MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt wrz 12, 2025 6:05 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lut 10, 2011 1:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 27, 2007 6:35 pm
Posty: 133
Lokalizacja: Toruń
Witam. Właśnie jestem po wymianie silnika w swoim samochodziku. Powód - prawdopodobnie od dłuższego już czasu lał 3 wtrysk. Skończyło się obłokami niebieskiego dymu i na koniec burego połączonego z pukaniem w silniku. Pewnie dziura w tłoku.
Pozdrawiam.

_________________
W 124 E 200 DIESEL


Na górę
Post: czw lut 10, 2011 6:17 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
Warto sprawdzać nawet przy względnie niskim przebiegu - zwłaszcza gdy zaczynamy odczuwać nierówną pracę silnika...

Dziwne jest to że w przypadku LPG ludzie zwracają uwagę na stan wtryskiwaczy a w przypadku benzyny czy diesla już nie - czyżby brak świadomości zagrożenia? A może po prostu jest to problem braku tej "pozycji" w książce serwisowej?

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Post: pt lut 11, 2011 5:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
ja w swojej 190D miałem taki przypadek:
jak kupiłem go to jakieś 20 tyś. dyma nie puszczał pod pełnym butem, po tym okresie zaczął puszczać czarnego dyma przy gwałtownym wyprzedzaniu, z paleniem nie było problemu, żadnych niepokojących nienormalnych zachowań, targania silnikiem tez nie było, wyciągnąłem wtryski i poszły do sprawdzenia, jak się okazało, jeden się zacinał, starszy facet który chyba zęby zjadł na regeneracji wtryskiwaczy wziął za tą usługę sprawdzenia i wyregulowania ciśnienia otwarcia ok 100zł nie proponował mi nawet wymiany końcówek, chociaż nie były to oryginalne bosha tylko cav albo coś takiego nie pamiętam już, po tym zrobiłem kolejne 150 tyś. i znowu pojawił się magiczny czarny dym przy pełnym bucie [zlosnik] więc znowu wtryski poszły do sprawdzenia i tylko do sprawdzenia znowu. Po tym z powrotem wróciło wszystko do normy.

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: sob mar 05, 2011 10:21 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 27, 2007 6:35 pm
Posty: 133
Lokalizacja: Toruń
Witam.
Jako ,że nie ma tego złego...są pozytywy z tej wymiany. Samochód idzie jak burza, na 4 biegu robi wzniesienia, jakich nie robił na 3, no i pali poniżej 5,5 litra na trasie. No i z rury nie wydobywa sie nic, po prostu nic...No i okazuje się, że jakość paliwa ma znaczenie. Na tanim z sieci sklepów silnik na wolnych obrotach klekotał, na diesel gold już nie klekoce.

_________________
W 124 E 200 DIESEL


Na górę
Post: pt mar 18, 2011 4:57 pm 
Offline

Rejestracja: sob cze 12, 2010 8:24 am
Posty: 0
Numer GG: 3003022
Lokalizacja: Kielce
Końcówki wtrysków wymienione, sprawdzone, samochód nie kopci i nie dymi nawet jak się go z buta nieco pociągnie. Jest też mocniejszy. Udało mi się dostać Boscha wyprodukowanego we Francji - jeszcze ze starych zapasów, co nie było łatwym zadaniem. Wszędzie były indyjskie, ale ponoć bardzo nietrwałe. Myślę że do sklepów trafia ostatni sort.

_________________
W201 automat 2l Diesel


Na górę
Post: wt mar 22, 2011 10:01 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
wapniaczek pisze:
i pali poniżej 5,5 litra na trasie.

wapniaczek pisze:
W 124 E 200 DIESEL



To 190D powinno palić 3 litry na trasie.

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: wt mar 22, 2011 3:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Wzasadzie to powinno przybywac paliwa w baku...

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: wt mar 22, 2011 3:36 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Ale sie czepiacie:

krasuss mlodszy pisze:
To 190D powinno palić 3 litry na trasie.

TReneR pisze:
Wzasadzie to powinno przybywac paliwa w baku...


Kolega wszak wyraznie napisal, ze:
wapniaczek pisze:
No i z rury nie wydobywa sie nic, po prostu nic...


I tak dziwi to "mniej niz 5,5" [hihi] [zlosnikhihi]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: wt mar 22, 2011 3:49 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
A, no to chyba, że może jak stoi, to i nie kopci i tyle zużywa.

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: wt mar 22, 2011 3:50 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Mam nadzieje, ze kolega wapniaczek ma poczucie humoru i nalezycie odczyta nasze posty - jako niegrozne zarty [jezyk3]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl