U mnie jest nowa chlodnica, nowa pompa, nowe visko, nowa uszczelka pod glowica, glowica zrobiona:D Jedynie brak jest ELRa, dlatego przy klimie spadaja dosc obr i to moze byc ten powod ze visko w korku slabo wyciaga powietrze z chlodnicy
PS w mojwj ej 190D podczas jazdy zawsze jest 83, ale w korku idzie pod 100 zawsze jak jest ok 26 i wyzsza temp na polu.. po ruszeniu znow spada..
Kiedys gadalem z kumplem i doszlismy do wniosku ze te silniki ktos kiedys musial przegrzac - wiadomo ze zmienily sie wlasciwosci metalu i od tego czasu zawsze lapią szybciej temperaturę.
U mnie po tych zabeigach w/w jechalem 140 i 150 z klima i temp przy jezdzie jednostajnej 140-150 bylo to 90 z AC, czyli niby sie poprawilo bo nie wedruje mi do 100, ale w korkach wciaz leci do 97 tyle ze wolniej i poki co niedochodzi do nieoznakowanej kreski
