MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob wrz 13, 2025 4:00 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn mar 12, 2012 8:27 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 01, 2008 2:59 pm
Posty: 226
witam mam taki problem silnk m123 z automatyczna skrzynia sam silnik chodzi pieknie po podpieciu skrzyni na biegu N i P trzyma bardzo wysokie obroty po wrzuceniu R 1 2 3 obroty sa idealne moze to normalny objaw to moj pierwszy automat:)dzieki bardzo z gory za pomoc

_________________
w108


Na górę
Post: czw mar 15, 2012 1:21 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
To nie jest normlane. Powinno byc na P,N,D,R 1 2 3 mniejwiecej tak samo. Trzyma to wszystko w rydzach przekaznik. Jesli go nie ma albo nie dziala to jest tak jak piszesz, mozna ew przy niedzialajacym przekazniku obr zmniejszyc - wtedy na Ni P sa nizsze , na pozsotalych tez.. ale nie wysoko.


Na górę
Post: czw mar 15, 2012 7:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 01, 2008 2:59 pm
Posty: 226
a gdzie powinien byc ten przekaznik i jak mniej wiecej wyglada bo u mnie go chyba nie ma gdzie ma byc podpiety?
dzieki za odp

_________________
w108


Na górę
Post: wt mar 20, 2012 9:12 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 01, 2008 2:59 pm
Posty: 226
pomocy panowie

_________________
w108


Na górę
Post: czw mar 22, 2012 11:16 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Jakie to są bardzo wysokie obroty na N i P?
Normalne, że są wyższe niż na R i D, tylko nie powinna to być wielka różnica. Ile to jest u Ciebie?

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
Post: czw mar 22, 2012 12:57 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 01, 2008 2:59 pm
Posty: 226
na P i na N maja okolo 2tys obrotow

_________________
w108


Na górę
Post: czw mar 22, 2012 5:55 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Ja nie wiem jaki to model silnika dokładnie. Jakie ma zailanie. W jakim samochodzie.Trudno cokolwiek pisać jak nie ma podsawowych informacji bo nawet szklana kula nie pomoże.
M123 nie było montowane we "współczesnych" MB jeśli chodzi o naszą forumową nomelnklature.
Co się dzieje, jak ustawisz na P i N 700 obr?

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: czw mar 22, 2012 6:09 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
ukaniu kolega ma to wsadzone do w108, więc być może coś przeoczył przy podłączaniu/regulacji

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: czw mar 22, 2012 7:01 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 01, 2008 2:59 pm
Posty: 226
dokladnie jest to silnik z w123 250 na gazniku wlozony do mb w108 wczesniej byl m180 z automatem i skrzynia zostala ta sama na starym silniku bylo to samo na 1 2 3 i R jest 900obr a na P i N ok 2tys obr

_________________
w108


Na górę
Post: czw mar 22, 2012 10:07 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Już pytałem, - a jak ustawi na P i N 800 to co będzie na D?
konstrukcja konwertera jest taka, że przy tej prędkości nie powinien zanadto obciążać silnik.
Obroty jałowe należało by ustawić właściwe przy braku obciążenia silnika i zobaczyć co się stanie po jego załączeniu. Wad może być wiele.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: sob mar 24, 2012 5:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 01, 2008 2:59 pm
Posty: 226
no wlasnie po obnizeniu obrotow na P i N automatycznie spadaja na D i auto gasnie

_________________
w108


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl