MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob wrz 13, 2025 1:29 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt gru 16, 2011 8:40 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Niby proste a jednak skomplikowane :roll: miałem uszkodzony potencjometr-pokrętło od środkowego nawiewu,poprzednik pewnie za mocno się przyłożył i całe wpadło do środka,oczywiście zaraz wymontowałem cała kratkę,pokrętło oczywiście w proszku-całe spękane-szrot, zakupiłem nowe-używane i za choinkę nie mogę zamontować,chodzi o zaczepienie pokrętła do ramienia od klapy ,może ma ktoś jakąś fotorelację lub opis !

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: sob gru 17, 2011 12:54 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Nie tak dawno demontowałem kratki w celu uzupełnienia podświetlenia, powinna tam byc taka srubka na imbus, ktora mocuje pokrętło z klapką i jednocześnie służy do regulacji długosci cięgna. Niestety zdjęć nie posiadam, wiem, że dostęp do niej był miedzy klapkami kratki.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: sob gru 17, 2011 6:15 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Tzn,że kratę wsadzamy w całości,a jedynie pokrętło regulacji dokręcamy śrubą na imbus ???

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: sob gru 17, 2011 7:32 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Tak, tylko trzeba dobrze załapać śrubkę, żeby nie spieprzyć gwintu. Już dokładnie nie opisze procedury, bo bym musiał mieć przed oczami kratke, później dopiero przychodzi metalowa ramka.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: ndz gru 18, 2011 9:07 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
OK ! Dzięki !

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: ndz gru 18, 2011 9:26 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Nie wiem co wy kombinujecie z prostą czynnością. Klapkę nawiewu w desce rozdzielczej ustawiamy w pozycji zamkniętej, tulejkę z połączeniem gwintowym ustawiamy poziomo. Kratkę nawiewu bierzemy w lewą rękę, prawą ręką wsadzamy w śrubkę imbuska i taką całość wpychamy w otwór nawiewu. Obecność imbusowego klucza w śrubce powoduje, że śrubka jest ustawiona poziomo i trafi w gwintowaną tulejkę klapki. I ot cała filozofia.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Post: sob gru 24, 2011 9:55 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
darus pisze:
Nie tak dawno demontowałem kratki w celu uzupełnienia podświetlenia, powinna tam byc taka srubka na imbus, ktora mocuje pokrętło z klapką i jednocześnie służy do regulacji długosci cięgna. ...


Oto fotka sruby pod imbus

Obrazek

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
Post: sob gru 24, 2011 12:44 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Wszystkim -wielkie dzięki ! Już naprawdę wszystko wiem,co i jak !
Temat ,założyłem ze względu na to ,że miałem rozwalone i wepchnięte do środka pokrętło ,wszystko było porozdzielane i po sklejeniu nie miałem pojęcia jak to wszystko połączyć w kupę, ostatecznie zakupiłem całą gotową do montażu kratkę i wiem że wystarczy wkręcić śrubkę na imbus !
Tak więc zamykam temat !!!
ZDROWYCH I WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA dla wszystkich Kolegów z forum -życzę !!! [pub] [babiarz] [urodziny]

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl