MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt wrz 12, 2025 6:37 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt lut 01, 2011 5:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 19, 2009 7:13 pm
Posty: 210
Panowie zastanawiam sie nad (wiekszośc mnie skrytykuje) zamontowaniem gazu w mojej V8 niestety ceny paliw napewno szybko nie spadną to jest to jakaś alternatywa.

Wiem ze większość z Was wywala instalacje bo albo juz nie chca działać poprawnie lub dla jakiś tam innych względów.

Powiedzcie mi czy sa jakieś instalacje na których te jednostki wogóle chcą jezdzic , i nie ma z nimi 100 problemów przez 100km

jakie sa spalania gazu w takich pojemnościach, nie chce zeby było ze paliwa spalam 15l a gazu pali 30 litrów.

_________________
W126 SEC '89 4.2
EX W124 '95 2.0
Toyota Yaris 2007 1.4 D4D - autko żony
[color=#FF0000]www.warszawadoslubu.pl[/color]
gg 3829726


Na górę
Post: wt lut 01, 2011 7:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Sam pomysł gazu i KE nie jest dobry,ale jeżeli już musisz ,a nie chcesz kupić do jazdy na co dzień czegoś innego np:190 to montuj blosa i największy parownik jaki się da np OMVL R90 czy jakoś tak.Pamiętaj ,że nigdy nie będziesz pewny czy za zakrętem jak tylko opuścisz zakład montujący lpg Ci nie strzeli.Niestety te układy paliwowe nie pozwalają na zastosowanie sekwencji - brak impulsów do jej sterowania.Był kiedyś system IGS ale podobno już nieprodukowany czyli 3 generacja.
Na prawdę rozważ drugi pojazd ,może się okazać taniej jak LPG w SEC'u i Ty na zdrowiu zaoszczędzisz bo się nie będziesz denerwował (fqur...ał jak strzeli i trzeba będzie lawetą go zbierać).

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: wt lut 01, 2011 8:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 19, 2009 7:13 pm
Posty: 210
Ogólnie 3 generacja gazu jest jeszcze dotepna wiec nic innego niż tylko taka instalacja nie pozostaje.

Tylko czy to właśnie spełni oczekiwania, czy będzie porażką na całego i tylko wyrzucone pieniązki w błoto.

_________________
W126 SEC '89 4.2
EX W124 '95 2.0
Toyota Yaris 2007 1.4 D4D - autko żony
[color=#FF0000]www.warszawadoslubu.pl[/color]
gg 3829726


Na górę
Post: wt lut 01, 2011 8:36 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Dobrze założona i wystrojona zda egzamin.
Miałem jeździłem i znam parę osób co też miało i jeździło.
Plus jest taki, że nie strzela i nie ma strat mocy w stosunku do ke-jeta.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
Post: wt lut 01, 2011 10:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 19, 2009 7:13 pm
Posty: 210
A jakas konkretny producent.

Jak juz zakładac to cos dobrego.

_________________
W126 SEC '89 4.2
EX W124 '95 2.0
Toyota Yaris 2007 1.4 D4D - autko żony
[color=#FF0000]www.warszawadoslubu.pl[/color]
gg 3829726


Na górę
Post: wt lut 01, 2011 10:55 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Miałem IGSystem LandiRenzo.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
Post: śr lut 02, 2011 2:20 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Ja mam do sprzedania 1 generację z mojego 450 SLC. Wywaliłem, bo auto już bedzie jezdzic tylko okazjonalnie.
Moge sprzedac za symboliczne pieniadze. Bedzie w niej brakowało: butli, przewodów miedzianych (polamalem przy demontarzu) i pewnie paru kabli. Poza tym komplet.

Dzialala poprawnie u mnie. Strzelila tylko raz jak głupi wyjechalem od mechanika na całkowicie źle ustawionym wyprzedzeniu zaplonu i wlaczylem LPG (i tak się nic nie stało). Przebieg instalacji to pewnie ok 10 000km (nie zgubiłem żadnego 0 ;-) )

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Post: śr lut 02, 2011 5:41 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 19, 2009 7:13 pm
Posty: 210
Jeżeli już się pojawi to tylko nowy zestaw.

_________________
W126 SEC '89 4.2
EX W124 '95 2.0
Toyota Yaris 2007 1.4 D4D - autko żony
[color=#FF0000]www.warszawadoslubu.pl[/color]
gg 3829726


Na górę
Post: śr lut 02, 2011 6:37 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
I tu się z Tobą zgadzam- Paweł, używka -jak już to tylko butla i mikser ! reszta szrot !

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: śr lut 02, 2011 9:52 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Dla mnie nie ma problemu. U mnie leży i zagraca tylko ;-)

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Post: czw lut 03, 2011 10:43 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Jak zaloszysz I gen. to przegladu nie przejdziesz (chociaz Polska to dziki kraj...)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: czw lut 03, 2011 4:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 19, 2009 7:13 pm
Posty: 210
III jeżeli już .

_________________
W126 SEC '89 4.2
EX W124 '95 2.0
Toyota Yaris 2007 1.4 D4D - autko żony
[color=#FF0000]www.warszawadoslubu.pl[/color]
gg 3829726


Na górę
Post: czw lut 03, 2011 6:04 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Wszystko fajnie z tą III gen. Też chciałem. To teraz zastanów się nad tematem skąd weźmiesz sygnał wychylenia przepustnicy [zlosnik]
Jak zacząłem słuchać o dostawianiu potencjometrów na cięgna to założyłem I gen i byłem zadowolony (jak na LPG)

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Post: czw lut 03, 2011 6:53 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
III gen moze pracowac z czujnikiem podcisnienia w kolektorze zamiast potencjometru przepustnicy.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: czw lut 03, 2011 7:30 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
no to na to mój gaziarz już nie wpadł ;-)

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl