MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt wrz 12, 2025 1:29 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt mar 05, 2010 5:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 27, 2010 10:55 pm
Posty: 75
Mam 220CE automat i podczas hamowania np. na swiatlach lub jak stoje obroty mi skacza dosc agresywnie od 5-8/9tys, czasami tak jest czasami samochod zachowuje sie normalnie. Czasami mi sie zdarza ze spadna ponizej 5tys i auto jakby mialo zgasnac, raz juz mi na swiatlach zgasl :|


przeczyscilem przepustnice ale nic nie pomoglo, filtr powietrza tez sie wydaje ok


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 05, 2010 7:15 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 19, 2005 11:17 am
Posty: 356
Lokalizacja: Reda
Nie wiedziałem, że 2,2 wkręca się aż do 8/9 tysięcy obr/min [zlosnik]

_________________
- S210 300 TURBODIESEL '97 Avantgarde


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 05, 2010 8:46 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
No i przy 5000 - gaśnie ?

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 05, 2010 9:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Chłopina się machnął i tyle ,a problem ma nadal....wypada obejrzeć dokładnie wiązkę silnika czy już nie robią jakiś zwarcia od rozpadającej się izolacji,podłączyć go pod komputer i z czytać błędy może to da odpowiedź.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 06, 2010 12:25 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 27, 2010 10:55 pm
Posty: 75
kurde wiecie chlopaki o co mi chodzi :D male przeoczenie

wlasnie mozliwe ze zwarcie sie moze robic bo to wystepuje czasami nie za kazdym razem

ok poczekam jeszcze na pare odp. nie jest to narazie jakies super uciazliwe ale chcialbym chociaz znac przyczyne


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 06, 2010 10:00 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 24, 2009 1:22 am
Posty: 151
Lokalizacja: Śląsk, Pszczyna
Witam.

U mnie ten problem występował również w M111, a przyczyną był padnięty przepływomierz. Jeśli masz możliwość podmiany z innego auto to zrób to i bedziesz wiedział czy to nie on. U mnie po wymianie skończyły sie problemy z falowaniem obrotów i gaśnięciem auta, mało tego, zużycie paliwa radykalnie spadło.

Jeśli to przepływka to cena nowej Bosch'a to 1100 zł a, po znajomości to jedyne 850 zł! Mi udało sie dostać dobrą używke za 2 stówki. Odradzam wszelkiej maści zamienniki chińskie po 350 zł sztuka. Ich sprawność może sie skończyć w momencie ich założenia.

Zgadzam sie z bmw, wiązka w M111 i M104 to niezbyt mocna ich strona, ale na to niestety nie mamy wpływu i może sie okazać, że wiązka do wymiany lub odbudowania u elektryka z tym, że podpięcie pod kompa chyba nie pokaże nam uszkodzonej wiązki elektrycznej, ale jeśli to nie ona to jest szansa, że komputer pokaże jakiś błąd ;)

Jeśli będzie to przepływomierz to mam dostęp do nowych w cenie jak wyżej, używanych również Bosch'a i wielu innych części. W razie czego pisz na PW.

Pozdrawiam.

sojczyn

_________________
https://t.me/pump_upp


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 06, 2010 4:12 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 27, 2010 10:55 pm
Posty: 75
Wlasnie to by sie moglo zgadzac bo zuzycie paliwa tez mam spore (13/14/15ltr w miescie) zalezy od ilosci postojow i 'butowania'

Nie mam niestety jak podmienic tego przeplywomierza, jest jakis sposob jak sprawdzic czy jest ok ? <br>Dodano po 21 minutach.:<br> tak mysle ze moze przeplywomierz mam walniety i do tego zwarcie na wiazce :D

sojczyn czules jakies spadki mocy ?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 06, 2010 7:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 24, 2009 1:22 am
Posty: 151
Lokalizacja: Śląsk, Pszczyna
kamil100 pisze:
sojczyn czules jakies spadki mocy ?


Spadki mocy raczej nie, ale na zimnym chodził ok, za to jak sie zagrzał to obroty spadały i po dodaniu gazu sie obniżały jakby go muliło i dopiero sie podnosiły. Czy to na N czy to na D samochód w czasie postoju np na światłach potrafił zgasnąć.

Po podłączeniu do kompa sonda lambda była poza zakresem, mieszanka była za bogata i samochód nie nadążał przepalić paliwa. Po przegazowaniu strasznie kopcił. Po wymianie przepływomierza wszystko wróciło do normy, błąd został skasowany i autko śmiga jak sie patrzy!

kamil100 pisze:
zuzycie paliwa tez mam spore (13/14/15ltr w miescie) zalezy od ilosci postojow i 'butowania'


Spalanie oscylowało w granicach 15 litrów. Teraz przy dosyć gwałtownej, nie emeryckiej jeździe spala mi średnio ok 11 litrów/100, a przy na prawde oszczędnej nodze potrafie średnio zejść do 9 litrów. Nie umiem rozgraniczyć tego na miasto/trasa bo poruszam sie głównie w jeździe mieszanej.

Pozdrawiam.

sojczyn

_________________
https://t.me/pump_upp


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 07, 2010 5:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 27, 2010 10:55 pm
Posty: 75
wyjalem dzisiaj przeplywomierz napsikalem wd40 myslalem ze cos pomoze ale jest jeszcze gorzej, teraz juz normalnie mi gasnie na wolnych

coz trzeba bedzie kupic nowy ...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 08, 2010 3:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 27, 2010 10:55 pm
Posty: 75
Sojczyn miales racje, przeplywomierz padniety, dzisiaj wymienilem i juz jest prawie 100% dobrze, minimalne falowanie prawie nie zauwazalne na obrotomierzu

Btw. na szrocie zaplacilem ~100pln


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 08, 2010 4:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 24, 2009 1:22 am
Posty: 151
Lokalizacja: Śląsk, Pszczyna
kamil100 pisze:
Sojczyn miales racje,


Ciesze sie, że mogłem pomóc.

Pozdrawiam.

sojczyn

_________________
https://t.me/pump_upp


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 08, 2010 4:42 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
kamil100 pisze:
Btw. na szrocie zaplacilem ~100pln


Jak ja chcialbym miec u siebie szrot na ktorym moge kupic przeplywomierz za 100 PLN [zlosnik] .

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 09, 2010 1:22 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 27, 2010 10:55 pm
Posty: 75
W C-klasie byl taki sam, chcieli 150 ale powiedzialem ze tyle kosztuje nowy :D nie dodalem tylko ze to nieoryginalny zamiennik i sprzedali za 100


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 20, 2010 11:50 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 27, 2010 10:55 pm
Posty: 75
Wyglada na to ze problem powoli wraca, delikatnie mi skacza obroty na swiatlach 500-700 ale juz tak nie szarpie jak na poczatku jak mialem zepstuta przeplywomierz, zauwazylem ze razem z obrotami silnika delikatnie faluje wzkazowka cisnienia oleju. Co to moze byc ? Generalnie mi to nie przeszkadza ale nie chce zeby sie przerodzilo w powazniejsza usterke


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 20, 2010 6:41 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 09, 2006 10:48 am
Posty: 463
W swoim M104 przypadkowo zlikwidowalem ten objaw. U mnie tez obroty falowaly, a przy ostrym ruszaniu czesto sie samochod dlawil, czasem nawet strzelal na benzynie!
Podczas testow przepustnicy zalozylem inna, calkiem czysciutka i problemy ustapily z miejsca. Wyczyscilem wiec te oryginalna i nie poznalem samochodu - poprawa jest niesamowita.
Niektorzy na forach pisza, ze maja do 2mm mułu na sciankach i im sie przepustnica w ogole nie domyka. U mnie bylo moze pół milimetra, wydawało sie niewiele i nieszkodliwe, a praktycznie uniemozliwialo beztroską jazdę...
Jesli uklad pod maską masz podobny jak ja w M104, to przeputnice da sie wyciagnac bez odkrecania kolektora dolotowego.
UWAGA! Przewod przepustnicy tez ma problemy z izolacja! Ale jest troche inaczej wykonczony w srodku niz inne, w dodatku jest otoczony gruba, sztywna izolacja zewnetrzna i dzieki temu nawet jesli pojedyncze kable sie rozizolują, to i tak szanse na zwarcie sa male. Ja moja przepustnice zakladalem/sciagalem kilka razy i WIEM, ze izolacja jest pokruszona, a mimo to wszystko chodzi jak ta lala.

Cisnienie oleju musi zmieiniac sie wraz z obrotami, tu wszystko gra.

_________________
Pozdrawiam, mMm

E280 T
450SLC 5.0
dawniej: W115 200D '72 - Boluś, W115 '70 - No Name, W116 '76 - No Name, oraz rozne 123

Automatom mówię NIE
Śląsk, Gliwice


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl