w miesiącu. Jako ciekawostkę podam, że w ASO tak mi "zreperowali" że korektę musiał zrobić doświadczony skrzyniarz. Zaprosił mnie na wymianę uszczelki ale on wymaga aby mu dostarczyć wymontowaną skrzynie na stół a ja nie mam jej nawet gdzie wymontować do tego "słona" naprawa też opóźnia podjęcie decyzji. Wiec na razie tak sobie jeżdżę i dolewam :cry: Zatem i Ty najpierw sprawdź olej i linkę.

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl