MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 29, 2025 8:51 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt sty 27, 2004 8:37 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr sty 14, 2004 11:12 am
Posty: 13
Lokalizacja: Łódź
Ludzie SKODA to poprostu mój NICK!!! (każdy tu ma dziwne nicki). A mój wam tak przeszkadza.
Tak sobie wymyśliłam a to nie ma nic wspólnego czym jeżdżę bo apropo nie mam samochodu [zlosnik] .

Buli nie wiem skąd Ty możesz mnie znać bo wybacz ale ja Cie nie znam.
To,że jesteś ze Zgierza a ja z Łodzi?
Chyba że często bywasz na dyskotekach to stąd pewnie [cool]


Na górę
Post: wt sty 27, 2004 10:09 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 19, 2004 4:19 pm
Posty: 53
Lokalizacja: Italia
A nie pisalem zeby sprawdzic rozrusznik! Ciesze sie ze jednego problemu mniej na forum, teraz prosze o pomoc w dolegliwosciach mojej maszyny:W124 nie wkreca sie powyzej 3tys.Pozdrawiam Pawel!
P.S.Dostala wlasnie nowe kable WN i nic, dalej grymasi.

_________________
W124 230E + Gaz 86' 4 biegi 400tys.km przebiegu.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 27, 2004 10:35 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
Paolo-zadam moze glupie pytanie, ale czy masz odciecie od wys. obrotow?
raczej chyba nie, ale jesli przypadkiem cos takiego ktos wsadzil do Twojej MB, to moze to nawala...
moze sie dlawi od braku tlenu,lub paliwa (madry jestem ... nie? [zlosnik] )
odkrec wydech przed tlumikiem srodkowym i wtedy sprobuj (moze wylot zatkany?)
jeszcze jeden pomysl:
ja bym otworzyl maske i probowal wkrecac recznie na max.obr. uprzednio totalnie rozregulowujac sklady mieszanek (zapamietaj oryginalne polozenie)

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł: W 124
Post: wt sty 27, 2004 11:00 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 19, 2004 4:19 pm
Posty: 53
Lokalizacja: Italia
Co do odciecia to nie wiem gdzie tego szukac,ale z tym tlumikiem to mi caly czas chodzi po glowie zeby go odkrecic tylko ze mi sie zimno robi jak sobie pomysle ze musz wejsc pod auto w taka pogode jeszcze w dodatku cala noc sypalo i jest 20cm sniegu.Probowalem natomiast krecic skladem mieszanki ale bez wiekszych rezultatow jakby nie to.Pozostaje jeszcze ukl.zaplonowy bo skoro na gazie jest to samo to albo sprawa powietrza (probowalem bez filtra i nic) albo zatkany wydech albo zaplon i tu sie robi ciekawie :(swiece i kable nowe) pozostaje kopulka, palec, cewka, modul i masa czujnikow sterujacych od polozenia ZZ przez polozenie przepustnicy, lambde itd. Niektore dane udalo mi sie juz zdobyc do kontroli czujnikow sterujacych ale zawsze pozostaje modul czy elektroniczny ukl.sterujacy ktorego bez specjalnych urzadzen diagnostycznych nie uda mi sie sprawdzic.Tak wiec szukam nadal i jak masz jeszcze jakies pomysly to daj znac Pozdrawiam i dzieki Pawel!

_________________
W124 230E + Gaz 86' 4 biegi 400tys.km przebiegu.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 27, 2004 1:10 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
ja może nie będe oryginalny, a wręcz banalny, podjedz do serisu, p-odłączą kompa pod zlącze diagnostyczne i już wszystko będzi ewiadomo, bo nawymieniasz sie polowy częsci ( ale przynajmnie potem nie będziesz tego musiał robić [oczko] )

raczej wątpie żeby to był zablokowany tłumik [szalone]

no a może silnik przełączył CI się w tryb awaryjny?? Wysokie niskie obroty, spadek mocy, zwiększone spalanie..... Ja może mam to szczęście że u mnei w mieścioe jest serwis MB nie biora dużo, czasem taniej jest odać do serwisu, bo z wymianą wychodzi taniej niż kupić cześci w sklepie i samemy wymieniać.... oczywiśćie jeśli chodzi o wykonanie naprawy, a nei o osobiste obcowanie z samochodem ( ale tego w zimie unikam [zlosnik] ) i przyjemnoc z samodzielnych napraw [oczko]

Może Ci się lambda zawiesiła.... tzn uległa uszkodzeniu.... te nowe silniki są zbyt skomplikowane żeby tak bez kompa serwisowego cos trafnego i mądrego powiedzić [szalone] , więc nic nie będe mowił, bo jeszcze jakąc głupote palne :oops:


Na górę
 Tytuł: Racja!
Post: wt sty 27, 2004 3:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 19, 2004 4:19 pm
Posty: 53
Lokalizacja: Italia
Zgadzam sie z toba w 100% Ja tez jestem zwolennikiem fachowej diagnozy na kompie a nie grzebania bez sesu,tylko ze problem polega na tym iz znalazlem sie za granica a konkretnie we Wloszech i to jeszcze w gorach .A jesli oni kszycza tu za kable WN 100€ to mozesz sobie wyobrazic ile policza mi za usluge warsztatowa:€€€€€€€? I tylko dlatego probuje wlasnych sil aby wykluczyc banalne usterki za ktore kazali by mi slono zaplacic!Poniewaz siedze tu jeszcze do Swiat to mam czas na poszukiwania i byla by tez mozliwosc podeslania mi uszkodzonej czesci z Polski.Nie wykluczam ze sie nie znudze tym jezdzeniem do 3tys. i nie oddam auta do warsztatu ale jesli starczy cierpliwosci to jeszcze powalcze.Jakby Ci przyszlo cos jeszcze do glowy to daj znac dzieki za wsparcie! Ja zabieram sie za sprawdzanie sady lambda nie jest to zbyt trudne bo sterowana jest napieciem 5V i podaje napiecie wyjsciowe 0,5V przy prawidlowym skladzie mieszanki u mnie jest nie podgrzewana wiec jeszcze latwiej bo sa tylko dwa kabelki. Pozdrawiam Pawel.

_________________
W124 230E + Gaz 86' 4 biegi 400tys.km przebiegu.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 27, 2004 4:31 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
No faktycznie, lambda - wie ktoś jaki jestr dokładnie typ Lambdy w MB Paola..?? Bo ja robiłem kiedyś taki dodatkowy wskażnik co prawda do poloneza na wtrysku, a mianowicie pod sygnał wychodzący z sondy podpięty był wskażnik temperatury, i na bierząco pokazywało skład mieszanki ... a co z tym idzie obciążenie silnika....

No bo co tam jeszcze jest....
czyjnik położenia wału korbowego - raczej się nie psuje, bo by wogólne nei chodził... ale do tych 3000obr pracuje normalnei , jak by nic sie nei działo po przekroczeniu tych magicznych 3000obr, czy w cały zakresie jest lipa, a powyżej 3000obr jest totalna klapa...??

Więc jak mu depniesz, a samchód jest na biegu jałowym ( na luzie [zlosnik] ) to się normalnei wkręca?? tzn czy silnik nie obciążony się normalnei wkręca?? luhb jak to się normalnei mowi, na chama go wkręcić, za cięgno gazu, pod maską....
No bo jak sie wkręca normalne to można wykluczyć neiwydolność popmpy paliwa, i zapchany filterek paliwa, i pozostaje jeszcze przepływomierz - o ile go posiadasz, to tam jest taki drucik przez który płynie prąd o stałej wartości i ilość przedpływającego powietrza go poprostu ochłada i w ten sposób obliczana jest ilośc powietrza. No i jeszcze ta Lambda, jak na multimetr to się poprostu pod nią podepnij i sprawdz jaki jest współczynnik, nei wiem jaka to sonda więc Ci niesety nic nie powiem.... :cry: , ale jeśli mówisz że 0,5V jest skład optymalny to OK, Jak byś miał jakiś link do schematu instalacji, to by się coś wymyśliło - jestem elektronikiem z wykształcenia, i wiem co się może popstuć, a co nie i jak jest zbudowane....


Czy ktoś zna sposób odczytu informacji z kompa!! za pomocą "kodu diodowego" Bo np w polonezie ( wtrysk podobno stosowany również w MB) i na desce rozdzielczej rozpoczyna się za pomocą mrugania diody LED przekazywanie informalcji o stanie wtrysku, Czy coś takiego jest w MB, bo jeśli tak, to byś zwarł 2 piny w złączy diagnostycznym ( na niego powinna być wyprowadzona rownież lambda, i sygnał do obrotomierza, wszystkie dane samochodu ptrzebne do diagnozy, poprostu do kompa serwisowego) i na desce rozdzielczej byś odczytał kod , niesety nei miałem styczności z nowyszymi MB - takimi jak Twoja MB, i nei moge Ci powiedzić nic konkretnego - jedynie system komunikacji wtrysku Boscha , który powienien być jednolity....


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl