MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 11, 2025 8:09 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob sie 28, 2010 9:07 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Panowie ze Sz-na i okolic,

dokąd w mieście lub okolicy jeździ się na porządny odczyt błędów?

Z tęsknotą wspominam codzienne poruszanie się W123... Otóż kilka dni temu jadąc turbotem z podpisu miałem wrażenie, że delikatnie przypiździłem w krawężnik. Najpierw przednim prawym, później tylnym prawym kołem. Piszę "mam wrażenie", bo wcale nie jestem pewien, że ten kontakt nastąpił. Wrażenie miałem takie, że coś na na moment przyblokowało mi koło, na moją niekorzyść jednak świadczy, to, że poszło jedno po drugim z tej samej strony, a był to ciasny zakręt.

Problem: po kilometrze wyskoczył ASR i BAS.

Po ponownym uruchomieniu silnika zapala się różnie, tzn. nie jestem w stanie wychwycić jakiejś reguły. Potrafi też się nie pojawić przez kilka km.

Pytanie dodatkowe: czy uwalony czujnik przy pedale hamulca daje błąd bezpośrednio po naciśnięciu hamulca lub zaraz po starcie silnika, czy tu nie ma tak prostych reguł?

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: sob sie 28, 2010 10:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:08 pm
Posty: 518
Lokalizacja: z Wrocka
Miałem podobny problem w swoim W168(pisałem o tym w osobnym wątku).
Tak naprawdę, to wystarczy KTS, nie musi być koniecznie SD. Ale pewnie możesz też sam sprawdzić czujniki. Podejrzewam, że też są indukcyjne, jak w A-klasie, czyli to zwykłe cewki z rdzeniem, które możesz sprawdzić miernikierm.

_________________
W201
W124
W168


Na górę
Post: ndz sie 29, 2010 9:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
jeżeli masz jakieś podejrzenia odnośnie czujnika, wymień go, kosztuje ze 4 dychy, więcej zapłacisz za jakieś podłączenie do koputra :)

jak nic nie wymyślisz, będę w Ciecinie w środę, mogę pomóc

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
Post: wt sie 31, 2010 9:39 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Wychodząc z tego samego założenia, wyszarpałem ten włącznik stopowy. Coś w środku latało luzem, więc pozwoliłem sobie go otworzyć. Wg mnie jedna blaszka jest ułamana. Poskładałem, żeby dojechać do intercarsu i... od tamtej pory, czyli 100 km po mieście błąd nie wyskoczył ani razu.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: sob wrz 04, 2010 10:45 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Zmień zmień ...bo się powtórzy..chyba , że się mylę wtedy flakona wiszę ;)

_________________
V


Na górę
Post: sob wrz 11, 2010 10:49 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Zmieniony.

Gdyby ktoś w przyszłości miał problemy, to cena detaliczna zamiennika w intercarsie to 59 zł.
Cennik na mercmanii pokazuje co prawda 64 zł brutto, ale dziś już kosztuje trochę więcej.

Uwaga: są trzy rodzaje i dobiera się po n-rze nadwozia.

Dla A0015450109 zamiennik to 1810206 (EPS).

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl