MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 29, 2025 11:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lut 11, 2004 8:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 19, 2003 8:53 am
Posty: 124
Lokalizacja: Kielce
Mam takie śmieszne może pytanie do Kolegów. Cyz nowe a może nawet najnowsze MB mają także napęd na tylną oś czy też Stuttgart zarzucił takie rozwiązanie a jesli tak to od którego modelu lub roku??


Na górę
Post: śr lut 11, 2004 10:17 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 945
Numer GG: 550868
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Nebelwerfer pisze:
Mam takie śmieszne może pytanie do Kolegów. Cyz nowe a może nawet najnowsze MB mają także napęd na tylną oś czy też Stuttgart zarzucił takie rozwiązanie a jesli tak to od którego modelu lub roku??


Niepoprawny napęd na przód mają obecnie Vito, A-klasa i chyba Vaneo. No ale to nie są prawdziwe MB [zlosnik] . Pozostałe modele
mają napęd na tylne koła. Nie wiem tylko jak C-Sportcoupe, ale wydaje mi się, że też napęd jest na koła tylne - chociaż ten model to też porażka [zlosnik] .

Pozdrawiam

_________________
SEBAA
PREZES MB/8 CLUB POLAND w stanie spoczynku
W110 190 Dc '64 "Niuniek"
W114 280 Automatic '73 "White Lady"
TDM 900 '07
"Lepiej w knajpie zabalować
niż w chałupie wykorkować"
"Mystic Festival" Wrocław 28.11.03


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 11, 2004 10:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 17, 2003 9:31 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Tarnów
jak to musi byc tylni [zlosnik] to jedynie sluszny i poprawnie polityczny naped [cool]

_________________
dlaczego Mercedes?? - bo lubie kobiety z klasą
jarzyna@op.pl
mb 116 280 SE z już bez LPG :D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 11, 2004 11:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2003 10:09 pm
Posty: 761
Lokalizacja: Szczecin
oprocz wymienionych naped na przod maja tez "pedzace świnie"
- MB 100

_________________
W168 A160 CDI -Biedronka alias Pryszcz
VW Golf mk4 - golf


Na górę
Post: śr lut 11, 2004 11:33 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Sebaa pisze:
Niepoprawny napęd na przód mają obecnie Vito, A-klasa i chyba Vaneo.


Zonk [zlosnik] Vito (nowe) ma naped na tylna os, jest to zapewne efektem mizernej jakosci przgubow montowanych w Vito I (z reszta nie tylko przegubow ale i wielu, wielu innych elementow [zlosnik], miejmy nadzieje, ze Vito II bedzie lepsze)

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 12, 2004 8:15 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2003 10:09 pm
Posty: 761
Lokalizacja: Szczecin
widzialem calkiem z bliska (vito II) musze naciagnac ich na mala przejazdzke :D

_________________
W168 A160 CDI -Biedronka alias Pryszcz
VW Golf mk4 - golf


Na górę
Post: czw lut 12, 2004 4:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 945
Numer GG: 550868
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
misiek pisze:
Zonk [zlosnik]


Dziękuję [hehe] [zlosnik] , odbiorę osobiście u Ciebie w pracy [zlosnik] .

misiek pisze:
Vito (nowe) ma naped na tylna os, jest to zapewne efektem mizernej jakosci przgubow montowanych w Vito I (z reszta nie tylko przegubow ale i wielu, wielu innych elementow [zlosnik], miejmy nadzieje, ze Vito II bedzie lepsze)

Miałem na myśli Vito pierwszej serii. Jak pisałem tego posta, to zupełnie wypadło mi z głowy, że już jest II-ga seria. Swoją drogą nie wiedziałem, że powrócili do słusznego układu napędowego. I bardzo dobrze [ok] . Jeszcze zakończyć produkcje A-klasy, C-Sport i SLK i będzie prawie tak jak kiedyś [zlosnik] .
Pozdrawiam

_________________
SEBAA
PREZES MB/8 CLUB POLAND w stanie spoczynku
W110 190 Dc '64 "Niuniek"
W114 280 Automatic '73 "White Lady"
TDM 900 '07
"Lepiej w knajpie zabalować
niż w chałupie wykorkować"
"Mystic Festival" Wrocław 28.11.03


Na górę
Post: czw lut 12, 2004 5:02 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Sebaa pisze:
misiek pisze:
Zonk [zlosnik]


Dziękuję [hehe] [zlosnik] , odbiorę osobiście u Ciebie w pracy [zlosnik] .


Spoko, moze byc nawet jutro [zlosnik]

Sebaa pisze:
misiek pisze:
Vito (nowe) ma naped na tylna os, jest to zapewne efektem mizernej jakosci przgubow montowanych w Vito I (z reszta nie tylko przegubow ale i wielu, wielu innych elementow [zlosnik], miejmy nadzieje, ze Vito II bedzie lepsze)

Miałem na myśli Vito pierwszej serii. Jak pisałem tego posta, to zupełnie wypadło mi z głowy, że już jest II-ga seria. Swoją drogą nie wiedziałem, że powrócili do słusznego układu napędowego. I bardzo dobrze [ok] .


Jakos tak sie dziwnie sklada, ze interesuje sie autami uzytkowymi, wiec jestem na biezaco [cool]
Jesli chodzi o wrazenia wizualne, to jednak Vito I (jak i V-Klasa I) bardziej mi sie podobaja niz obecne II. Vito II sprawia wrazenie auta delikatnego, poza tym za duzo w nim miekkich linii i jakos leci korea [zlosnik] No i do tego niewypal w postaci trzeciego bocznego okienka, ktorego gorna linia jest wg mnie poprowadzona fatalnie. Krotko mowiac, auto uzytkowe powino przede sprawiac wrazenie auta solidnego, a nie byc poddane trendom stylizacyjnym.
Od strony technicznej jest to zapewne krok do porzodu, lepsze zawieszenie i uklad przeniesienia napedu oraz, mam nadzieje, trwalsze silniki (po doswiadczeniach z Vito I koncern powinien wyciagnac daleko idace wnioski).
Funkcjonalnosc na dobrym poziomie, zasadniczo jednak nie rozni sie od Vito I, jest kilka patentow (jak chocby miejsce pod siedzeniami kierowcy i pasazerow pierwszego rzedu polaczone z ladownia w przypadku furgonu) za ktore ma u mnie plusy. Ale jest tez wiele minusow. Chocby dzwignia zmiany biegow umieszczona na konsoli, ok jest to rozwiazanie poreczne, ale znacznie krepujace prawe kolano, ktore juz po kilku minutach jazdy miejskiej zaczynalo mnie bolec. Wykonczenie calej deski rozdzielczej, a zwlaszcza pokrywy schowka, o ktora mozna sie po prostu skaleczyc, pozostawiaja wiele do zyczenia... No i skrzypiace tworzywa w kabinie, tego juz byc nie powinno. Podloga wylozona dywanikami gumowymi w czesciach, przez co nie mozna jej ladnie zmyc wezem pod cisnieniem (jak to w VW). Brak jakiegokolwiek wieszaka na kurtke w furgonie. Brak miejsca na skrzynke z narzedziami (moze i nie beda nigdy potrzebne, ale gdzie w takim razie schowac gasnice?). Tu MB powinno sie bezwarunkowo uczyc od VW, ktore to prezentuje o wiele wyzsza jakosc wykonania w dziedzinie aut uzytkowych.
No i wreszcie wprowadzono kilka rozstawow osi i wysokosci dachu. Lepiej pozno niz wcale.

Sebaa pisze:
Jeszcze zakończyć produkcje A-klasy, C-Sport i SLK i będzie prawie tak jak kiedyś [zlosnik] .
Pozdrawiam


Co do A-Klasy i C Sportcoupe tez mam podobne zdanie. Sa to wg mnie auta, ktorych nie powinno byc, mimo wszystko, w ofercie. A SLK... hm... wlasnie wchodzi na salony SKL II (debiut w Genewie), moze jednak cos z tego bedzie ;)

Pozdrawiam

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl