MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 4:48 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt sty 08, 2013 2:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
świeci mi się kontrolka od ASR co oznacza tryb pracy silnika awaryjny,sprawa wygląda natępująco a mianowicie mam tylko jeden błąd a jest nim:Closed throttle position contact switch (S29/3)
jest to czujnik przy pedale gazu który podmieniłem i żadnych zmian poza tym że błąd jest wtedy gdu czujnik jest podłączony lub tez nie jest ,zrobiłem mostek pomiędzy stykami i błąd znikl lecz pojawił się tylko ten
Fuel safety shut-off to LH-SFI control module, w czym może byc problem??przepustnica czy przepływka no chyba że coś innego


Na górę
Post: wt sty 08, 2013 6:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:47 pm
Posty: 395
Lokalizacja: Łańcut
Po pierwsze asr to system anty poślizgowy a nie błąd silnika.Po drugie czym odczytałeś błędy.
Po trzecie asr zapala się najczęściej jak padnie czujnik pod pedałem hamulca albo jak pada wiązka przepustnicy rozbierz ja i ocen stan kabli czy jest izolacja na nich bo to tam raczej na pewno masz problem sprawdź swith krańcowy w przepustnicy bo sygnalizuje problem i daj znać.

_________________
W124 300D TURBO 1988r automat
W140 600SEL 1991r automat
W163 ML320 1999r automat


Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2013 6:24 pm przez mercedes124_1987, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt sty 08, 2013 6:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
mercedes124_1987 pisze:
Po pierwsze asr to system anty poślizgowy a nie bład silnika.Po drugie czym odczytałeś błędy.
Po trzecie asr zapala się najczęściej jak padnie czujnik pod pedałem hamulca albo jak pada wiązka przepustnicy rozbierz ja i ocen stan kabli czy jest izolacja na nich bo to tam raczej masz problem sprawdź i daj znać.


w modelu w140 świecenie ASR oznacza nie tylko system antypoślizgowy jak i również prace silnika w trybie awaryjnym,ASR świeci się u mnie cały czas zaraz po odpaleniu nawet nie gaśnie,wiązka przepływki była robiona


Na górę
Post: wt sty 08, 2013 6:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:47 pm
Posty: 395
Lokalizacja: Łańcut
ja tez miałem z tym problem pomogło wyczyszczenie styków sterownika od ASR byłeś na SD

_________________
W124 300D TURBO 1988r automat
W140 600SEL 1991r automat
W163 ML320 1999r automat


Na górę
Post: wt sty 08, 2013 6:27 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Swieci ci sie trojkat z wykrzyknikiem na liczniku czy kontrolka ASR ? Jesli kontrolka ASR to przewaznie jest to wiazka przepustnicy...

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: wt sty 08, 2013 6:32 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:47 pm
Posty: 395
Lokalizacja: Łańcut
zgadzam sie z trocinem to jest normalka z reszta ma błąd związany z przepustnica z jej położeniem krańcowym.

_________________
W124 300D TURBO 1988r automat
W140 600SEL 1991r automat
W163 ML320 1999r automat


Na górę
Post: wt sty 08, 2013 7:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
kontrolka ASR bez trójkąta
to najlepiej cała wiązka od płytki aż do wtyczki zrobic/? jeżeli tak to kto moze mi w tym pomóc??


Na górę
Post: wt sty 08, 2013 7:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:47 pm
Posty: 395
Lokalizacja: Łańcut
zrobisz sam tylko użyj ładniejszych kabli albo już gotowego przewodu z odpowiednia ilościa żył tumasz link do filmiku z YT z naprawy powodzenia.

http://www.youtube.com/watch?v=WvNZFy5XVe4

_________________
W124 300D TURBO 1988r automat
W140 600SEL 1991r automat
W163 ML320 1999r automat


Na górę
Post: wt sty 08, 2013 11:46 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
co do kabla to polecam LAPP KABEL UNITRONIC LICY Np. 7x0,5 lub 7X1, kabel odporny na temp, dodatkowo ekranowany (stalowy oplot) - jak oplot uziemisz z jednej strony to masz dodatkowy ekran chroniacy przed harmonicznymi itp. Moze tez byc LAPP KABEL OLFEX CLASSIC 110 7G0,5 lub 7G1 (bez ekranu).

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
Post: śr sty 09, 2013 10:53 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
podmieniłem dziś przepływkę i co się okazało że błędu 14 Closed throttle position contact switch (S29/3) nie mogę skasowac ale pojawił się też 3 EA/CC/ISC actuator (M16/1) którego również nie moge skasowac i teraz nie wiem czy wina lezy po stronie przepływki czy po prostu w aucie jest cos namieszane we wiązce co ewentualnie mogę jeszcze sprawdzic??


Na górę
Post: śr sty 09, 2013 12:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:47 pm
Posty: 395
Lokalizacja: Łańcut
a zrobiłeś o co prosiłem tzn przepustnice?

_________________
W124 300D TURBO 1988r automat
W140 600SEL 1991r automat
W163 ML320 1999r automat


Na górę
Post: śr sty 09, 2013 12:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
to wychodzi na to że obie przepustnice które mam są uszkodzone???
podobno czujnik stopu ma też wpływ na świecenie asr


Na górę
Post: śr sty 09, 2013 6:51 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
90% wiązek od przepustnic mają zniszczona izolacje, jest to problem który wystepuje w wiekszosci MB z tych roczników, także możesz kupic 5szt. i kazda bedzie w taki samym stanie, najprosciej to poprostu rozciać wierzchnią izolacje i zobaczyć jak tam kable wygladają.

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
Post: czw sty 10, 2013 11:34 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:47 pm
Posty: 395
Lokalizacja: Łańcut
Właśnie ale niech ktoś to zrobi to będzie jedna rzecz sprawdzona i poprawiona i nie będzie z nią problemów

_________________
W124 300D TURBO 1988r automat
W140 600SEL 1991r automat
W163 ML320 1999r automat


Na górę
Post: czw sty 10, 2013 9:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 21, 2010 10:51 pm
Posty: 309
Na 90% tak jak przedmówcy mówili wiązka przepustnicy, problem ten dotyczy chyba wszystkich modeli z tych roczników ,mnie też to czeka(dwukrotne zapalenie się ASR w trasie w ciągu roku, auto chodzi na obrotach jałowych i nie reaguje na dodanie gazu, po ponownym odpaleniu wszystko jest ok).

Polecam też zrobienie całej wiązki silnika, ja wymieniałem tylko 2 kable, reszta była ok, ale raz przez te 2 kabelki stanąłem na skrzyżowaniu i już dalej nie pojechałem.

_________________
W140 S320 1996 Obsidian Black.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl