MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 22, 2025 11:42 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 06, 2010 9:55 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
http://vwszrot.pl/

masakra, o ile to prawda...

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 06, 2010 10:22 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:08 pm
Posty: 518
Lokalizacja: z Wrocka
Niestety prawda [szalone]

_________________
W201
W124
W168


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 06, 2010 10:57 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Czyli masakra [hehe]
W komentarzach można wyczytać, że ponoć głowice poprawili, poprawili także napęd pompy oleju i samą pompę, zębatka jest już ponoć dostępna jako część zamienna.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 06, 2010 11:29 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Niestety, silnik 2.0TDI 140KM jest baardzo awaryjny [szalone]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 06, 2010 1:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 07, 2008 7:22 pm
Posty: 401
wszystkie 2,0TDI są bardzo awaryjne, jest to najczęściej wymieniany w całości silnik z grupy vw, mój znajomy jest kierownikiem w servisie i mówił że wymieniają na gwarancji przynajmniej jeden w tygodniu, pękają bloki nagminnie.

_________________
W107 450SL


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 06, 2010 6:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 01, 2007 9:53 am
Posty: 753
Lokalizacja: Szczecin
a to nie jest mniej więcej ta sama technologia, co 1.9TDI z tej samej grupy? 1.9TDI słynie z bezawaryjności. Różnice są aż tak duże?

_________________
ex W123 300D 83'
ex Jawa 50 typ23


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 06, 2010 7:35 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Ponoć jest to udoskonalenie tego silnika, ale w przypadku passata awaryjność B6 względem B5,5 wzrosła diametralnie, głowice, koła dwumasowe, zawieszenie, to zupełnie jak przejście ze 124 na 210.

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 06, 2010 8:57 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Piątal pisze:
a to nie jest mniej więcej ta sama technologia, co 1.9TDI z tej samej grupy? 1.9TDI słynie z bezawaryjności. Różnice są aż tak duże?


Zupełnie nowa konstrukcja. Poczciwina 1,9 to typowe "tdi", a 2.0 to common rail, tylko dla niepoznaki nazwany tdi.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 06, 2010 9:58 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob paź 13, 2007 11:20 am
Posty: 346
Lokalizacja: Śląsk
Znam Passata 2.0 TDI (140 KM) z DSG ponad 330 tyś, zero problemów z silnikiem i skrzynią. Kupiony w ASO i tam serwisowany.
Kupili go handlarze wymienili dwumas (teile 3 kPLN), wymienili kierownice, fotel, wyprali, wypolerowali i cofneli przebiego o 150 k :-?

Pytanie czy ten samochód nie miał bogatszej historii o 150 k km... bo chyba nie pisze, że kupił go w ASO.

Znam 3 osoby, które mają B6 (dwa 2.0 TDI, jeden 1.9 TDI) wszyscy kupili auta z podobnymi przebiegami, normalnymi dla 5-cio letnich Variantów w dieslu, czyli koło 200 tyś - są zadowoleni, nie dzieją się żadne cuda.

Sami przymierzamy się do zakupu 2.0 TDI (170 KM) z DSG, ma być właśnie Passat CC, albo Suberb. Uważam, że samochody warte tychy 130k PLN.

Tak jak rozumiem gościa, który ma problemy z nowym S500 4MATIC tak nie rozumiem kolesia, który kupuje wytańczonego Passata podnieca się tym, że nowy kosztuje 140k PLN, jakby conajmniej za niego tyle zaplacił i miał z nim takie przygody od pierwszego kilometra. Mam poprostu wątpliwość co do przebiegu.

Rozumiem rozgoryczenie, bo to może być ciężko zarobiona kasa za granicą.

_________________
W123 280CE
Porsche Cayenne Diesel S
Mercedes CLA


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 06, 2010 10:08 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Koles jest walniety.wiadomo ze ceny silnikowe tego kalibru w ASO to kosmos.Skrzynia biegow w ASO MB kosztuje do W210 40 tys zł i co z tego?? jak uzywke sie kupi za 1000zł....Gosc sie podnieca naprawia pakuje kase w stary silnik zamiast kupic uuzywany drugi z rozbitka,zdjac miske wymienic wadliwą czesc(teraz juz poprawili ten naped pompy) i po sprawie.Silnik taki to max 3000zł w uzywce z gwarancja.Tez znam paska co ma 300tys ponad i chodzi ok-coprawda dwa razy padł rozrzad ale z winy Polskich "fachofcuf".Uzywanie nowoczesnych turbodieslów to przestrzeganie pewnych zasad.Ale jak jeden z drugim dopadnei takiego paska "teedeji" co ma 170KM i na zimnym pałuje a one długo sie grzeją to potem sa efekty...Wymiana oleju Long life co 30 -40 tys km co na naszych drogach zabojstwo dla turbo i sa efekty -Psujacych sie aut... [szalone] [szalone] [szalone]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 06, 2010 10:14 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Widzisz @300D - mam w sumie podobne przemyślenia, że te 170kkm, które auto rzekomo miało w momencie zakupu nie jest prawdą. Ale to nie zmienia faktu, że wada fabryczna głowic do 2007 roku (tak wynika z kilku komentarzy) była fabryce znana. Nie zmienia to także faktu, że naciąganiem klienta lub karygodnym błędem jest stosowanie szybko zużywającej się części, której nie można wymienić bez grubszej ingerencji.
Mój kolega ma Octavię II z przelotem ok. 150kkm (od nowości tym jeździ, zatem autentyk) - mówi, że tej zimy już były jakieś problemy, ale przy tych mrozach, kto ich nie miał. Problemy były natury "zapalające się kontrolka", "tryb awaryjny" itp.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 07, 2010 9:56 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Szmelcvagen zawsze lubił porąbane rozwiązania. Ma jakieś kompleksy, i leczy je pogiętymi rozwiązaniami. Robiłem niejednego vcwaja, i tak znienawidziłem tą marke, że brak słów.

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 07, 2010 11:11 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
chyba mowisz o tych najnowszych silnikach bo stare tdi sa proste jak konstrukcja cepa...

po za tym koles z linku na gorze to jakis frajer ktory daje sie robic na kase jak chce... kupil by inny silnik w 1 dzien wymienil i z wymiana zaplacil ze dwa albo trzy razy mniej niz wlozyl w tego parcha
no ale tak to jest jak sie oglada tvn turbo

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 07, 2010 11:31 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Panowie - nie każdy potrafi i chce się babrać w kupowanie kota w worku, jakim może się okazać używany silnik. Nie każdy jest "techniczny", nie każdy interesuje się motoryzacją i tym, co ma pod maską. Dla Was to może "pyk-cyk" - silnik kupiony i wymieniony. Ale jak się nie ma znajomego mechanika lub własnego warsztatu, to taka operacja może słono kosztować. Mi padł silnik w Discovery i nie zdecydowałem się na wymianę. Sprzedałem parcha jak stał. Nie chce mi się w to babrać.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 07, 2010 3:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Panowie ale tak jest w kazdej marce.W Mercedesach w 400CDI były skrzynie co padały po 60tys km- u znajomego to byłą taka wojna ze az byli jacys szpece z DE auto ogladac po 3 padzie skrzyni i napisali w opini ze skrzynia biegow jest zasłaba do silnika [zlosnik] to kto ten silnik tam wsadził???? Tak samo w Mazdach 6 zacieraja sie silniki diesla.Isuzu w Renault tez sie zaciera.W Fordzie padają wtryski TDCI. Tak mozna wymieniac-obecnie kazda firma w jakims modelu puszcza bubla a usterke płaci uzytkownik za swoją kasę.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl