MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 18, 2025 7:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 655 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 128 29 30 31 3244 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 28, 2010 9:58 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Wyglada jak czujnik do M102/M103 to pewnie i zamontowany bedzie tak jak w tych silnikach (czyli przy obudowie filtra oleju).

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Post: czw wrz 30, 2010 8:16 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Ok dzieki sprawdze, ale jak ostatnio zmienialem olej nie zauwazylem niczego przy obudowie filtra oleju w M119...

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: pn paź 04, 2010 6:29 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
W sobote locha powiozla siostre kolegi z forum do slubu [hihi]


Załączniki:
3.jpg
3.jpg [ 36.2 KiB | Przejrzano 1121 razy ]
2.jpg
2.jpg [ 34.79 KiB | Przejrzano 1121 razy ]
1.jpg
1.jpg [ 49.06 KiB | Przejrzano 1121 razy ]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex
Na górę
Post: pn paź 04, 2010 9:34 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 05, 2009 9:43 pm
Posty: 130
Hehe, oglądałem, siedziałem w środku, posłuchałem... Ten samochód jest niesamowity...
A do wszystkich, którzy czepiają się LPG - po otwarciu maski nie widać niczego, co by wskazywało na to, że samochód posiada instalacje gazową. Wszystko pochowane. Chodzi tak samo jak na benzynie, nawet w spalinach nie czuć zapachu gazu...


Na górę
Post: wt paź 05, 2010 8:41 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
gdyby tylko ten tyłek nie byl tak nienaturalnie (niefabrycznie) wysoko to by był full wypas w 100%


Na górę
Post: wt paź 05, 2010 11:13 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
trocin pisze:
Ok dzieki sprawdze, ale jak ostatnio zmienialem olej nie zauwazylem niczego przy obudowie filtra oleju w M119...


Sprawdź dokładniej, bo powinien być :)

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
Post: wt paź 05, 2010 9:57 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 21, 2010 10:51 pm
Posty: 309
Trocin - co jak co ale twoja W140 jest pięęęęęękna 8) Mniam [zlosnikz]

_________________
W140 S320 1996 Obsidian Black.


Na górę
Post: sob paź 09, 2010 5:56 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Szukalem szukalem i znalezc nie moglem - wie ktos na 100% czy w M119 jest wal korbowy krzyzowy czy plaski ? Dla mnie wszystko wskazuje ze plaski, ale to tylko moje przypuszczenia...
Znalazlem tylko takie mniej wiecej info:
Cytuj:
Wały korbowe w silnikach V8
Wał płaski “flat-plane”. Konstrukcyjnie jest zbliżony do wałów korbowych czterocylindrowych silników rzędowych. Zapewnia on naprzemienny zapłon w obu rzędach cylindrów i nie wymaga stosowania przeciwwag. Dzięki temu stosowany jest w samochodach sportowych i wyczynowych m.in. Ferrari. Wadą tego typu rozwiązania jest brak wyrównoważenia sił bezwładności drugiego rzędu.
Wał krzyżowy “cross-plane”. Pierwsze i czwarte wykorbienie znajduje się w jednej płaszczyźnie, a drugie i trzecie w płaszczyźnie do niej prostopadłej. Siły bezwładności drugiego rzędu są zrównoważone, ale wyrównoważenie sił pierwszego rzędu wymaga dużych przeciwwag. Z uwagi na wyrównoważenie, stosowany kąt rozwidlenia cylindrów to 90 stopni. Zapłon nie może zawsze występować naprzemiennie w obu rzędach cylindrów, efektem są chwilowe wzrosty ciśnienia w kolektorach wylotowych i charakterystyczny dźwięk jednostki.


Z gory dzieki za odp. ;)

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: sob paź 09, 2010 6:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 05, 2009 9:43 pm
Posty: 130
Jeśli foto Ci coś pomoże... Ten jest od 4.2

Obrazek
Obrazek


Na górę
Post: sob paź 09, 2010 8:32 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Trocin , czemu to auto tak się podnosi w górę?

_________________
V


Na górę
Post: sob paź 09, 2010 8:42 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Wszyscy mówią, że jest za wysoko, ale Trocin wie lepiej [hihi]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: sob paź 09, 2010 9:49 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Popey pisze:
Trocin , czemu to auto tak się podnosi w górę?



Olać to.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: ndz paź 10, 2010 8:53 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
devcrk pisze:
Jeśli foto Ci coś pomoże... Ten jest od 4.2

Obrazek
Obrazek


Dzieki - to moze ktos sie wypowie jaki to wał korbowy? Plaski czy krzyzowy?

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: ndz paź 10, 2010 8:54 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Popey pisze:
Trocin , czemu to auto tak się podnosi w górę?


Nie wiem - tak ma :) Jak jest dobrze obciazone to jest troche nizej... Tak dziala u mnie nivo... Nie przeszkadza mi to, jakby byla za nisko to by bylo gorzej... ;)

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: ndz paź 10, 2010 8:57 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
bary123ce pisze:
Wszyscy mówią, że jest za wysoko, ale Trocin wie lepiej [hihi]


Trocin nie wie lepiej, tylko mu to nie przeszkadza ;) Skoro wszyscy mowia ze za wysoko, to pewnie cos w tym jest, rzeczywiscie wiekszosc loch i 126 ciagnie dupe po ziemi, pewnie moglbym to wyregulowac regulatorem wzniosu, sprobuje wkrotce przy okazji wymiany oleju ;)

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 655 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 128 29 30 31 3244 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl