MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt wrz 02, 2025 11:32 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: wt maja 22, 2012 11:26 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
Nie mam pojęcia. Napięcie stoi w miejscu. Wydaje mi się, że został strasznie rozregulowany cały układ.

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: śr maja 23, 2012 12:23 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
raczej coś jest grubo przestawione, albo źle zamontowane, pot ma taki zakres, że wszystko może być kulawe a jak ssie powietrze i klapa opada to 0,7 się uzyska.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: czw maja 24, 2012 3:31 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
ukaniu pisze:
Jak naciskasz klapę i napięcie na środkowym pinie pot. idzie do 5V bo musi


A idzie? Moze właśnie nie ma napięcia odniesienia.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: sob maja 26, 2012 11:20 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
Naciskam klapę na włączonym zapłonie. Między pinem 2 i 3 napięcie idzie z 4,85V w dół.

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: ndz cze 03, 2012 11:54 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
Dziś ponownie przejrzałem cały układ. Wiązkę, szczelność, gumy itd. Sprawdziłem wtryski. Znalazłem tylko jedną usterkę - czujnik płynu chłodzącego. Może być przyczyną problemów? Wypełnienie nie pokazywało czujnika...

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: pn cze 04, 2012 9:56 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Napięcie mierz pomiedzy 1-2 tak chyba właśnie się powinno? ja już dawno nie zaglądałem.
Widać, że i 0,7 się da uzyskać.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: pn cze 04, 2012 12:41 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
U mnie stoi w miejscu na 0,14V. Nie naciskałem klapy na pracującym silniku. Ruch potencjometrem i przegazówka.

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: pn cze 04, 2012 1:01 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
1) Widzisz ile się klapa uchyla na jałowych? Jak to wygląda?
2) Mierz 1-2 na niepracującym, w jakim położeniu wymuszanym palcem uzyskujesz 0.7?
Da się przestawić pot tak aby w położeniu ustalanym palcem takim jak występuje w pkt. 1 uzyskać 0.7?
Nie? to masz uszkodzenie na trasie klapa, dźwignia, pot.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: pn cze 04, 2012 11:32 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
Tak nie próbowałem. Podejrzewam, że i ten jest trzaśnięty, ale nie zwróciłem uwagi na to czy blaszki chodzą razem z klapą.
Dziś też odkryłem, że srebrny przekaźnik szwankował. Raz działał, raz nie. Jutro oddam go do przelutowania i naprawy jednej ścieżki.
Tak czy siak nie mam zamiaru się poddawać ;P
Dzięki ukaniu za udział w naprawie :)

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: ndz cze 24, 2012 7:58 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
Nowy potencjometr wskazuje 0,16V :lol: Czy może być aż tak rozregulowany śrubą w kominie? Żeby wskazał 0,7V trzeba sporo uchylić klapę.

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl