MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lis 10, 2024 8:49 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: pt cze 29, 2012 10:33 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 04, 2008 11:53 am
Posty: 544
Numer GG: 8874486
Lokalizacja: Huta Dolna k. Gdańska
Eh... Marcin ten blacharz straszną lipę odwalił z tymi błotnikami... Zakładam, że reperaturki masz oryginalne (o ile takie istnieją), więc zapewne będzie to dobrze wyglądało. Dlaczego nie jestem zwolennikiem takiego krojenia już tłumaczę. Na zdjęciach widać, że zgnite są tylko nadkola, wystarczyło wstawić małą reperaturkę... Po ch@#$ wycinać pozostałe 98% zdrowej blachy? Jeszcze do tego ponad przetłoczenie listwy! Dodatkowym problemem jest to, że zdarzają się reperaturki, które właśnie to przetłoczenie mają źle wyprofilowane. Zamiast mieć przetłoczenie w kształcie łuku, są zupełnie proste. Efekt wizualny jest potem taki, że jak patrzysz na linię nadwozia to od przodu do końca tylnych drzwi jest ładnie łukowata a potem jebs! Deska. Kolejną wadą jest to, że na przyszłość rdza zacznie wyłazić w miejscach spawów i będzie to ponad listwą... W końcu cały błotnik będzie musiał zostać wymieniony. Nie rozumiem zupełnie jak ktoś kto oferuje usługi blacharskie i bierze za to kasę może odwalać taką lipę... Normalnie Bulwers! Oby tylko on umiał dobrze wstawić tą reperaturkę, bo jest przy czym zrobić błędy. Teraz już pozamiatane, ale dla innych na przyszłość warto o tym wspomnieć.
Pozdrawiam.

_________________
w115 230.4 '75 Duuużo mnie nauczyła.
w123 200 '81 To nie tylko auto, to już spora część mojego życia!
c123 230C '78 Po krótkotrwałym romansie przyszedł czas na poważny związek :D
w123 300D '76 Wgl co tu robi diesel?


Na górę
Post: pt cze 29, 2012 10:58 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Kamael pisze:
Eh... Marcin ten blacharz straszną lipę odwalił z tymi błotnikami... Zakładam, że reperaturki masz oryginalne (o ile takie istnieją), więc zapewne będzie to dobrze wyglądało. Dlaczego nie jestem zwolennikiem takiego krojenia już tłumaczę. Na zdjęciach widać, że zgnite są tylko nadkola, wystarczyło wstawić małą reperaturkę... Po ch@#$ wycinać pozostałe 98% zdrowej blachy? Jeszcze do tego ponad przetłoczenie listwy! Dodatkowym problemem jest to, że zdarzają się reperaturki, które właśnie to przetłoczenie mają źle wyprofilowane. Zamiast mieć przetłoczenie w kształcie łuku, są zupełnie proste. Efekt wizualny jest potem taki, że jak patrzysz na linię nadwozia to od przodu do końca tylnych drzwi jest ładnie łukowata a potem jebs! Deska. Kolejną wadą jest to, że na przyszłość rdza zacznie wyłazić w miejscach spawów i będzie to ponad listwą... W końcu cały błotnik będzie musiał zostać wymieniony. Nie rozumiem zupełnie jak ktoś kto oferuje usługi blacharskie i bierze za to kasę może odwalać taką lipę... Normalnie Bulwers! Oby tylko on umiał dobrze wstawić tą reperaturkę, bo jest przy czym zrobić błędy. Teraz już pozamiatane, ale dla innych na przyszłość warto o tym wspomnieć.


Amen.

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
Post: pt cze 29, 2012 11:58 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 22, 2011 7:15 pm
Posty: 124
Numer GG: 9553836
Nie boisz sie, że przy takim powycinanym i osłabionym podwoziu bez progów buda Ci sie pokręci i później bedzie problem ze szczelinami drzwiowymi itp ? Tymbardziej że do bagażnika powrzucałeś elementy karoserii, które swoje ważą....
Ps. Możecie mi powiedziec jaka jest różnica między 300TD a 300TD TURBO ?

_________________
W109 300SEL 2.8l 1968r.
W123 2.0l 1985r.
W126 260SE 1987r.
VW Garbus 2.0l 1968r.
VW 1600TL 1.6l 1971r.


Na górę
Post: pt cze 29, 2012 12:43 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 11, 2007 10:59 pm
Posty: 699
Lokalizacja: Warszawa (WK)
Tom_Lca pisze:
Możecie mi powiedziec jaka jest różnica między 300TD a 300TD TURBO ?


300TD to auto z wolnossącym OM617 w nadwoziu kombi (T od Touring i Transport).
300TD TURBODIESEL to kombiak z uturbionym OM617.

_________________
V945 2.3T 97'
Ex: V945 93' "Knudsen"
Ex: W123 240D 78' Englischrot
Ex: 85' Oldsmobile Delta 88 Royale Brougham V8 307ci
Ex: W123 240D 84' 459 maroonbraun
Ex: 86' Chevy Caprice Wagon 5,0 V8 - moja pierwsza miłość...


Na górę
Post: pt cze 29, 2012 8:46 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
niestety poprzedni wlasciciel cos tam juz dzialal i placha nad listwa byla powyginana od spawania wiec.....
co do blotnikow tyl niestety nie bedzie to oryginal ponad 3000 za ten bez wlewu i ponad 4700 ten z wlewem to troche za duzo :( Co do blacharza zobaczymy, jestem coraz bardziej przerazony brakiem wiedzy. Ale decyzja zapadla. Co wyjdzie zobaczymy.

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
Post: ndz lip 29, 2012 11:13 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
vpiqs pisze:
Załącznik:
DSC05121_800x600.jpg



Nie wygląda to zbyt sztywno, oby blacharz potrafił go poskladać go kupy po piaskowaniu

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl