MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 11, 2025 9:49 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn paź 04, 2010 8:34 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 11, 2007 2:09 pm
Posty: 168
otoz jak w temacie, w moim w124 wyje jak glupi most i do tego jest chyba jeszcze zblokowany poniewaz w czasie jazdy na najmniejszych łukach piszczą opony, jest troche niestabilny od 110-120 km/h a w czasie deszczu na mokrym asfalcie moge jechac max ok 80-90km/h a jesli sprobuje wyprzedzac do jade prawie ze literą S :/

i teraz tak, zeby zmniejszyc koszta naprawy wpadlem na taki pomysl..

posiadam w stanie idealnym most z przelozeniami 3,46 taki sam jak obecnie zamontowany z tym ze bez ASD (oba mosty maja ABS) pytanie brzmi czy budowa mostow z ASD i bez jest taka sama ? przelozenia te same. chodzi mi o to ze chcialem wykorzystac ten idealny most i jesli sie da, zalozyc do niego ASD z obecnie wmontowanego...nie ukrywam ze zmiejszylo by to koszta naprawy... inaczej mowiac, czy po wyjecia zabezpieczen koł do ktorych przykrecana jest polos w ich miejsce beda pasowaly kola z mostu ASD ?

przydałby mi sie jeszcze schemat ukladu elektrycznego ASD, po wyjeciu przekaznika nie zarzuca i jedzie super, ktos jakimis kablami spiął to i nie wiem teraz jak ma byc oryginalnie, ehh poprawiac po debilach....

_________________
W210 320 CDI Avantgarde
W124 3.0 B 91r ex
W124 300 D 89r ex
W124 300 TDT 89r ex


Na górę
Post: wt paź 05, 2010 8:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 03, 2006 2:06 pm
Posty: 89
Lokalizacja: Tczew
Nie wiem, jak jest z przekładaniem bebechów, ale mogę poratować schematem ASD :)

http://yfrog.com/n0asdschematj

_________________
W210 2.2 D 96'
W201 2.0 D 90'
W201 2.5 DT 91'
plus 2 inne wynalazki z silnikami MB ;)


Na górę
Post: wt paź 05, 2010 9:51 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Tak czy siak na końcu trzeba wyregulować wzajemne położenia koła talerzowego i ataku.
Bo trzeba z mechanizmu różnicowego zdemontować koło talerzowe, tak więc co by nie zostawiać nie będzie możliwości zachowania wymiaru - koło/atak bo wchodzi inny mechanizm różnicowy.
Choć teraz jak sobie tak myślę, to gdyby zostawić głowę sprawnego mostu a wymienić w niej tylko mechanizm różnicowy to pozostanie tylko ustalenie luzu międzyzębnego i napięcia łożysk. Przed zdemontowaniem sprawnej gruszki trzeba by zmierzyć luz - blokująć atak i czujnikiem zegarowym na obwodzie sprawdzając o ile rusza się talerz, oraz ile jest rozchylona pochwa mostu. Tyle samo uzyskać z nowym mechanizmem różnicowym i luzu i rozchylenia.
Głowy jak masz obok siebie to będziesz widział, czy druga jest rpzystosowana do mocowania siłowników ASD.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl