Wyslane przez: Pioterek
Email:
dbw115@polbox.com
Cześć Mariusz!
Aktualnie na razie jeszcze nie odbudowuję swego Mercedesedesa, ale w wakacje trochę go upiększałem. Nie przejmuj się - też już miałem dość tej bryki, ale jak już była gotowa i przejechałem się kawałek to mi przeszło
Moje zapasowe graty wyglądają dosłownie jak z trzech aut hehe - dostałem ich sporo razem z autem i w dodatku kupiłem jeszcze za 100zł kompletną 115 bez silnika i rozebrałem na części pierwsze. Jak się uchronić przed pomieszaniem śrubek - no każdy sposób dobry - zapamiętać, wkręcić w miejsce gdzie były(jak jakiś element jest wyjęty z samochodu), kłaśc w oddzielne pojemniki, segregować - no kombinacje alpejskie
Remont silniczka - no pamiętaj nie żałuj kasy na dobre części a będzie chodził jak należy - oczywiście jak mechanik czegoś nie spieprzy.
Drogo trochę Cię auto wyjdzie, ale jak dobrze zrobisz to będziesz miał fajną bryczkę. Napisz ile dałeś za niego i jakie części kupujesz - oryginały, czy nie? Zbieram info, bo sam nie długo zamierzam remontować swego.
Korozja przestrzeni zamkniętych - trudny temat. A co najgorsze chyba jak już jest w tych przestrzeniach to nie ma na nią lekarstwa - a jak nie ma jej(np. wymienione progi) to trzeba konserwować i zapobiegać.
Z częściami takimi drobnymi to jest straszny kłopot - na szrotach prawie nic nie mają do tych aut, a na giełdzie ze starymi częściami też pewnie nic się nie trafi, bo auto jest jeszcze za nowe jak na takie giełdy - ale kto wie. Pozostaje tylko kupić drugi na częsci z interesującymi nas gratami, albo sprowadzić z ASO lub używane z Niemiec. Teraz właśnie się sam zastanawiam, czy kupić całe auto dla lusterek i paru elementów tapicerki i kilku innych dupereli, czy jeszcze poszukać albo kupić za niemałe pieniądze z Niemiec. Dylemat duży, bo całe auto wyjdzie taniej, no i jeszcze je zrobię i pojeżdżę - mam takie na oku.
Pozdrawiam
Piotrek
P.S. Mam nadzieję, że robisz fotki autku i dokumentujesz jak przebiega remoncik.