MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt wrz 12, 2025 11:34 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: wt lut 08, 2011 9:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 21, 2010 10:51 pm
Posty: 309
maclaw pisze:
ale nie jeździ tak samo, a to jest zasadnicza różnica...

No tak, ale nie wszyscy kupują W140 żeby się ścigać ;)


Pozatym 231KM/2 tony to też nie jest zły wynik i chyba jedzie troche lepiej niż 2.5D w 124 [zlosnik]

_________________
W140 S320 1996 Obsidian Black.


Na górę
Post: wt lut 15, 2011 8:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 23, 2009 11:28 pm
Posty: 485
ale to jest wielkie auto, musi przyspieszyć, być w stanie wyprzedzić i dawać komfort z jazdy, więc silnik ma znaczenie

_________________
MB W140 500SE '94


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 8:49 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 21, 2010 10:51 pm
Posty: 309
maclaw pisze:
ale to jest wielkie auto, musi przyspieszyć, być w stanie wyprzedzić i dawać komfort z jazdy, więc silnik ma znaczenie


No ale nie przesadzajmy, że nie da się jeździć normalnie przy 231KM/2000KG, skoro W124 2.5D które ma 88KM/1500kg też się da jechać a nawet wyprzedzać:)

_________________
W140 S320 1996 Obsidian Black.


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 10:01 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
WLD_Wlodi pisze:
No ale nie przesadzajmy, że nie da się jeździć normalnie przy 231KM/2000KG, skoro W124 2.5D które ma 88KM/1500kg też się da jechać a nawet wyprzedzać:)


Masz oczywiście rację, ale R6 będzie miało znacznie wyższe obroty przy tej samej prędkości co V8 (nie musi być 500, może być 400-tka). I to daje bardzo fajne poczucie komfortu. Polecam rozejrzeć się za V8 jak masz jeszcze czas.

I uwielbiam takie stwierdzenia jak kolegi MB600 - "te auto musi miec minimum 280 koni". A jak to wyliczyłeś? Jak będzie miał 275 to już lipa? Bo moc nie ma tu największego znaczenia, tylko moment i przy jakich obrotach jest osiągany.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: czw lut 17, 2011 4:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 21, 2010 10:51 pm
Posty: 309
Bukol pisze:
WLD_Wlodi pisze:
No ale nie przesadzajmy, że nie da się jeździć normalnie przy 231KM/2000KG, skoro W124 2.5D które ma 88KM/1500kg też się da jechać a nawet wyprzedzać:)


Masz oczywiście rację, ale R6 będzie miało znacznie wyższe obroty przy tej samej prędkości co V8 (nie musi być 500, może być 400-tka). I to daje bardzo fajne poczucie komfortu. Polecam rozejrzeć się za V8 jak masz jeszcze czas.

I uwielbiam takie stwierdzenia jak kolegi MB600 - "te auto musi miec minimum 280 koni". A jak to wyliczyłeś? Jak będzie miał 275 to już lipa? Bo moc nie ma tu największego znaczenia, tylko moment i przy jakich obrotach jest osiągany.


Zgadzam się z tobą, jednak raczej jestem nastawiony na 3.2(pozatym to raczej będzie więcej miasta niż trasy w jeździe).

_________________
W140 S320 1996 Obsidian Black.


Na górę
Post: czw lut 17, 2011 10:15 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Tez bylem nastawiony na 3.2 [zlosnikhihi] a wczesniej na 3.0TD... a kupilem 500
I powiem ci ze jak chcesz znalezc auto w dobrym stanie to o wiele latwiej duza benzyne (bez gazu) niz diesla lub mala benzyne z gazem... a V8 ma swoj urok, jezdzac spokojnie ale nie wlekac sie silnik nie przekracza 2 tys. obr w miescie ;) do tego brzmienie silnika, ta moc i moment, ktore masz zawsze do dyspozycji w razie czego...BEZCENNE [zlosnikok]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl