MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 18, 2025 6:04 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 655 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1044 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt gru 25, 2009 12:32 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
beet pisze:
Tym, ze jadac po sliskiej nawierzchni przy automatycznej skrzyni biegow przod hamuje, wlaczaja sie ABSy i inne wodotryski, a tyl chce jeszcze przez chwile dalej jechac. A te pol metra czy metr czasem decyduje o tym czy komus nie zaparkujemy w bagazniku. Nawet w instrukcji MB jest napisane, zeby tak robic. Ja na to wpadlem jeszcze jej nie przeczytawszy, jak nawracajac na osiedlu malo nie przypitolilem w garaz
_________________

Hmm............. może i masz rację.? Prawdę mówiąc mam problemy przy jeździe automatem po lodzie. Potrafię jeździć po lodzie nawet motocyklem bo mam dobrze opanowaną technikę hamownia silnikiem ale z automatem mam za moło doświadczenia. Jeżdżę zbyt ostrożnie bo boję sie o moją Mercusię. Natomiast to co mówił Trocin że "...że autko sunie jak pudło na szynach..." to prawda i mnie sie to bardzo podoba. To prawdziwy Mercedes a nie wstrząany konfulsjami i drgawkami wypocony produkt współczesnych eko-producentów.

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 25, 2009 12:44 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Nemo pisze:
Hmm............. może i masz rację.?


Sprawdz sobie sam na jakims zasniezonym pustym placyku, bo szkoda by bylo sobie autko poobijac. Postaw jakiegos slupka jako wyznacznik rozpoczecia hamowania i sprawdz sobie jak to wyglada na D i przy wrzuceniu na N, oczywiscie przy malych predkosciach. U ojca w S210 przy nowszej skrzyni wydaje sie, ze jest ciut lepiej i przy hamowaniu szybciej zostaje odlaczony naped, ale tez jeszcze sobie troszke pociagnie. Ja profilaktycznie jak jest slisko przy podjezdzaniu do skrzyzowan, przejsc dla pieszych etc. zawsze prawa reke trzymam na galce zmiany biegow.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 25, 2009 1:11 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Nemo pisze:
"Fulda" to byłe NRD-owskie przedsiębiorstwo podobne (trochę gorsze) do naszej "Dębicy"


A ty co, z geografii się akurat wtedy urwałeś?

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 25, 2009 8:08 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Laudan gwiazdki zamiast flagi pojawiły się na tablicach w 2006r na 99% w sierpniu, co oznacza, że na KN ktoś cieszył sie tym autem kilka lat. Trocin lej paliwko i pomykaj, gratuluję zakupu.

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 25, 2009 9:18 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
beet pisze:
Fuldy zdaje sie lepia teraz w Polsce. Trocin, jakie made in Ci sie trafilo?


No wlasnie mile mnie to zaskoczylo - Made in Germany ;)
Jezdzi mi sie na nich bardzo pewnie...
Wczoraj kupilem tez m.in. wycieraczki, bo byly juz slabe - Bosch za jedyne 250zl po znizkach [zlosnik] cena proporcjonalna do wielkosci auta [zlosnik]


Komornick pisze:
na KN ktoś cieszył sie tym autem kilka lat


No gdzies od ok. 2000-2001 roku, bo mam z tego okresu faktury z tymi numerami....

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 25, 2009 11:33 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
trochę późno ale pogratulować panie Trocin i pozazdrościć :P czaiłem się ostatnia na w140 500SEL bo cena była ciekawa ale stanem lekko odbiega od tego co u Ciebie także wyluzowałem.
Świetny czołg :) i akurat przy w140SEL jest ładniejszy (w przeciwieństwie np do 126) [ok]

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 25, 2009 2:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
(me: how) pisze:
A ty co, z geografii się akurat wtedy urwałeś?


Masz rację!!!! Przepraszam za błąd. Wynika on z tego, że "Fuldy" były dosyć popularnymi oponami do motocykli w NRD. Stąd na zasadzie błędnego skojarzenia wziąłem je za NRD-owskie. Jeszcze raz biję sie w piersi. Co do ich jakości podtrzymuję swoją opinię. Ich opony motocyklowe (wtedy) poza dużą trwałością, bardzo źle prowadziły na zakrętach, były zbyt twarde i niebezpieczne na nawierzchniach mokrych. Miały długą drogę hamowania. Były trzy firmy o porównywalnych parametrach Barum, Dębica, Fulda. Jakoś do dzisiaj nie potrafię zmienić o nich zdania. Wzór bieżnika, który zademonstrował na swoich zdjęciach kol. Trocin jednak wróży dobre parametry szczególnie w jeździe po mokrej, deszczowej drodze, powinna taka opona dobrze też trzymać kierunek. Jaka będzie naprawdę pokaże jej eksploatacja. W sumie opona warta swojej ceny szczególnie jeśli ma wysoki indeks prędkości. Lepsze kosztują o wiele, wiele więcej. Tak na marginesie. Gdybyś mieszkał w Szczecinie to miło byłoby się spotkać (bo mieszkam bliziutko) na jakiejś kawce i porozmawaiać o naszych dziewczynach. W końcu obie mają to samo imię Mercedes=Łaskawa. Do Stettina jednak trochę mi za daleko nawet nie ma tego miasta na mojej polskiej mapie a ona jest bardzo dokładna :(

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 25, 2009 3:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 10:20 pm
Posty: 201
Numer GG: 1111353
Lokalizacja: SK
rowniez gratuluje zakupu ;) zaskakujace, ze w Katowicach znalazlo sie jeszcze jakies zdrowe wozidlo procz mojego [zlosnik]

_________________
W202 C200 744/001A 02.95
Ex - W208 CLK 200 Kompressor 744/244A 10.97
Ex - S124 E200T 481/001 08.93
Ex - S124 200TE 068/568 12.91
Ex - W124 300D '91


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 25, 2009 7:55 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
no tak jak mowilem
jeszcze tylko musza sie dopatrzec nierownych szpar i pewnie nawet ktos wpadnie na pomysl ze silnik byl szczepiony z diesla na benzyne [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 26, 2009 9:29 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Dzis zrobilem 200km i opony super, na sniegu dawaly rade a na czarnym sa ciche ;) Auto plynie [zlosnik] 70-80 na tempomacie i przyjemnosc z jazdy trwa dluzej [zlosnik]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 27, 2009 2:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt cze 30, 2009 12:18 am
Posty: 100
Trocin,
jak tam wyglądają podsumowane koszty zakupu W140?
bo z tego co przeczytałem to będzie już ze 30 tys czyli tyle co W220


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 27, 2009 3:39 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Digidy pisze:
czyli tyle co W220

Ale różnica klasy, wyglądu, charakteru... i wszystkiego wokół ogromna na korzyść W140 ;) .. a za dobrą 220 też trzeba dać .. sporo więcej.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 27, 2009 5:28 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 5:00 pm
Posty: 341
Lokalizacja: Wlkp.
Gucio SLR pisze:
A egzemplarz z taxi to na 150% ten sam , dam sobie ręke uciąć Pamięam jak jeszcze rozmawiałem o nim z właścicielem czekajac na autobus i opowiadał mi o tym wozie


Chyba trochę zazdrość wychodzi... ;)


Ja powiem, że na 99% jeździło sporo lat w Nowym Sączu, bo rozmawiałem telefonicznie z poprzednim właścicielem. Kiedy trafiłem na to auto w komisie w Zabrzu, znalazłem również oryginalne ogłoszenie właściciela na najauto.pl. Z tego co pamiętam to auto było jego własnością od przyjazdu do Polski Z USA. Jest to jakiś biznesmen z Nowego Sącza, i napewno nie jeżdził na taxi w Katowicach! Gość mówił szczerze, bo wtedy już było własnością autosalonu w Zabrzu, który to wziął 140-tkę w rozliczeniu za nowego Jeepa. Niestety nie mogę już znaleźć telefonu do tego wieloletniego właściciela. :(

_________________
w126 420sel '89
w108 280S '70


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 27, 2009 5:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt cze 30, 2009 12:18 am
Posty: 100
jakby był po taxi to miałby dziury po stacji itp, oraz byłby bardziej poniszczony,

to niemożliwe, żeby kiedykolwiek jeździł na taxi!!!!!


kiedyś czytałem, że nie można jeździć z amerykańskimi lampami w Polsce
( kierunki świecące się cały czas)
szczególnie z tyłu chyba na czerwono się świecą??


ciekawe czy na przeglądzie coś powiedzą

powiedźcie co o tym myślicie ?


Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 5:50 pm przez Digidy, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 27, 2009 5:41 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 8:26 pm
Posty: 653
Lokalizacja: WLKP
Digidy pisze:
ze 30 tys czyli tyle co W220

Chyba w tragicznym stanie do zainwestowania drugie tyle.A tutaj ma porzadne W140 ktore przejezdzi niejedno 220.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 655 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1044 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl