szymon.dziawer pisze:
Z tym, że AMG z lat 80. nie było jeszcze częścią koncernu MB
dokladnie jak piszesz...
szymon.dziawer pisze:
Więc może być to AMG z tym, że z fabryki wyjechało jako zwykłe 300 cośtam.
Nie tyle moze co na pewno, dany MB wyjachal z fabryki jako np.zwykly 300E z M103 i zostal poddany w firmie AMG modyfikacjom, gdyz dopiero...
szymon.dziawer pisze:
AMG zostało wessane przez MB jakoś chyba po 93 roku,
i pierwszym wspolnym Mercedesem byl C36 AMG.
szymon.dziawer pisze:
AMG było zwyczajnym, zewnętrzym tunerem, jak Lorinser, czy Brabus do dziś.
szymon.dziawer pisze:
ale poproszę o sprostowanie lepiej rozeznanych z tematem
[quote="szymon.dziawer"]
Czy ja wiem czy "zwyczajnym"?! AMG bylo juz wowczas bardzo uznanym tunerem, ktory zaczynal kariere w latach 60tych,z wieloma sukcesami, ale Mercedes jako koncern dlugo sie do nich nie przyznawal. "Zwyczajnych" tunerow, ktore wowczas sprzedawali glownie kuriozalny tuning optyczny, bylo pelno, ale sie wykruszyli i dzis obecnie tylko AMG i Brabus zaliczane sa do tych tunerow, ktore w tamtych latach oferowali tuning na najwyzszym technicznym poziomie wg.starej szkoly. I wlasnie modele AMG z lat 80tych i poczatku 90tych z przed oficjalnej kooperacji z MB sa obecnie bardzo cenione i poszukiwane przez kolekcjonerow i milosnikow.
pozdr.
pozdr