Jako iż dotarł wkoncu do mnie wymarzony K&N postanowiłem zrobic cos dla potomych
Instrukcja wymiany zwykłego filtra powietrza na sportowego K&N w W124 300 turbodiesel:
1) Weź samochód(bardzo ważne, samochod jest tu niezbedny), dobierz do niego odpowieni filtr(w tym przypadku K&N E-9165)

2) Otwórz maske przednia samochodu (pokrywe silnika), zlokalizuj obudowe filtra powietrza.

3) Odkrec , odepnij odpowienie sruby , nakretki tudziez zatrzaski. Podnies pokrywe filtra, a oczom twoim ukaze sie twoj juz wkrotce byly filtr powietrza.

4) Uzywajac nieuzrojonych konczyn gornych wyciagnij twoj stary filtr (nie wyrzucaja smietnik a zutylizuj w sposob zgodny z intrukcja utylizacji zapewne zamieszczona na opakowaniu
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
)

5) Porownaj nowy filtr ze starym czy aby wazne wymiary sie zgadzaja( co by serce brudnego powietrza nie dostalo)

6) Po sprawdzeniu czy w obudowie nie ma obcych cial stałych, włoz nowy filtr w jego nowe miejsce stalego pobytu( nie musisz mu robic melduku czasowego na gminie
![[zlosnikhihi]](./images/smilies/zlosnikhihi.gif)
)

7) Załoz z powortem pokrywe filtra powietrza, dokrec lub zatrzasnij wszystkie sruby , nakretki i zatrzaski
UWAGA: NAJWAZNIEJSZE TO NIE ZAPOMNIEC O NAKLEJKACH INFORMUJACYCH O PROFESJONALNYM TUNNINGU , CO BY EWENTUALNY KIEDYS NABYWCA NIE ZOSTAL ZASKOCZONY OGROMEM MOCY
Pozatym naklejki daja +20 w rispekcie i na oko jakies 5 kuni w mocy.

W razie jakichkolwiek pytan słuze pomoca, oczywiscie za odpowiednia gratyfikacja pieniezna.
![[zlosnikok]](./images/smilies/zlosnikok.gif)