MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 10:37 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob kwie 20, 2013 10:54 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 02, 2012 6:07 pm
Posty: 39
Lokalizacja: zabrze
Kupiłem właśnie W140 z silnikiem 350td przebieg 370tys czyli dobrze dotarty :-) rok 1995 w polsce 2 lata, kupiony od gościa który go sprowadził z Belgii
Poprzednik auto nieco zapuścił, nie miał kto mu przy nim grzebać, co chyba autu wyszło na dobre. Nie dzialało podciśnienie, silniczek z W124 zamontowany do oryginalnej pompki sprawę załatwił. auto było słabowite, wydłubanie zapchanego kata i zablokowanie EGRu problem rozwiązało, Dmuchawa niewiele dmuchała - filtr kabinowy miał chyba z 15 lat. Ciężko podnosiła się szyba w drzwiach kierowcy, rozbiórka tych drzwi to niezła zabawa :-). Przekładnia kierownicza się zacina - jeszcze nie do końca sprawę załatwiłem ale chyba sobie z tym poradzę a jak nie to kupię używkę. Ciekawe jest dla mnie to ustrojstwo regulujące wydajnośc przekładni. Póki co dla odszukania przyczyny usterki wyłaczyłem ten wynalazek podkładając pod elektrozawór tego wynalazku monetę 2gr i podkładkę z miedzi, co trwale badziewie odcieło, no i zwiększyłem ciśnienie przelewu coby ładnie się to wszystko rozruszało na nafcie którą dolałem do oleju. Jest prawie dobrze ale jeszcze nie jest tak jak być powinno. Ma ktoś może doświadczenia z tego rodzaju usterką ?
Moje zasadnicze pytania to ; Czy są rożne rodazje przednich foteli do tego samochodu ? ja mam coś co w W124 nazywało się fotelem ortopedycznym czyli twarda wyprofilowan deska, chyba bez sprężyn w siedzisku. Nie odpowiada mi to i chciałbym kupić fotele o tradycyjnej konstrukcji ze sprezynami jak w W126 albo 124 czy w innej beczce. Pytanie czy takie fotele były produkowane do tego modelu ? Mam fotele bez elektryki poszycie wykonane z czarnej tkaniny o fakturze w taką krateczkę
Co do silnika 350 to jakoś nie chce mi się wierzyć że to wadliwy motor tym bardziej że to silnik od 20 lat stosowany w kaczce ( wersja 4 i 5 cyl ) z którym miałem baardzo dużo doczynienia i jak dla mnie był bezbłędny jeśli tylko Visco było ok a oleju i płynu nie brakowało.
Po wywaleniu kata i EGRu po miescie pali mi 10 litrów, przedtem brał 12 - 13 więc nie jest źle
Sorry że przynudzam ale byłbym wdzięczny za odpowiedzi na moje pytania
ps co to jest moduł PML ????


Ostatnio zmieniony sob kwie 20, 2013 11:01 pm przez tomasz bugaj, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: sob kwie 20, 2013 10:59 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 02, 2012 6:07 pm
Posty: 39
Lokalizacja: zabrze
Jeszcze jedno - słabo działa mi pilot zamka na podczerwień tzn czasem muszę dwa trzy razy przycisnąc żeby zamki zareagowały, jest tu może jakiś haczyk ? Myślę że mikrowyłacznik w pilocie słabo kontaktuje ale może ma ktoś inne doświadczenia. czy da się dokupić takiego pilota ? albo chociaż jego obudowę ?

Jak powinny chodzić tylne zagłowki ? jak nacisnę guzik na konsoli pomiędzy fotelami to obydwa tylne zagłowki lecą od razu w tył ale nie potrafię ich podnieść tym guzikiem i musze zrobić to ręcznie


Na górę
Post: ndz kwie 21, 2013 12:11 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 21, 2009 4:32 pm
Posty: 146
Lokalizacja: Warszawa (WT)
Pilot działa słabo, bo prawdopodobnie ma slabe baterie. Miałem tak samo i po wymianie w ASO (50zł) wszystko jest ok.
Przycisk służy do opuszczania zagłówków.

_________________
ex W140 S500 - Japonka
ex W163 350
ex E420 94r.
ex 116 350 SE, 74r.
Masz firmę i chcesz obniżyć rachunki za prąd? - pomogę:) www.energobiznes.pl


Na górę
Post: ndz kwie 21, 2013 9:08 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 02, 2012 6:07 pm
Posty: 39
Lokalizacja: zabrze
mam w pilocie nowe baterie ale dzieki spróbuję im zmierzyć napięcie pod obciążeniem albo kupić inne. Jak te podgłowki się podnosi - w standarcie ręcznie ? dziwne


Na górę
Post: ndz kwie 21, 2013 1:11 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
PML to zmienna siła wspomagania.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: ndz kwie 21, 2013 2:56 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 02, 2012 6:07 pm
Posty: 39
Lokalizacja: zabrze
aha - dzięki


Na górę
Post: ndz kwie 21, 2013 3:14 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Zagłówki podnosi sie recznie tak jak w 124. Przycisk odblokowuje tylko elektrozawór, który puszcza podcisnienie.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: ndz kwie 21, 2013 8:04 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Cytuj:
Zagłówki podnosi sie recznie tak jak w 124. Przycisk odblokowuje tylko elektrozawór, który puszcza podcisnienie.

Chyba ze mamy wersje coupe, wtedy wstaną za sprawą jednego guzika :)

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
Post: ndz kwie 21, 2013 9:25 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
U mnie tez podnoszą sie z guzika....

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: ndz kwie 21, 2013 9:28 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
trocin pisze:
U mnie tez podnoszą sie z guzika....


Wiadomo
plus przednie elektryczne .

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: ndz kwie 21, 2013 9:42 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 02, 2012 6:07 pm
Posty: 39
Lokalizacja: zabrze
super czyli wiem już że mamy dwa rodzaje guzików odpowiedzialnych za sterowanie zagłowkami :-)
Dzisiaj rozpracowałem mechanizm przednich wycieraczek, nie działa wysów pióra kierowcy. Cały mechanizm waży z 10 kg i jest wykonany jak by był to mechanizm obrotu wieży czołgu T34 a w środku tego pancernego ustrojstwa malutkie kółeczko zebate wykonane z plastiku i się rozleciało :-( Dlaczego Panowie z Unterturkheim akurat to malutkie kółeczko zaprojektowali jako plastikowe - es weiss kein mensch


Na górę
Post: ndz kwie 21, 2013 9:49 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Występowały też wycieraczki z metalowymi kółkami, lecz nic to nie zmieniło i tak tryby się mielą

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
Post: ndz kwie 21, 2013 10:18 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 02, 2012 6:07 pm
Posty: 39
Lokalizacja: zabrze
Czy samo kółko jest do kupienia - czy wystepuje jako część zamienna ? czy też jestem zdany na używki ?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl