MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 11, 2025 9:53 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: czw lip 22, 2010 12:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 24, 2002 1:00 am
Posty: 332
Numer GG: 3047373
Lokalizacja: Warszawa
Znalazłem, wchodzi 1000g R12, czyli rozumiem, że mam prosić, żeby w układ nabili mi 800g R134A.

_________________
Pozdrawiam
Michał Dębski
Mercedes R107 560SL '86
Mercedes C140 500CL '96
Mercedes W124 300CE '87 - Sprzedam niestety
Toyota Land Cruiser HDJ100 '00


Na górę
Post: czw lip 22, 2010 1:19 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
pod warunkiem ze juz tam nie masz nic,. jesli masz to musza dobic tylko do 800


Na górę
Post: czw lip 22, 2010 1:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 24, 2002 1:00 am
Posty: 332
Numer GG: 3047373
Lokalizacja: Warszawa
To oczywiście jest jasne, coś tam mam bo klima działa, nie działa tylko w upały.
Poza tym chyba i tak najpierw odciągają wszystko i nabijają od początku.

_________________
Pozdrawiam
Michał Dębski
Mercedes R107 560SL '86
Mercedes C140 500CL '96
Mercedes W124 300CE '87 - Sprzedam niestety
Toyota Land Cruiser HDJ100 '00


Na górę
Post: czw lip 22, 2010 1:33 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
gelanda pisze:
Znalazłem, wchodzi 1000g R12, czyli rozumiem, że mam prosić, żeby w układ nabili mi 800g R134A.

Czyli tyle ile pisałem, choć były jeszcze inne wersje z tego powodu najważniejsza jest nalepka.
Tak, bazowo przyjmuje się od 0.7 do 0.8 i sprawdza ciśnienia. Najlepiej zacząć od 0.7 i powoli ładować więcej obserwująć parametry pracy klimy.
Powodem może być też sama wada kompresora czy uszkodzone sprzęgło więc niech zaczną od pomiaru ciśnień - wtedy można myśleć dalej bo teraz bez tej wiedzy to nic się nie napisze mądrego.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: czw lip 22, 2010 5:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 24, 2002 1:00 am
Posty: 332
Numer GG: 3047373
Lokalizacja: Warszawa
Sprawdziłem, że kompresor rozłącza wyłącznik ciśnieniowy kompresora, więc już coś wiem.
Albo padł czujni lub jest za mało/za dużo czynnika.
Czy coś jeszcze ?

_________________
Pozdrawiam
Michał Dębski
Mercedes R107 560SL '86
Mercedes C140 500CL '96
Mercedes W124 300CE '87 - Sprzedam niestety
Toyota Land Cruiser HDJ100 '00


Na górę
Post: czw lip 22, 2010 10:00 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
ukaniu pisze:
niech zaczną od pomiaru ciśnień - wtedy można myśleć dalej bo teraz bez tej wiedzy to nic się nie napisze mądrego.

Nic innego się nie wykuma - chyba, że założymy kółko rozważań filozoficznych.
Usterki naprawia się konsekwentnie eliminując problemy od najprostszych w testowaniu po trudniejsze.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl