300D pisze:
Od czego wogole zaczac?
To skoro już przewertowałeś archiwum i wziąłeś do siebie to co napisał
(me: how) ... to kup pojazd (jeśli oczywiście chcesz kupić, do niczego nie zmuszam) i go zarejestruj.
Jak chcesz na żółe blachy to musisz sporządzić kartę ewidencyjną (tzw białą karte) wg. wzoru bądź zlecic do rzeczoznawcy (który skasuje swoje bodaj 250zł) .. zrobić fotki musisz, dołączyć do białej karty (zrobić ją w min. 2 a najlepiej 3 egzemplarzach, 2 idą do konserwatora).. odnosisz do konserwatora i czekas zna decyzje 1-2 tygodnie. Odbierasz decyzje i sporządzasz formularz przeglądu poj. zabytkowego (lub robi to rzeczoznawca

) .. z tym formularzem to dziwna sprawa czasami wychodzi. Bo słyszałem, ze ma go robić stacja diagnostyczna.. ale to już nie ważne. Grunt żeby wszystko było tak jak ma być... w formularzu maja byc wszystkie dane...
Później z badaniem technicznym poj. zabytkowego + decyzja konserwatora + dokumentami, umową lecisz do wydziału komunikacji i rejestrujesz jak kazdy inny pojazd...
A na koniec sobie go remontujesz. Tylko zrób to z głową. Żeby nikt sie nie przyczepił, ze niszczysz dobro kultury bo na to znajdzie sie paragraf

pzdr <br>
Dodano po 2 minutach.:<br>
Damian.Ryba pisze:
masz jakiś kontakt do swojego konserwatora
Tylko nie próbuj zgłosić, ze coś motam z moim pojazdem

Ok PW idzie
_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire WheelsCadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex