MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 30, 2025 12:36 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt sty 09, 2004 8:39 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz mar 24, 2002 1:00 am
Posty: 678
Lokalizacja: Lublin
gdy bedziesz miał zdjęta głowicę zawiź ją do prześwietlenia, może się okazać że to nie uszczelka jest winna.
Kosztuje to kilka piwek, a jasność rzeczy jest pełna

_________________
Robert__W116_300SD


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 09, 2004 8:45 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
Posty: 277
Lokalizacja: Wrocław
Kolejność dokręcania śrub, momenty dokręcania oraz ilość faz dokręcania znajdziesz, zawsze przy nowej uszczelce. Zresztą każdy producent uszczelek zaleca inny sposób dokręcania.
19 kg to chyba bardzo dużo?
W dieslach jest coś koło 70 -100 Nm, w benzynach znacznie mniej...

_________________
Volvo 940
Tian z Wrocławia pozdrawia wszystkie Misie


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 09, 2004 7:25 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr sty 07, 2004 12:02 am
Posty: 44
Lokalizacja: Warszawa
Głowica była dopiero co remontowana , a jak sobie przypominam ,to od razu po założeniu wszystko było OK ,a dopiero po jakimś czasie zaczęła pojawiać sie para w rurze wydechowej .Nie było jej strasznie dużo więc myślałem ,że tak może być przy niskich temperaturach ,ale gdy postawiłem zasłonę dymną (parową ) a z wężyka odprowadzającego nadmiar płynu z chłodnicy ,mogłem sikać przez ulicę (takie ciśnienie) to wolałem jednak lekko zaniepokoić się ... :roll:


Na górę
 Tytuł: uszczelka
Post: sob sty 10, 2004 7:47 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr sty 07, 2004 12:02 am
Posty: 44
Lokalizacja: Warszawa
Jak się okazało ,aż wstd przyznać założyłem uszczelkę od M110 a mam M130 .Jak mogłem to zrobić ?! Skucha ! Na usprawiedliwienie dodam ,że kupiłem ją jako uszczelkę do M130 , a do bloku pasuje idealnie i nie przyszło mi do głowy ,żeby przyłożyć ją do głowicy i tam też sprawdzić . :oops:
Oczywiście uszczelka była doskonale opisana ,ale kto by tam czytał jakieś bzdury(?) ,kiedy już tylko kilka godzin dzieli od sukcesu .No i miałem sukces . -180zł ,nerwy i zepsuty humor . [szalone]

_________________
W115 ,123 , W114 , a teraz plany ...


Na górę
 Tytuł: Re: uszczelka
Post: ndz sty 11, 2004 9:58 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
B-z-y-k pisze:
założyłem uszczelkę od M110 a mam M130 .Jak mogłem to zrobić

No nieżle :lol: bloki nie sa takie same ale bardzo podobne,malo tego te silniki wywodza sie jeszcze z lat 50 z motoru 220 modelu W 187 [zlosnik]

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł: uszczelka
Post: ndz sty 11, 2004 10:51 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr sty 07, 2004 12:02 am
Posty: 44
Lokalizacja: Warszawa
Bloki może i inne ,ale uszczelka pasuje idealnie ,tzn wszystkie otwory pokrywają się ,i pasują rozmiarami . :lol:

_________________
W115 ,123 , W114 , a teraz plany ...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl