MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 4:06 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz kwie 05, 2009 12:42 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
A ma ktos ladnego zefirka na zbyciu?

Trocin, Tobie jest wygodnie na ER5? Serio pytam, duzo wiekszy od Ciebie nie jestem, a dla mnie ER5 to kucyk. Do miasta i owszem, ale jak Ty o dluzszych trasach myslisz, chyba lepiej w jakiegos turystyka wpakowac pieniadze. Na A2 Ci glowe urwie, poszukaj czegos bardziej komfortowego jak masz zamiar taka trase robic.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 05, 2009 9:44 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Wygodnie mi bylo na ER5. Zdecydowanie najbardziej mi sie podoba z trojki GS CB ER. I jestem raczej zdecydowany na to moto ;) Pewnie tras czesto robil nie bede, a jak juz to tak do 120 bo na golasie jest wtedy jeszcze w miare komfortowo ;)

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 1:37 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Przyznam, ze mimo solidnosci wykonania i trwalosci Hondy, zawsze blizsze moim wzgledom estetycznym byly produkty Suzuki.. Jako, ze uwielbiam "golasy" to Bandit zawsze byl dla mnie osiagalnym idealem.
Trocin, zerknij jeszcze na cos takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1209743
Nie wiem jak z awaryjnoscia w tym modelu, mam nadzieje ze nie jest tak kaprysny jak TL1000... Jak dla mnie, za te pieniadze, warto by bylo zaryzykowac....
Jesli ma to byc jeszcze w miare ekonomiczne, to moze nie warto pakowac sie w ogromne pojemnosci i ilosci cylindrow? Ludzie bzikuja, bo mysla ze 100KM to malo, bo przeciez mozna kupic hayabuse ze 170KM.. Prawda jest taka, ze 99% kierowcow motocykli nie potrafi i nie jest w stanie wykorzystac w pelni mocy swoich silnikow na zwyklych drogach. Z drugiej strony, jesli chcesz uzyskiwac jakies konkretne wyniki na torze wyscigowym, trzeba przerobic szlifierke na typowa wersje bojowa, czyli precz ida lampy, migacze, siodelka i inne niepotrzebne bzdety... Ale wtedy na zwyklej drodze to tylko na przyczepce, a nie o to przeciez chyba Ci chodzi :)

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 7:37 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
Nie przejmuj się, bierz co chcesz - te kawy sa ok, w ER5 powinna być juz poprawiona wada tych silników - pękające magneta, na szczęście pasuje od ZZR600 (tylko trzeba naspawać języczek od zapłonu). Do tego zawory tam są na śrubach (chyba że mocno unowocześnili od czasu LTD, ale nie wydaje mi się). jesli znajdziesz zadbany egzemplarz to się nie martw o awarie tylko lej (niedużo, bo mało pali ;) ) i ciesz się jazdą.

Wbrew pozorom na 500 też mozna być całkiem szybkim, wystarczy że znajdziesz odpowiednio krętą drogę. najwyżej sprzedasz za rok, a wtedy powinienes już dokładnie wiedzieć czego oczekujesz od sprzętu. A komentarze typu fajer na 1 sprzęt to wsadźcie sobie w... wydech, na erce poczatkujący przynajmniej będzie mógł odwinąc w złożeniu i za szybko mu nie przejdzie.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 10:07 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
WSR pisze:
na erce poczatkujący przynajmniej będzie mógł odwinąc w złożeniu i za szybko mu nie przejdzie.

...dokladnie.. Znam to z autopsji.. Kiedy na pierwszy ogien wsiadlem na 100konna CBR-ke i po kilkuset metrach odkrecilem za mocno, to sie na dobre wystraszylem. Na tyle, ze zaczalem sie rozgladac za jakims spokojnym enduro :)... Tu potrzeba wjezdzenia sie, nabycia nawykow, oswojenia z przyspieszeniem, masa motocykla, zachowaniami w trudnych sytuacjach. A nadmierna moc sprzetu nie ulatwia zadania poczatkujacemu.
Zawsze mozna sprzedac sprzeta po roku i kupic cos mocniejszego na nastepny sezon.
Notabene ten obsikany przeze mnie spryskiwaczem jezdziec na GS500 tez wygladal mi na zoltodzioba, co to go maszyna ponosi.. W zakretach wykladal sie jakos nienaturalnie, nosilo go od osi do pobocza, co chwila wisial mi metr od zderzaka.. I niby tylko lekka "piecsetka"...

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 10:34 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Jestem zdecydowany na ER5 lub Zephyra 550, dzis mi zwineli sprzed nosa ladnego zefirka 95 rok z kuframi gmolami kaskiem za 5k [szalone] szukam dalej...

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 10:46 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
bierz zefira, więcej kalsyki :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 12:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Powiem Ci coś teraz nie jako zdeklarowany ujeżdżacz plastików tylko od dawna miłośnik motocykli. Kup sobie cokolwiek, tylko się najpierw przejedź na tym co chcesz kupić tak przynajmniej z prędkością 100-120km/h. Jeśli uznasz, że zanadto Cię nie targa wiatrzysko, bierz. Bo jak zakupisz coś bez owiewek i polecisz w trasę Poznań-Puławy... Nie życzę największemu wrogowi. Na głównych trasach nie dasz rady na dłuższą metę latać wolniej niż jadą samochody, bo Cię rozniosą, albo puszczą Ci nerwy. Ja nigdy nie miałem nakeda, ale okazję do zrobienia "paru" kilometrów miałem. Jak kiedyś spod Piły przyleciałem do Wrocka gołym Bandziorem to na moto do wieczora patrzeć nie mogłem. Kumpel jechał na plastiku, jego laska rónież. Pochowali się i w palnik, a ja "na klatę".

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 12:35 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Nie wiem skąd M4E bierze wiedzę na temat motocykli? Na pewno nie z autopsji :) I przestań w końcu ściągać złom, bo jak u Ciebie Yamaha pracuje jak sieczkarnia to zwozisz do PL gruz.

Mor - z tymi owiewkami masz rację. W zeszłym roku latałem Drag Starem bez szyby. Na miasto i "dookoła śmietnika" było OK, ale jaka kolwiek trasa to masakra. Walka z wiatrem, owady naparzają jak na paintballu. Teraz mam szybę i jest super.

I nie wolo zapominać o tym, że kupując moto za 5tyś, niemal drugie tyle, z czasem, wpakuje się w serwis, opony i ubranie. Chyba, że ma się w planach dołączenie do grona "trampkarzy" co z całęgo serca odradzam.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 6:26 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Mam jeszcze na oku niespodziewanie BMW F650 rok cos kolo 95 ale nie pamietam teraz, bylby w dobrych pieniadzach...

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 6:42 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Bukol pisze:
Nie wiem skąd M4E bierze wiedzę na temat motocykli? Na pewno nie z autopsji :) I przestań w końcu ściągać złom, bo jak u Ciebie Yamaha pracuje jak sieczkarnia to zwozisz do PL gruz.
.


niesciągam gruzu pod tytułem Yamaha czy Kawasaki.Praktycznie 95 % to HONDA. A swoja wiedze czerpe z tego ze jak przyjedzie kolega R1 czy R6 i ma mniej o 50% przebiegu a silnik brzeczy to do mnie to nieprzemawia.Niekupił bym tego bo by mnie to denerwowało i tyle.Oczywiscie mozna z tym jezdzic i te motory pewnie bedą jezdziły jeszcze dlugo ....Co kto woli

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 6:55 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
No tak Honda rzeczywiscie ma sporo zwolennikow i posiadacze twierdza ze jest zajebista, nie watpie... Ale nie ma tego "czegos" jest bez wyrazu, wszyscy jezdza Honda i dla mnie o wiele ladniejszy jest zefirek czy nawet erka... Klasyk z charakterem, cos jak moj wzor Ducati Monster...
A co z tym BMW, moze ktos cos madrego napisac?

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 7:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
Eee tam panie bezpłciowa Honda potrafi dostarczyć niezapomnianych wrażeń choć nie ukrywam że marzy mi się Z1 kaczy kuper :) Nadmieniam również iż Mercedes też jest często uważany za bezpłciowy ;)

A co do F650 to będzie najwolniejszy z tej stawki, niski środek ciężkości, małe spalanie (jak i reszta) trudniej dostępne części. Czy ten silnik to nie jest jakaś rotaxowa pochodna z EXC 525?

Jeszcze raz powtórzę - bierz co ci się podoba, motocykl to nie samochód dostawczy, kieruj się głosem serca i nie patrz na innych :) aby było to w dobrym stanie :P


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 7:20 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
W F650 silnik podobno Rotax (jak w Aprili Pegaso) ale ponoc bezawaryjny i solidny...

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 7:50 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
trocin pisze:
W F650 silnik podobno Rotax (jak w Aprili Pegaso) ale ponoc bezawaryjny i solidny...


rotax jest ok.Znajomy ma włśnei Aprille i juz chyba 2 rok jezdzi i nic się niedzieje.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl