Przyciski z zewnątrz są takie same, jednak budowa wewnętrzna jest całkowicie inna. W czasach "przedkomfortowych" nie było przekaźnika pod tylnym siedzeniem, silniki szyb były sterowane bezpośrednio ze styków przełączników. Przełączniki miały tylko dwie funkcje: góra i dół.
Po założeniu komfortu przełączniki mają dodatkowe funkcje związane z pracą automatyczną podnośników szyb (czyli dodatkowe pozycje klawisza). Oprócz tego styki przełącznika są bardzo delikatne bo służą tylko do podawania sygnału do przekaźnika pod siedzeniem.
Stąd wniosek jest prosty: Przełączniki nie są zamienne, i żeby nikt jednak nie wpadł na taki pomysł to mają inne kostki.
Przejrzałem ruskie EPC, ale jakoś ten temat pominęli i nie jestem nic w stanie więcej zaprezentować.
beet pisze:
Jest jakiś problem, czy się po prostu czepiasz?
Człowiek chce pomóc, a się okazuje, że się czepia...
![[szalone]](./images/smilies/szalone.gif)