MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 11, 2025 11:45 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz paź 24, 2010 6:03 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Witam ! Już kiedyś wrzucałem temat ale auto nie było jeszcze na chodzie,wiec nie miałem jak sprawdzić,pytam więc jeszcze raz - do czego służą pokazane na foto 2 przełączniki ,1 jak przycisnę do góry to świeci strzałka w górę,jak na dół to strzałka w dół,ten drugi jak kliknę to zaświeca się kontrolka na nim ale podczas jazdy nie odczuwam żadnych zmian czy objawów, a więc od czego one są i jakie są odczuwalne objawy ich pracy !
Załącznik:
Zdjęcie073.jpg
Zdjęcie073.jpg [ 28.14 KiB | Przejrzano 1188 razy ]

Załącznik:
Zdjęcie075.jpg
Zdjęcie075.jpg [ 17.21 KiB | Przejrzano 1188 razy ]

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: ndz paź 24, 2010 6:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 05, 2009 9:43 pm
Posty: 130
Pierwszy to odparowywanie szyb - osuszanie powietrza (do góry) lub klimatyzacja (do dołu). Drugi, nie wiem.


Na górę
Post: ndz paź 24, 2010 7:32 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
drugi od regulacji zawieszenia hydraulicznego, chyba utwardzanie samochodu


Na górę
Post: pn paź 25, 2010 4:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 30, 2009 1:56 pm
Posty: 244
Lokalizacja: Katowice
Omen pisze:
drugi od regulacji zawieszenia hydraulicznego, chyba utwardzanie samochodu

Racja, racja, ADS. Przy większych prędkościach utwardza zawieszenie - szczególnie przydatne przy zakrętach. A jak działa to dobrze, jak nie działa, to gorzej, ciężko przywrócić do życia :-?
Swoją drogą ciekawy wypas jak na 126 8)

_________________
R 107 450 SL '77
W 126 560 SEL '89 - ex
R 129 SL 500 '98 - ex
W 211 270 CDI '03
W 221 500 4Matic - ex
W 140 500 SE '95 - ex
W 126 560 SEC '87 - ex
W 126 560 SE '90 - ex
W 124 300 CE '90 - ex

...a pozdrówcie mi tam!


Na górę
Post: pn paź 25, 2010 4:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 1:57 pm
Posty: 189
pierwsze widze...
nie widziałem nigdy w w126 hydraulicznego zawieszenia...
myślałem ze w W140 pokazało sie pierwsze..
podobno zawieszenie drogie w utrzymaniu cos podobnego jak airmatic [zlosnikhihi]

_________________
W211 270CDI & W140 500SEC


Na górę
Post: czw paź 28, 2010 1:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 07, 2010 8:55 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Opolno-Zdrój
Niezły masz wypasik autko.Ja mam regulowane zawiechy w W220.


Na górę
Post: pt lis 26, 2010 10:21 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 17, 2008 4:41 pm
Posty: 101
nie zakładając nowego tematu ja zapytam natomiast o to:

Obrazek

oraz:

Obrazek

Na pierwszym zdjęciu ten po prawej. Dodam, że jeśli go wcisnę to przełącznik "odbija" tzn. nie wciska się. Na drugim zdjęciu interesuje mnie ta regulacja (potencjometr) po środku..

Pozdrawiam

_________________
w124 E200D '93 - Biała Perła
ex. w126 380 SEL '84, full opcja - krążownik szos


Na górę
Post: pt lis 26, 2010 10:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 05, 2009 9:43 pm
Posty: 130
ten na 1 foto to od ASR - tryb jazdy z łańcuchami na oponach. Nie pamiętam, ale chyba ogranicza moc silnika i "wyostrza" ASR.

Na drugim foto to fader radia - balans głośników przód<>tył


Na górę
Post: pt lis 26, 2010 10:45 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 17, 2008 4:41 pm
Posty: 101
dzięki za odpowiedź, w każdym razie gdy wcisnę ten na pierwszym zdjęciu po prawej to nie zapala się kontrolka (czerwona). W jeździe też nie zauważam jakiejś różnicy. Kiedyś na postoju podczas bardzo deszczowej pory zauważyłem, że kontrolka pod tym przyciskiem zaczęła się żarzyć, zapalać, gasić i w końcu zamilkła w ogóle :-? nie mam pojęcia od czego to jest

_________________
w124 E200D '93 - Biała Perła
ex. w126 380 SEL '84, full opcja - krążownik szos


Na górę
Post: sob lis 27, 2010 12:03 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
devcrk pisze:
Nie pamiętam, ale chyba ogranicza moc silnika i "wyostrza" ASR.


Trochę na odwrót. Częściowo dezaktywuje ASR żeby jednak udało się ze śniegu czy innego mniej przyczepnego podłoża wyjechać.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
Post: sob lis 27, 2010 10:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 29, 2009 10:35 pm
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa - Wola
beet pisze:
Trochę na odwrót. Częściowo dezaktywuje ASR żeby jednak udało się ze śniegu czy innego mniej przyczepnego podłoża wyjechać.

Jak to przyciskam to pięknie się kręci bączki ;) Masz rację. To jest wyłączenie kontroli trakcji.

_________________
W116 350SE brązowa po Wujku :D
W124 300TE srebrna po Pawle :P

Z napędem na tył jest jak z seksem,
po co jeździć na ręcznym skoro można dawać w piz*** ? :-D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl