Witam,
Kvas pisze:
1. czy 2,2 tys to dobra cena?
Nie pieniadze, nie samochod, a wiec jak jestes pewien auta to dobra cena.
Kvas pisze:
2. jak jest z częściami używanymi lub nowymy, jak z ich dostępnością i cenami?
Sa w duzych ilosciach i dosc tanie a jakosc tez dobra. Oczywiscie z orginalami na ma problemow, gorzej z ich cena. Zawieszenie np Lampforder itd.
Kvas pisze:
3. jestem przeciwnikiem LPG, ile będzie mi srednio benzyny palił po zdemontowaniu instalacji, może ją jednak zostawić?
200 benzyna nie jest zbyt powszechna w PL, ale jak zawsze MB bezynowe troche pali, na pewno mniej niz 280, w ktorym jest przelicznik, mniej wiecej 100 na 100 (100km - 100PLN).
Kvas pisze:
4. jaki to ma rozstaw śrub kół?
Jak kazdy MB. Dokladnego wymiaru nie pamietam
Kvas pisze:
5. jak awaryjność?
w123 sa bezawaryjne, ale spojrz z drugiej strony 25 letnie auto z 2,2 tys, wiec cudow sie nie spodziewaj.
Kvas pisze:
6. jest coś co powinienem jeszcze wiedzieć?
Ukryte koszty, to zawsze jest przy 20-letnich samochodach. Stare dobre jest wino i obrazy z samochodami roznie bywa
Kvas pisze:
7. czemu to ma jedną szybę elektryczną, tak wychodziły?
Widzialem auta z ogrzewanym fotelem kierowcy, ale z el. szybami tylko po stronie kierowcy to nie. Bylo tez elektryczne, prawe lustero. Elektryczne szyby wystepowaly tylko na przod lub 4 szyby, a wiec to auto mialo naprawiony, wymieniony na mechaniczny, 2 podnosnik

, albo tylko 1 zalozony. Nie jest to wielki problem zmienic, ale troche kosztuje, bo el. szyby w w123 nie byly powszechne.