MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 1:10 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sie 27, 2010 9:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
Wiem że temat z długą brodą.Nawala mi coś w OM601 na zimno , jak się zagrzeje to przestaje . A później czasem na chwilę potłucze i znowu przestaje. Było wcześniej zalane gnojówką w stylu lotos city diesel 20w50 , zmieniłem na pełny syntetyk 20w50 ( tak , na pewno pełny syntetyk. Tak , i na pewno 20w50 )

Szukam odpowiedzi na 3 pytania :)

1) Czy zmiana oleju na rzadszy 5w/40 0w/40 cos pomoże ? Czy tylko wymiana ?
2) Czy to pilna sprawa , czy do afryki i z powrotem objadę ?
3) Ile kosztuje wymiana regulatorów u Was ?


pozdrwiam

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
Post: ndz sie 29, 2010 1:31 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
20W50 to bardzo gesty olej, ja bym spróbował zalać 15W40 to napewno nie zaszkodzi. Zlanie 10W, a tym bardziej 5W może skończyć się totalnymi przeciekami i wypłukaniem wszystkich syfów z silnika.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: pn sie 30, 2010 10:11 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
darus pisze:
wypłukaniem wszystkich syfów z silnika.


No to chyba dobrze? Co to za silnik co jest syfem uszczelniony? To zlom a nie silnik.
20W50 na afryke bedzie wsam raz. W PL to raczej katowanie silnika.

ps. kolega napisal, ze ma zalany silnik olejem syntetycznym 20W50, wiec caly syf juz ma wyplukany

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: pn sie 30, 2010 4:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt paź 16, 2007 8:34 pm
Posty: 324
Lokalizacja: ze piekła
Z klepiącym popychaczem można jeździć dłuuuugo.
Wymiana 8 popychaczy (~70zł sztuka) + robota ~100zł (ja tyle dałem).
Są jakieś chemiczne środki typu HYDRO STÖSSEL ADDITIV 8345 LiquiMoly, ale co to daje??...nie wiem...nie próbowałem.
Mi klepał jeden popychacz...może dwa i po zmianie oleju z 15W40 na 10W40Mobila (docelowo będzie 5W40) nie zauważyłem ani poprawy, ani pogorszenia.

_________________
w123 240D
s124 300D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl