MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt wrz 12, 2025 7:57 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt wrz 08, 2009 5:00 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 05, 2009 7:01 pm
Posty: 16
Bardzo prosze o ten kontakt

z gory dziekuje i pozdrawiam

_________________
bassplayer51

MB W124 320E 1993
FIAT Marea 1.6 SX 1997
Honda Nighthawk 650 1984


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 08, 2009 7:29 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
4h i 200zł to bardzo tanio. Ja przypuszczam, że sam odpowiedni materiał na kompletną wiązkę kosztował by prawie tyle. Do tego jeszcze praca człowieka którego potrzeba posadzić na pewno na dłużej niż 4h wliczając rozpięcie i spięcie wszelakich kostek.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 08, 2009 7:46 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 05, 2009 7:01 pm
Posty: 16
Tez wydalo mi sie to malo realne, ale juz dostalem kontakt telefoniczny i sprawdzilem - w tej chwili kosztowaloby to ca 500zl (metoda wycinania kolejno wszystkich kabli ze zmurszala izolacja od wtyczki do wtyczki i zastepowania ich nowymi).
Moze lepiej byloby skonstruowac taka wiazke ale nie wiem czy wtedy nie latwiej o grozne w skutkach pomylki (po prostu nie znam sie na tym).

_________________
bassplayer51



MB W124 320E 1993

FIAT Marea 1.6 SX 1997

Honda Nighthawk 650 1984


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 08, 2009 8:01 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 6:14 pm
Posty: 149
Lokalizacja: DęBLIN obecnie Wa-wa Bemowo
Cena jaką ja miałem była w promocji bo zakładałem gaz u nich :) wiec może dlatego wydała Wam się mało realna, ale chcialem zaznaczyć jeszcze raz że to nie wawa, bo tu prawie wszystkie ceny są 2 razy większe.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w reanimacji wiązki.

_________________
W 124 E320 COUPE 93' SPRZEDAM
KTM 950 ADVENTURE - na pomarańczowej stronie mocy :)
EX:W 123 240D 77' fajnie się wspomina :)
EX:KTM 520EXC, KTM LC4 620 SC, JUNAK M10 63',YAMAHA XT 600 Z TENERE 86', YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 08, 2009 8:12 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 05, 2009 7:01 pm
Posty: 16
Tak sobie pomyslalem, ze moze ta symboliczna cena wynikla z polaczenia z zakladana instalacja gazowa.
Chcialbym jednak zeby bylo jasne, ze bardzo dziekuje za ten kontakt - w mojej sytuacji (kogos, kto nie umie sam tego zrobic) to pierwszy cenny konkret.

Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam -

_________________
bassplayer51



MB W124 320E 1993

FIAT Marea 1.6 SX 1997

Honda Nighthawk 650 1984


Na górę
Post: czw kwie 14, 2011 7:38 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 05, 2009 7:01 pm
Posty: 16
Witam,

Wreszcie się odważyłem i po dwóch i pół dnia pobytu mojego samochodu w serwisie - mam nową wiązkę elektryczną silnika. Uff...
Było to już konieczne - zacząłem mieć problem z uruchomieniem silnika rozgrzanego - kręcił i nic... jak trochę ostygł znów zapalał "od dotknięcia".
Warsztat, który się tego podjął i skutecznie wykonał (DZIĘKI !),to Auto-Elektro-Centrum, Warszawa, ul. Regulska 56a.

Pozdrowienia !

_________________
bassplayer51



MB W124 320E 1993

FIAT Marea 1.6 SX 1997

Honda Nighthawk 650 1984


Na górę
Post: czw kwie 14, 2011 8:39 pm 
Offline

Rejestracja: ndz maja 23, 2010 1:23 pm
Posty: 0
Witam,

Cytuj:
4h i 200zł to bardzo tanio

Masz racje, @ukaniu, to jest naprawde za darmo. Pytanie tylko, jak bardzo profesjonalnie zgodnie z regulami sztuki zostalo to zrobione.
Przerabialem 2 lata temu w swoim M111 (W124 220E) temat renowacji wiazki, tyle, ze nie poszedlem na latwizne, tylko wymienialem kabel po kablu lacznie z "trepanacja" kostek (tzn. tych nierozbieralnych). I nawet piny w kostkach dalem nowe. Wyglad wiazki przy kostkach nie jest moze imponujacy (trzeba bylo jakos uszczelnic te kostki), ale wiem, ze moja wiazka jest lepsza od niejednej oryginalnej. Wszystko zostalo zrobione na volkswagenowskich kablach i izolacjach, a co najwazniejsze dziala [palacz]
@muzyk51 - nie wiem na ile "siedzisz w temacie" M104. Ktoregos pieknego dnia moze sie okazac, ze potencjometr przepustnicy jest juz u kresu sil, co sie objawia utrata osiagow, nierowna praca silnika i ogolnie uprzykrzaniem zycia. To kolejna typowa przypadlosc M104 czy M111. Ale to juz inny temat....

PZDR
wuja

_________________
W124 220E Bj. 1992 blau-schwarz metallic
W126 500 SEC Bj. 1988 blau-schwarz metallic


Na górę
Post: wt kwie 19, 2011 10:56 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 05, 2009 7:01 pm
Posty: 16
Witam,
@wuja - a co mnie czeka jak ten potencjometr zacznie dawać oznaki zużycia (jakie inwestycje?

Pozdrawiam

_________________
bassplayer51



MB W124 320E 1993

FIAT Marea 1.6 SX 1997

Honda Nighthawk 650 1984


Na górę
Post: wt kwie 19, 2011 2:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 09, 2006 10:48 am
Posty: 463
tylko sie bez potrzeby nie bierz za wyszarpywanie przepustnicy bo przewody idące do niej są tak samo kruche jak reszta. Różnica jest taka, że z jednej strony wspólnie zaizolowane przewody siedzą w przepustnicy a z drugiej gniazdo jest przykręcone do wspornika na kolektorze ssącym. Dzięki temu całość jest sztywno umocowana i jeśli tego nie ruszasz to przewody będą długo służyć.
A jak masz wersje przepustnicy bez tempomatu to tam wymiana jest, co tu dużo mówić... TRUDNA (wedle zachodnich standardów - niewykonalna).

_________________
Pozdrawiam, mMm

E280 T
450SLC 5.0
dawniej: W115 200D '72 - Boluś, W115 '70 - No Name, W116 '76 - No Name, oraz rozne 123

Automatom mówię NIE
Śląsk, Gliwice


Na górę
Post: wt kwie 19, 2011 8:24 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 05, 2009 7:01 pm
Posty: 16
mMm2 pisze:
A jak masz wersje przepustnicy bez tempomatu to tam wymiana jest, co tu dużo mówić... TRUDNA (wedle zachodnich standardów - niewykonalna).


Jeżeli mam tempomat to jestem w lepszej sytuacji? (Mam).

_________________
bassplayer51



MB W124 320E 1993

FIAT Marea 1.6 SX 1997

Honda Nighthawk 650 1984


Na górę
Post: śr kwie 20, 2011 7:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 09, 2006 10:48 am
Posty: 463
Cytuj:
Jeżeli mam tempomat to jestem w lepszej sytuacji? (Mam).

Jeżeli masz, to jesteś.
Jest duza roznica jesli chodzi o mozliwosc wymiany przewodow od strony mechanizmu - o niebo lepiej jest w wersji z tempomatem. Natomiast od strony gniazdka trzeba w obu przypadkach tak samo sie namęczyć.

Tu masz fajny watek ze zdjeciami i PDFem do pobrania:
benzworld.org - how to rewire an M104 throttle actuator

_________________
Pozdrawiam, mMm



E280 T

450SLC 5.0

dawniej: W115 200D '72 - Boluś, W115 '70 - No Name, W116 '76 - No Name, oraz rozne 123



Automatom mówię NIE

Śląsk, Gliwice


Na górę
Post: śr kwie 20, 2011 8:43 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 05, 2009 7:01 pm
Posty: 16
mMm,

Dzięki za wyjaśnienie i za linka.
Czy gdy przyjdzie czas, polecałbyś kogoś, kto mógłby skutecznie wykonać tę "zegarmistrzowską" pracę?

Serdecznie pozdrawiam

_________________
bassplayer51



MB W124 320E 1993

FIAT Marea 1.6 SX 1997

Honda Nighthawk 650 1984


Na górę
Post: śr kwie 20, 2011 9:30 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 09, 2006 10:48 am
Posty: 463
Nie wiem co odpowiedziec...
Wszystko przy swoich samochodach robie sam i nie mam kogo polecić.

_________________
Pozdrawiam, mMm



E280 T

450SLC 5.0

dawniej: W115 200D '72 - Boluś, W115 '70 - No Name, W116 '76 - No Name, oraz rozne 123



Automatom mówię NIE

Śląsk, Gliwice


Na górę
Post: śr kwie 20, 2011 9:41 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 05, 2009 7:01 pm
Posty: 16
Rozumiem, że w razie czego może mógłbyś pomóc muzykowi, który uwielbia tym samochodem jeździć, ale z pewnością nie powinien próbować sam naprawiać, zwłaszcza w rejonach wymagających wiedzy i doświadczenia.
Jeżeli byłoby to możliwe - proszę Cię o kontakt telefoniczny na pw.

Jeszcze raz serdecznie pozdrawiam

_________________
bassplayer51



MB W124 320E 1993

FIAT Marea 1.6 SX 1997

Honda Nighthawk 650 1984


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl