Mam do sprzedania Volvo 740 GLE Turbodiesel z 1988 roku (?) po ekstrakcji silnika*. Auto nosi slady uzytkowania (nawet dosc wyrazne) ale jest calkiem niezle wyposazone:
- el. szyby z przodu
- el. odsuwany i uchylany dach
- el. sterowane i podgrzewane lusterka
- ABS
- wycieraczki reflektorow
- klimatyzacja
- el. antena
- podgrzewane fotele
- centralny zamek
- oryginalny hak holowniczy
- pieciobiegowa skrzynia biegow z elektrycznym overdrive.
I pewnie jeszcze pare dupereli o ktorych nawet nie mam pojecia. Wiekszosc tych gadgetow wymaga ingerencji (masz anteny zlamany, fotel kierowcy nie grzeje, klima - wiadomo). Auto, z wyjatkiem wspomnianego silnika jest kompletne, posiada cala dokumentacje (ksiazki, brief, ect.) i nie jest zarejestrowane w Polsce. Z welurowego wnetrza niewiele juz chyba da sie zrobic. Jednak jego najwieksza zaleta jest stan karoserii - pod wzgledem korozji jest - jak na swoje lata i przejscia w swietnym stanie.
Pomyslalem, ze cos takiego moze zainteresowac takich swirow jak my tutaj ale zafascynowanych szwedzka motoryzacja. Byc moze ktos z forumowiczow utrzymuje kontakty z "volvowym" towarzystwem i moglby zwrocic uwage ewentualnym zainteresowanym zanim zaczne sie logowac i pisac elaboraty na tamtejszch forach. Samochod chce sprzedac w calosci za niewielkie pieniadze - chce sie go po prostu pozbyc bo zajmuje miejsce ale miloby miec swiadomosc, ze trafil tam gdzie jego wartosc moze zostac doceniona (wiele fajnych benzow trafilo w lapy ludzi, ktorzy wartosciowe extrasy wyrzucili na smietnik

i tego chcialbym uniknac w przypadku tego samochodu).
Zdjecia:

* w ramach programu LT power
