Może zacznij od sprawdzenia poziomu oleju w ASB. Następnie kup najtańszy ATF IID (5.5l) + filtr z uszczelką i wymień.
Jak biegi do przodu szarpią to jest nadzieja że to do regulacji podciśnienia. Zanim wymienisz skrzynię sprawdź podciśnienia. Co do remontu, to najdroższa jest robocizna. Proponuje kupić skrzynię na wymianę, starą samemu zrobić (komplet uszczelek, uszczelniacz kosza, ewentualnie tarczki Kx czy taśmy hamulców Bx, jak będziesz wymieniał tylko zużyte elementy 500-800zł powinny wyjść części).
Nie za bardzo rozumiem opis - albo ślizga albo nie załącza. Jak ślizga to uszczelniacz lub tarczka. Jak nie załącza to może być zawieszony zawór wstecznego w kasecie. Do tego niski poziom oleju albo brudny olej też dołoży swoje.
Masz 94 1.8 czyli jak dobrze rozumiem W202 czyli ASB 4 biegowa 722.4.x. W razie wymiany podejdzie każda od M111 za wyjątkiem okulara 722.441/442/443/ ale 722.440 może być. Pamiętaj że W124 M111 a C,E klasa mają inne mocowanie (tylny dekiel skrzyni, ładpa, poduszka, belka skrzyni). Niestety nadal nie sprawdziłem czy długość skrzyni z belką i rozstaw śrub w belce jest taki sam a 124/202/210.
_________________ W124 200E 1992r M111.940 ASB ASD ortopedia
|