jpogoda pisze:
To jak jest z tym wiatrakiem w benzynie ?
Zlokalizuj z przodu pokrywy zaworów po stronie kierowcy (koło termostatu) termo-wyłącznik wentylatora. Są tam dwa lub trzy podobne czujniki termiczne, Ciebie interesuje ten czerwony. Włącz zapłon lub uruchom auto, zdejmij wtyczkę z tego czerwonego i połącz ją w jakiś sposób z masą auta (np. kawałkiem drutu). Jeśli wentylator się włączy (od razu zauważysz dużo szybszą pracę) to walnięty jest właśnie ten termowyłącznik. Jeśli się nie włączy to należy sprawdzić czy dochodzi do niego prąd i potem dalej szukać przyczyny
PS
Czujnik kosztuje od 45-90zł w zależności od producenta. Ostatnio się okazało że mój jest walnięty i przez to też parę razy miałem prawie 120 stopni
Gdybyś chciał samemu wymienić ten czujnik to będziesz potrzebował odpowiednio głębokiego klucza nasadowego rozmiar 22. Można niby kombinować oczkowym lub nawet płaskim, ale nie jest to zbyt wygodne. Przedwczoraj kupiłem odpowiednią nasadkę i na dniach się zabieram za demontaż drania...