P38 to super komfortowy samochód, ale trzeba sobie zdawać sprawę z jego licznych wad. Silnik tego wozu to kolejne wcielenie znanego 3,5 litrowego V8 rozwierconego tym razem do maxymalnych 4,6 (wcześniej: 3500, 3900, 4200). Każde rozwiercanie odbywało się kosztem trwałości. Ponieważ do Polski trafiają auta z mega przebiegami, to wiele z tych silników trzeba naprawiać, a to dość kosztowne. Są nawet przypadki wkładania w miejsce 4,6 starszych 3,9 z osprzętem od 4,6. Trochę gorzej jeździ, ale jest względnie niezawodny. Drugą miną może być zawieszenie. Dość częste są awarie kompresora i miechów, ale jak działa to komfort jest zejebisty. Poza tym, jak to w Land Roverach, liczne usterki pierdół i drobiazgów, ale z tym można żyć.
_________________ pzdr - Maciek 41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM
|