MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt wrz 12, 2025 12:53 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr mar 09, 2011 4:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 02, 2009 8:38 pm
Posty: 71
Witam wsadziłem silnik od W124 300 TD 147 KM do Kasty W 126 i Mam problem z rozwiązaniem gazu . ?? Miał ktoś już taki problem W 124 jest na linkę W 126 inaczej ?? Pomocy 2 dni i jeszcze nic nie wykombinowałem .


Na górę
Post: śr mar 09, 2011 6:17 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Ja to mam tak rozwiązane : http://www.youtube.com/watch?v=kEtElP0GMRw - byla krótsza linka ale wtedy gaz chodzi cięzej. Tempomat i wszystko działa


Na górę
Post: śr mar 09, 2011 8:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 02, 2009 8:38 pm
Posty: 71
Frytejro pisze:
Ja to mam tak rozwiązane : http://www.youtube.com/watch?v=kEtElP0GMRw - byla krótsza linka ale wtedy gaz chodzi cięzej. Tempomat i wszystko działa


FAjnie fajnie od czego dałeś linkę , u mnie już było by tak ciężko silnik mam już włożony i teraz ciężko było by to tam zapodać , a ciekawi mnie jak masz filtr powietrza zamontowany i zbiorniczek wyrównawczy jak byś mógł podać jeszcze jeden filmik >


Na górę
Post: śr mar 09, 2011 8:19 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Linke kupiłem od skody - nie pamietam jakiej, ale starej cos 105 czy 120. Poszedlem do sklepu i poprosilem o najdluzsza linke jaką mieli - 2,20 , i do tego pancerz. Zaplacilem za calosc cos kolo 15 pln. Tam nie ma nic czego niemoglbys zrobic jak juz jest silnik pod maską. Zrobie kilka fot zeby na spokojnie bylo widac co i jak - zreszta tam jest kilka "szybkich" patentów, z elementów jakie byly pod reką - bo swego czasu musialem przerobic to na szybko przed zlotem - zrobiłem i nie ruszam, bo jest dobrze :)

Zbiorniczek jest od PB nieruszany, a filtr jest miedzy zbiornikiem, a lampą pod kątem. Znajde jakis filmik, jak nie to zrobie nowy, nie ma problemu.


Na górę
Post: śr mar 09, 2011 8:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
tolder, obejrzyj pozostałe filmy, to wszystko jest już pokazane.
Zbiorniczek montujesz przecież normalnie, co jest nie tak?

Frytejro masz dwa 126, czy jak? Czemu teraz nie masz już amerykańskich zegarów?

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
Post: śr mar 09, 2011 8:39 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Mam jedno 126, a teraz nie mam juz amerykanskich zegarów bo mam most od 4,2 razem z licznikiem zeby dobrze predkosc pokazywał ;) - musialem wyciągnąć orginał ;) Pewnie jeszcze w tym mcu będe dawal zapasowy most do regeneracji z przeróbką na przelozenia orginalnego SDLa, i wtedy będe musial któryś z liczników jakie mam przerobic u jakiegos elektronika tak by wskazywał poprawnie. [zlosnikok]

a tutaj jest pierwszy filmik na dzien po kupnie i sprowadzeniu auta : widac ten filtr przy koncu filmiku ;) http://www.youtube.com/watch?v=qkPdTaMmxzA


Na górę
Post: śr mar 09, 2011 8:48 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
Z licznikiem to chyba trzeba 'przeskalowywać' tarczę, nie wiem czy da się zmienić jego wskazania w 'bebechach'.
Ktoś z Forum dorabiał chyba nową tarcze przy przekładaniu M117 do Beczki.

Masz chyba kontrolkę od świec w 'kierunkowskazie przyczepy', dobrze widzę?
O jedno miejsce w lewo masz chyba puste miejsce jeśli nie ma SRS-u o ile dobrze pamiętam, wtedy lampka świeci normalnie i w słoneczny dzień też widać ;)

A oryginalnie co było w tym pudle że masz z mostem problem?

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
Post: śr mar 09, 2011 9:59 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
w 126 jest elektroniczny, i ma te całe wartosci K i układy. Śmiem twierdzic ze wystarczy wyczaic ktory element wymienic zeby go przeskalowac. W tym liczniku predkosci nie zmieniają się liniowo - wiec naawet jaklbym przeskalowal tarcze co jest bardzo proste, to licznik km nie będzie sie zgadzał.

Kontrolke swiec mam pierwsza od prawej strony. W org liczniku byla czerwona, a w tym jest zielona ;) SRS posiadam.

Orginalnie co by nie bylo będzie zle jezeli chodzi o most :P hehe bylo 3,0 PB. Najblizej jest 5,6 do orginalu, ale juz 2 mosty kupowalem i nie mam zamiaru bawic sie w polsrodki, stad chce zregenerowac jeden z tych co mam i zrobic jak nalezy. Na tym od 4,2 auto na 15 calach chodzi dobrze, ale na letnich lori 225 to tylko jedzie i nie jest zawalidrogą, jest cicho w aucie, ale w wiecej niz 2 osoby powyzej 1100 trzeba cisnąc go. Na org moscie jaki byl w tym aucie to wciskalo w fotel nawet pod górkę - zato powyzej 100 bylo nieprzyjemnie jechac ;)


Na górę
Post: sob mar 12, 2011 5:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 02, 2009 8:38 pm
Posty: 71
Problem rozwiązany jak będzie czas prześle filmik jak to wymodziłem .


Na górę
Post: czw mar 17, 2011 2:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 02, 2009 8:38 pm
Posty: 71
Zrobiłem fotki jak to rozwiązałem i podeszła mi oryginalna linka gaz chodzi lekko
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Post: czw mar 17, 2011 2:38 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Od czego wsadziles chlodnicę ? masz teraz manuala czy automata dalej?


Na górę
Post: czw mar 17, 2011 3:40 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 02, 2009 8:38 pm
Posty: 71
Frytejro pisze:
Od czego wsadziles chlodnicę ? masz teraz manuala czy automata dalej?


Chłodnica oryginalna od 124 300td troszke mocowania na dole trzeba było przesunąć i gitara , a skrzynie mam manualną 5 biegową jeszcze 2 fotki

Obrazek
Obrazek


Na górę
Post: czw mar 17, 2011 9:29 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Kurde pieknie CI sie ta chlodnica zmiescila tutaj. Ja mam ta mniejsza od wersji bez klimy i mam troche wyzsza w korkach temp przez to. A mozesz dokladniejsze zdjecia zapodac tego jak ta chlodnica sie zmiescila - w sensie po bokach ? bo jak ja szukalem to wg danych jakie znalazlem - ta chlodnica miala sie nie zmiescic...i temat odpuscilem.. heh a teraz mi klime tak przerobili ze nie zmieszcze jej bez przerobek wezy od klimy :/. CHyba ze ty masz chlodnice od wersji manual i moze ona ma inne wymiary niz taka do ASB.. hmm


Na górę
Post: czw mar 17, 2011 9:43 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 02, 2009 8:38 pm
Posty: 71
Chłodnica jest z wersji z automatem , zdjęcia zapodam ci jutro .


Na górę
Post: czw mar 17, 2011 9:50 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Ok dzieki, moga byc na pw jakby mial watek sie zasmiecic ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl