w124 kombi jest fajnie, w210 bedzie jeszcze wygodniejsze. Co do BMW to dosc powiedziec, ze pierwsze diesle to lata 80, Mercedes wlozyl pierwszego diesla do auta osobowego w latach 30
arturb pisze:
jeszcze odnośnie kręcenia. dwa tygodnie temu sprawdzałem audi A6 1.9, pięknie wyglądało i miało przebieg prawie 200 tysi. po sprawdzeniu w aso przebieg 298 do czerwca 2008. i weź tu Panie kup coś uczciwie
90% aut ma krecony licznik, te ktore zmieniaja wlasciciela po raz ktorys pewnie tez maja krecony licznik poraz ktorys. Proceder jak najbardziej, a moze najbardziej dotyczy rowniez autokomisow. Wlasciciel prywatny przekreci o 100tkm, komis o pare 100tkm do tego wiedza co, jak i gdzie wyczyscic, podmienia mocno zuzyte czesci srodka auta. Przyczyna tego stanu jest prosta. Jak wszystkie auta sa krecone to samochodu z uczciwym przebiegiem nie sprzedaz. Kilka lat temu rodzice sprzedawali Fiata Brave z 160tkm. Auto bylo ladne i nie wygladalo na przebieg, serwisowane w ASO. Pies z kulawa noga oprocz handlarzy na niego nie spojrzal. Sprzedawalo sie z 2-3 miesiace. Handlarze zrobili 70tkm troche go podczyscili, odmlodzili w ogloszeniu i sprzedali o 4kpln drozej w niecaly miesiac
W przypadku aut sprowadzanych sprawa jest prosta. Obejrzyj ogloszenia np w DE. Zobacz po ile takie auta srednio chodza i jakie maja przebiegi. Dodaj koszty sprowadzenia + zarobek handlarza i wiesz za jaka sume mozesz liczyc na jakie auto

Rzadko kto kupuje diesla, zeby zrobic rocznie pare tys. km. Wyzsza cena zakupu + np w De wyzszy podatek oznacza, ze trzeba robic sporo wiecej kilometrow, aby roznica w spalaniu w stosunku do benzynowej wersji sie zwrocila.