broneq pisze:
Jako
jeden z największych miłośników oryginału na tym forum, albo w ogóle w tym kraju, powiem, że
![[zlosnikok]](./images/smilies/zlosnikok.gif)
naprawdę mi się podoba całość koncepcji. Oczywiście najchętniej widziałbym same modyfikacje mechaniczne bez zmian we wnętrzu, czy w lampach/atrapie.
Jednak wrażenie ogólne jest GENIALNY!
Brawo!
No i fanie się czyta takie rzeczy, tym bardziej, że zdaję sobie sprawę z tego iż to forum oraz w większości
grupa jego użytkowników jest bardziej "pro-oryginał". Oczywiście szanuję to i powiem więcej -
w przypadku innego mojego samochodu marki MB też mam podobne podejście.
To może dodam przy okazji (tak z newsów w sumie), że pod koniec lata tego roku w moim C123 zawitał nowy element:

Jest to oczywiście dyfer, ale z przełożeniem 2,72. Kupiłem go od forumowego kolegi, który wyszarpał go
z modelu W107 500 SL, a może SLC już nie pamiętam, roku też nie (egzemplarz ten był poświęcony cały na części).
Wobec poprzedniego z przełożeniem 2,24 powiem że jest większy szał

o wile łatwiej wkręca się na obroty oraz nie jest mułowaty w niższych zakresach prędkości obrotowej silnika.
Policzyłem, że jest ok. 20% mocniejszy. Co prawda stracę nieco na V-max,
ale jak dotąd ani razu nie zasuwałem na maxa....
bo przy bardzo dużych prędkościach w tej 30 letniej budzie, po prostu się boję
![[hihi]](./images/smilies/hihi.gif)
Oczywiście nowy dyfer został przełożony na zasadzie Plug ald Play - zero przeróbek,
no wszystko pasowało - mocowania, półosie itd.
![[ok]](./images/smilies/ok.gif)
Poprzedni dyferencjał zabezpieczyłem w piwnicy na tzw. zapas.
Dorzucam kilka nowszych zdjęć z nie pod domu (w końcu):





