MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 10:36 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn maja 13, 2013 11:15 am 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz sty 17, 2010 12:16 pm
Posty: 5
Lokalizacja: Wrocław
Witam

Mam problem z moim mercedesem 124 300E na gazie.Otóż iskra jest ,połączenia gumowe przepustnicy silnika krokowego nowe,klapka przepustnicy nie uszkodzona czyli nie wygięta ,przewody wysokiego napięcia nowe,napięcie na wtrysku rozruchowym jest,pompa paliwa pracuje jest przepływ przez głowice wtrysku,na silniczku krokowym jest napięcie. Po przekręceniu kluczyka na rozruch tak jak by zapalał tylko na wtrysku rozruchowym i gaśnie (chwyta i gaśnie) praktycznie jest to za każdym razem .Głowice wtrysku też wymieniłem.Jak widac warzywo nie chce zagadać,proszę o jakąś podpowiedz.
Wcześniej zdarzało sie trzy czterokrotnie ze podjeżdzałem gdzies i próbując go odpalic było podobnie jak teraz ,na ciepłym silniku po dłuższym postoju odpalał z trudem.Teraz silnik jest zimny bo stoi 4 miesiące i nie moge go odpalic. :cry:


Na górę
Post: wt maja 14, 2013 6:48 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
nie w tym miejscu piszesz o pomoc,moderator pewnie temat przeniesie.
Ale co do problemu nie palenia to nie ma zbytnio jak pomóc na odległość bo po lpg to różne cuda się dzieją.Na pewno masz rozregulowany skład mieszanki (jaki kolor mają świece?),niewykluczone że miałeś strzał i jednak coś jest uszkodzone czego z góry nie widać.Niewykluczone że do wymiany masz wtryski z racji jazdy na lpg lubią się zapiec i pomaga ich wymiana na nowe.Równie dobrze instalacja lpg mogła odciąć pompy paliwa i te po rozruchu nie podają paliwa.Jak widzisz jest trochę możliwości i jeżeli masz jakieś doświadczenie z KE lub twój mechanik to pewnie dasz radę wszystko rozebrać i sprawdzić sam,jeżeli się nie znasz to szukaj kogoś z okolic kto ogarnia KE(wtrysk mechaniczny) podobno jest we wrocku firma "jetronik" w której mają fachowca od KE ale się cenią.Zresztą tanio nie będzie bo KE jest drogi w naprawach,same wtryski około 700pln..a gdzie reszta gratów.
Tu na forum jest kilka takich tematów o M103 lpg i regulacjach.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl