MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 17, 2025 2:45 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sie 02, 2012 2:45 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw sie 02, 2012 1:55 pm
Posty: 6
Witam. Chciałem się zapytać czy mógłby ktoś udostępnić schemat układu paliwowego do w 115 200D, II seria. Interesuje mnie cały odcinek układu od pompy paliwa aż do baku. Mam gdzieś tam zator i nie bardzo wiem co może być przyczyną i gdzie tego szukać, więc schemat bardzo by mi pomógł.
Problem objawia się tym, że paliwo nie wraca do baku, i pod ciśnieniem wypływa z miejsca zaznaczonego na zdjęciu. Tam przy ostatnim wtryskiwaczu wylewa przez wężyk ropę.


Załączniki:
silnik.jpeg
silnik.jpeg [ 94.47 KiB | Przejrzano 983 razy ]
Na górę
Post: pn sie 06, 2012 6:09 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw sie 02, 2012 1:55 pm
Posty: 6
Witam ponownie. Wczoraj udało mi się praktycznie całkowicie udrożnić odcinek przelewowy od filtra paliwa do baku. Problem zatoru jednak nie zniknął w 100 procentach. Na odpalonym silniku z filtra paliwa (miejsce zaznaczone na zdjęciu numerem 1) po zdjęciu wężyka dalej leje się ropa. Tak być chyba nie powinno, po zmontowaniu układu delikatnie leci mi ropa z miejsca zaznaczonego jako 2. Ktoś ma jakąś koncepcję gdzie dalej szukać zatoru?? Wiem, że na pewno za filtrem paliwa a bakiem był problem ze swobodnym przepływem paliwa, ale ten już zlikwidowałem. Czekam na wasze propozycję co sprawdzić dalej, Zizi


Załączniki:
Obraz 002.JPG
Obraz 002.JPG [ 77.3 KiB | Przejrzano 976 razy ]
Obraz 001.JPG
Obraz 001.JPG [ 79.5 KiB | Przejrzano 976 razy ]
Na górę
Post: pn sie 06, 2012 11:02 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pn lis 28, 2005 9:51 am
Posty: 627
Lokalizacja: RBR ;-)
Oczywiście wiesz jak działa układ Dieselowski układ paliwowy?

Przy włączonym silniku musi się z tego miejsca lać ON ponieważ przecież to jest nadmiar.

Do tego metalowego króćca masz dwa wejścia jedno to nadmiar z wtrysków a drugie z pompy wtryskowej i jeszcze nadmiar z pompy zasilającej czyli to paliwo które wychodzi bezpośrednio z filtra,więc czy tak czy tak będzie się lało z miejsca 1!

Nie wiem w jakiej kondycji są te wężyki nadmiarowe ale wyglądają na mocno sfatygowane, weź je poskracaj albo wymień na nowe przecież to grosze. I ten wąż który idzie od króćca do rurki powrotnej... co on taki spuchnięty? Może się w środku rozwarstwił i to on jest przyczyną bo blokuje przepływ?
Miejsce nr 2 nie wiem skąd dokładnie się coś tam wylewa czy poci, ale albo to wężyk, albo słabo dokręcony wtryskiwacz albo słabo skręcony wtryskiwacz.

_________________
Nie mam już Mercedes :-(


Na górę
Post: wt sie 07, 2012 8:56 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw sie 02, 2012 1:55 pm
Posty: 6
Dzięki kudłaty za pomoc. Wężyki nadmiarowe były wymieniane rok temu, ale dla pewność znowu je zmienię na nowe. Co do miejsca nr 2 ropa leje się bardzo delikatnie z miejsca gdzie wężyk przelewowy jest zakładany na czwarty wtrysk. Przed zlikwidowaniem zatoru na lini filtr paliwa -> bak lało się tam wprost okrutnie (ciśnienie zrzucało wężyki z wtrysków i lało z prędkością 5 litrów na 3-4 km przejechanej drogi), teraz jest już co prawda lepiej, ale nie do końca tak jak być powinno. Wymienię wężyki na dniach i zdam relację z efektów. Zizi


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl