MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 11, 2025 8:13 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt wrz 24, 2010 4:16 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 29, 2006 3:10 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Warszawa
Witam.
Szukałem na forum ale nie mogę nic znaleźć na ten temat.
Wczoraj w trakcie jazdy wyskoczył mi komunikat "Engine Fan - visit workshop". Zaraz po zaświeceniu się komunikatu wiatrak odpalił i zaczął kręcić na pełnych obrotach. Do tego oczywiście od razu silnik wszedł w tryb awaryjny. Typowe operacje włącz/wyłącz nie przynoszą spodziewanego efektu. Dodam, że nie było i nie ma żadnych kłopotów z temperaturą. Cały czas (przed usterką wiatraka) książkowe 73-85 st.C
Tak skubany zaczął chłodzić silnik, że musiałem rozpiąć go z wtyczki (cylindryczna, podłużna wtyczka. U góry pod rurą idącą do chłodnicy).

Zapewne jakiś czujnik, tylko jaki?
Z góry dziękuję za pomoc.

_________________
W124 E 200, 94' M111 [LPG], golas manual - niestety sprzedany
W210 E 220 CDI, 00', Elegance, automat. 430 tys. km i szybko rośnie
W124 250TD, 92', maunal - istne cudo! 380 tys.
Autor powyższego postu najczęściej plecie bzdury...


Ostatnio zmieniony sob wrz 25, 2010 2:01 am przez Gabriel, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pt wrz 24, 2010 5:50 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Jeśli jeszcze cię tam nie ma, to rejestrnij się na w210-forum.pl Większość porad i tak kończy się na "podepnij się do SD", ale jest tam kilku mądrych kolesi, który z praktyki wiedzą, co pada najczęściej albo gdzie śniedzieje i nie puszcza dalej. Tylko nie zapomnij się przywitać, można lecieć frazesem, że kochasz gwiadeczki i masz nadzieję, że będzie nam razem miło - inaczej nie chcą gadać. Taka kultura, chociaż połowa nie umie napisać zdania po polsku. [zlosnik]

Tutaj w kwestiach aut nowszych niż 124 posty dotyczą raczej prezentacji i fotografowania nowych części na dywanie we wzorki. No czasem ktoś se atrapkę zmieni i wyzwie motłoch, że go nie stać. [zlosnik]

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: sob wrz 25, 2010 2:00 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 29, 2006 3:10 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Warszawa
A tam, nie doceniasz siły tego forum. już wiele rzeczy zrobiłem w mojej dziesiątce dzięki pomocy chłopaków z forum 8) Wazelina :roll:
Już tam napisałem, zobaczymy co i jak. Ale prośbę o pomoc ponawiam.

_________________
W124 E 200, 94' M111 [LPG], golas manual - niestety sprzedany
W210 E 220 CDI, 00', Elegance, automat. 430 tys. km i szybko rośnie
W124 250TD, 92', maunal - istne cudo! 380 tys.
Autor powyższego postu najczęściej plecie bzdury...


Na górę
Post: pn wrz 27, 2010 2:16 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
podepnij sie pod SD [zlosnik]

A moze wichura ma mechaniczny opor. Ja mam 210 - przed liftem i u mnie wentylator od klimy byl zatarty (od silnika to jeszcze VISCO). Silnik robil 1 krotki obrot i stawal.
Praca wentylatora zawiaduje sterownik silnika, za pomoca modulu wykonawczego (w lewym nadkolu - wewnatrz). Jak silnik wentylatora stawia za duzy opor mech. rosnie natezenie pradu i sterownik go wylacza wiec wtedy sterownik moze generowac blad i moze fakowac full blast w ten wentylator, a ten obraca sie jak szalony. Sprawdz sam wentylator czy obraca sie bez oporow.

Generalnie na W210pl. napisz PW do goscia o ksywce NOC lub zadzwon do niego do warsztatu - jak bedzie mial czas to pomoze.

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
Post: śr wrz 29, 2010 6:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 29, 2006 3:10 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Warszawa
Dzięki, dzięki. No na chwilę obecną oddałem do Michała z Instalatorów moduł. Jutro odbiorę a w między czasie sprawdzę jeszcze wiatrak wedle Twojej rady 8)

_________________
W124 E 200, 94' M111 [LPG], golas manual - niestety sprzedany
W210 E 220 CDI, 00', Elegance, automat. 430 tys. km i szybko rośnie
W124 250TD, 92', maunal - istne cudo! 380 tys.
Autor powyższego postu najczęściej plecie bzdury...


Na górę
Post: pt paź 01, 2010 6:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 29, 2006 3:10 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Warszawa
Co się okazało, to nie moduł obrotów wiatraka. Spięcie robiła masa przy podgrzewaczu odmy. I weź tu człowieku bądź mądry :-?

_________________
W124 E 200, 94' M111 [LPG], golas manual - niestety sprzedany
W210 E 220 CDI, 00', Elegance, automat. 430 tys. km i szybko rośnie
W124 250TD, 92', maunal - istne cudo! 380 tys.
Autor powyższego postu najczęściej plecie bzdury...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl