MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 30, 2025 9:56 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt sty 30, 2004 6:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 17, 2004 3:27 pm
Posty: 228
Lokalizacja: Stęszew pod Poznaniem
wyjechalem z warsztatu i wszystko byloby dobrze gdyby nie po 5 km strzal!!!! i zaczal sie dusic az zgasl... :o dzwonie do "gazowników" ze tak i tak a oni ze teraz nie maja czym przyjechac ze za godzine... i stoje na drodze jak palant... ruch jak skur....syn i zastanawiam sie czy mnie tiry trzepna zanim dojedzie pomoc czy nie...??? po godzinie dzwonie znowu i dowiaduje sie ze jeszcze nie wyjechali bo nie maja dalej czym i zebym jak chce do szefa zadzwonil na komórke... Dzwonie i nikt sie nie zglasza... Dzwonie znowu i to samo... Dzwonie do warsztatu i jak makiem zasiał... Nikt nie odbiera... juz sie zalamalem a tu sie zatrzymuje Matiz i wychodzi gosciu czy cos nie pomóc to mu mówie co jest grane i doholował mnie pod dom... Bravo takim kierowcom!!!!! wchodze do domu i pierwsze co to za telefon... dzwonie do szefa na komóre... i mowi mi zebym sie nie denerwowal ze musze sprawdzic uklad zaplonowy ze to normalka jesli uklad zaplonowy jest do bani... (zaznaczam ze chodzil mi na gazie bez miksera i nie strzelal!!!!) i zebym wymienil kopulke palec i swiece i bedzie ok... i ze wogole to wyskoczyl jakis kruciec gumowy spod filtra i ze to normalne jak uklad zaplonowy przebiera... przyznam ze zdazalo mu sie przebierac ale rzadko i nie przeszkadzalo to wczesniej... teraz wyskoczyl ten króciec gumowy i mam sobie go wsadzic... na miejsce bo tak sie zdarza jak sie ma taki uklad zaplonowy... Co wy na to??? moze macie jakies rady??? Jutro pojde i zobacze co to za króciec ale jakoś nie chce mi sie w to wierzyc... Aha! po takim strzale to mi pedal gazu wpadl... tzn nie czuc go bylo... i pozniej znowu odpalilem i nie chcial wejsc na obroty dusil sie i gasl od razu... Co wy na to ludzie??? Takie cos ma prawo sie dziac?

_________________
MB W123 200D 79r. biały sprzedany... - :-(
MB W201 200 85r. czarny metalic automatic + gaz - sprzedany :-)
MB W124 230E czarny mafioso :-P


Na górę
Post: pt sty 30, 2004 6:55 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz lip 22, 2001 2:00 am
Posty: 641
Lokalizacja: Warszawa
Hello
jarecki pisze:
Co wy na to ludzie??? Takie cos ma prawo sie dziac?


Szkody moga byc rozne. Bez wizji lokalnej sie ich nie oceni. Na razie trzeba popodlaczac rozne ruri co tu i tam wyskoczyly... Najgorsza powszechnie spotykana rzecza moze byc chyba tylko pogiecie sie klapki przeplywomierza i/lub przepustnicy.

Radzilbym zmienic lub zastraszyc [zlosnik] gazownikow...

_________________
<b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b>
<font size=-2 color=00BB00>W116 280SE</font>
<font size=-2> http://mb.vsa.com.pl </font>


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 30, 2004 7:44 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
no to Ci koncertowo schrzanili robote - niech poprawią , albo domagaj sie zwrotów kosztów naprawy wynikłej z takiej awarii.... takie coś się zdaża - dlatego montuje sie klapki antywybuchowe - tak dla bezpieczeństwa...ale to się tak żadko zdaża.... Masz jakieś rachunki, lub cos że Ci to oni zakładali...
A układ zapłonowy, niech nie zwalają na zapłon , może być z nim coś nei tak, ale to jest tylko i wyłącznie konsekwescja zapłonu gazu w filtrze powietrza - iskra nei w tym momence co trzeba, przy otwartych zaworach ssących następuje zaplon, i wiadomo BUMM... ale bez przesady... każdemy może strzelić, żle Ci to wyregulowali a teraz zwalaja na jedyną rzecz która została - zapłon.
Podjedz innym samochodem, i domagaj sie naprawy, jak nei to jednoznacznie stwierdz że wykonasz ekspertyze w rzeczoznawcy i będziesz sie na tej podstawie domagal zawotu kasy - ogólnie działa [zlosnik] , jak Ci zacznie wkręcać ze to wina zaplony, płaciłeś i to oni maja o tym myśleć nei Ty, płacisz wymagasz...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 30, 2004 8:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 17, 2004 3:27 pm
Posty: 228
Lokalizacja: Stęszew pod Poznaniem
tylko ze nie mam rachunku za to :(

_________________
MB W123 200D 79r. biały sprzedany... - :-(

MB W201 200 85r. czarny metalic automatic + gaz - sprzedany :-)

MB W124 230E czarny mafioso :-P


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 30, 2004 11:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 17, 2004 3:27 pm
Posty: 228
Lokalizacja: Stęszew pod Poznaniem
niestety nie byli najtansi wlasnie... po tym co mowili jak to zrobią to wybralem ich bo najbardziej fachowo gadali... wlasciwie zeby bylo smiesznie to byli najdrozsi... chcialem miec to zrobione dobrze i porzadnie a tu BĘC!!!

_________________
MB W123 200D 79r. biały sprzedany... - :-(

MB W201 200 85r. czarny metalic automatic + gaz - sprzedany :-)

MB W124 230E czarny mafioso :-P


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 30, 2004 11:49 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz lip 22, 2001 2:00 am
Posty: 641
Lokalizacja: Warszawa
Hello
jarecki pisze:
niestety nie byli najtansi wlasnie... po tym co mowili jak to zrobią to wybralem ich bo najbardziej fachowo gadali... wlasciwie zeby bylo smiesznie to byli najdrozsi... chcialem miec to zrobione dobrze i porzadnie a tu BĘC!!!

Taka jest uroda najdrozszych i renomowanych warsztatow - jezeli nie zrobisz u nich wszystkiego, to zawsze bedzie wina tego co niezrobiono lub zrobiono gdzie indziej [zlosnik] . A jak zrobisz u nich wszystko, to zostaniesz poprostu niezadowolonym Klientem. [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
<b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b>

<font size=-2 color=00BB00>W116 280SE</font>

<font size=-2> http://mb.vsa.com.pl </font>


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 31, 2004 9:07 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 19, 2003 8:53 am
Posty: 124
Lokalizacja: Kielce
Żeby gości wziąsć za tyłek i żadać zwrotu kosztów nie musisz mieć rachunku.Owszem trzeba jakoś udowodnić że samochód był u nich robiony ale to raczej nie powinno nastręczać kłopotów, na ogół sędziowie dość szybko potrafią przejrzeć takich cwaniaczków co ludzi w bolo robią. Jesli więc bedą Ci problemy robić to proponuję maly pozewik.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 31, 2004 3:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 17, 2004 3:27 pm
Posty: 228
Lokalizacja: Stęszew pod Poznaniem
i faktycznie!!! tak jak gosciu mowil odlaczyl sie jakis wąż od filtra i dostawal fałszywe powietrze jak to mowil gazownik (rano z nim rozmawialem). Jakos udalo mi sie go zalozyc... i dziala!!! kurcze a strzaly byly chyba od tego ze za bardzo zdusil mi gaz na wysokich obrotach i on jak jechal to nie chcial przyspieszac tylko sie dusil... odkrecilem sobie troche na wysokich obrotach ale teraz jak chce dodac gazu z wolnych obrotow to sie przydusza i pozniej juz ladnie sie wkręca na obroty... A teraz czego moze byc wina? za malo gazu na wolnych czy za duzo??? Juz nie wiem ale jezdzic juz moge :P

_________________
MB W123 200D 79r. biały sprzedany... - :-(

MB W201 200 85r. czarny metalic automatic + gaz - sprzedany :-)

MB W124 230E czarny mafioso :-P


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 31, 2004 4:47 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
w parowniku jest takie wkręt a raczej śróbka, ale nie taka na żaden klucz tylko zakończony takim zgrubieniem żeby go można było ręcznie pokręcić.... jast w parowniku ( może być z boku, może być z przodu) jak go wykrecisz ( ale na odciętym doplywie gazu) to będzie coś jak śzpika, jak iglica... taki stożkowaty zaworek.... jak go wykręcisz to Ci obroty może i nie wzrosną ale bedzie na wolnych obrotach równiej pracował [zlosnik]
na priva wysłałem Ci linki do opisy jak ustawiać LPG [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 31, 2004 7:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lip 30, 2003 3:24 pm
Posty: 66
żeby lepiej ci chodził skieruj wlot powietrza w odwrotną stronę, nawet możesz go trochę zakleić jakaś tasmą, będzie miał mniej powietrza i bedzie mniej palił i miał lepszego kopa, wtedy powinien ładnie wchodzic na obroty.
co do ustawień to pierwsze ustaw obroty tym pokrętłem przy reduktorze(coś w rodzaju metalowej śruby ) a pózniej na przewodzie gumowym idącym z reduktora do filtra jest regulacja ilosci gazu, zakręcaj stopniowo aż będzie słychac spadek obrotów, a pózniej stopniowo odkręcaj cały czas robiąc przygazówke az będzie ładnie wchodził na obroty
powodzenia
żeby uniknać strzałów nie przełanczaj odrazu na gaz jak jest zimny silnik, wtedy najczęściej strzela, i nie mocój na stałe tego przewodu cowypada pod filtrem, bo jak strzeli to od musi wypasć inaczej rozwali wtrysk, możesz wymienic swiece to pomaga i przeczyscić kopułke


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 01, 2004 11:37 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr maja 08, 2002 9:20 pm
Posty: 230
Lokalizacja: Warszawa
Najprawdopodobniej wyskoczyła ci taka odma spod mieszalnika. Trzeba zdjąć obudowę filtra, odkręcić pompę paliwa i tam będzie taki gumowy przewód połączony z bokiem mieszalnika taką właśnie odmą. Koszt takiej odmy to ok. 5zł.
W każdym razie tak to wygląda w 190 2.6 mojego ojca, w 2 litrowej mieszalnik jest trochę inny, ale powinno być podobnie. Przy okazji radzę Ci sprawdzić gumę ( koszt ok. 80 zł ) pod mieszalnikiem, jeśli jest popękana to będzie łapała lewe powietrze i będzie strzelał.

Mam nadzieję, że coś pomogłem. Życzę powodzenia.

_________________
W 201 2.6 87'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 01, 2004 5:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 17, 2004 3:27 pm
Posty: 228
Lokalizacja: Stęszew pod Poznaniem
witam!
przykro powiedziec ale nie czytacie dokladnie... napisalem juz ze zalozylem te gume pod filtrem powietrza i jest ok!!!
Bardzo dziekuje Marcinowi S za wyslanie linków do eleganckich opisów regulacji gazu i wogóle teorii o gazie [dzieki]
Kurcze będę musiał popracować nad tym ustawieniem a własciwie nad regulacją tego gazu... No i oczywiście muszę wymienić kopułkę i palec oraz świece ale to kolejny wydatek... :(

_________________
MB W123 200D 79r. biały sprzedany... - :-(

MB W201 200 85r. czarny metalic automatic + gaz - sprzedany :-)

MB W124 230E czarny mafioso :-P


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 02, 2004 8:32 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
mareczek13 pisze:
żeby lepiej ci chodził skieruj wlot powietrza w odwrotną stronę, nawet możesz go trochę zakleić jakaś tasmą, będzie miał mniej powietrza i bedzie mniej palił i miał lepszego kopa,


:o :o
a jakim cudem ma mniej palic i miec wiekszego kopa, skoro doplyw tlenu (potrzebnego do pelnego i prawidlowego spalania) jestograniczony??
jak bedzie mial mniej tlenu, to aby osiagnac te same parametry jazdy (przyspieszenie itp.) zuzycie raczej wzrosnie...
ja odczulem duza roznice na plus gdy dolot pow. zwiekszylem (bylprzytlumiony)

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 02, 2004 11:29 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 03, 2003 9:01 am
Posty: 601
Lokalizacja: Rudna
jarecki pisze:
witam!
przykro powiedziec ale nie czytacie dokladnie... napisalem juz ze zalozylem te gume pod filtrem powietrza i jest ok!!!
Bardzo dziekuje Marcinowi S za wyslanie linków do eleganckich opisów regulacji gazu i wogóle teorii o gazie [dzieki]
Kurcze będę musiał popracować nad tym ustawieniem a własciwie nad regulacją tego gazu... No i oczywiście muszę wymienić kopułkę i palec oraz świece ale to kolejny wydatek... :(

Moze podzielisz sie tymi linkami z reszta zagazowanych?

_________________
POZDRAWIAM Z ZIEMI LUBUSKIEJ
"...ciągle gdzieś pracowal, ciągle musiał iść, aż się rozczarował i zaczął pić..." L.J.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl