Dla scislosci plomby nie z US, tylko z glownego urzedu miar, i dla jeszcze wiekszej scislosci wszelkie plomby sa przy przewodach, przy liczniku nie ma plomb, ale bedzie dziura po baczku, albo slady lutowania, jesli impuls byl brany elektronicznie, wszelkie dodatkowe przewody w srodku w okolicy konsoli przy kolanach kierowcy, pod kierownica, pod fotelem, moga swiadczyc o przeszlosci zarobkowej.
Jesli folia jest dach podklejony to nie bedzie nic widac, tak samo z przewodami ktore moga byc puszczone spod maski, ale jesli ida przez drzwi to uszczelki moga byc wygniecione, ale niekoniecznie, ja np. zostawiam auto w garazu z uchylonymi drzwiami, wiec uszczelki sie nie odksztalcaja, za to rysuje sie profil dachu miedzy samym dachem a drzwiami, i ciezko to spolerowac.
Slady po wkretach na konsoli, najczesciej w mercedesie przy nogach pasazera, swiadczyc moga o zamontowaniu dodatkowej konsoli pod kase fiskalna.
Popekane drewno pod srodkowymi nawiewami swiadczyc moze o zamontowaniu taksometru na blasze i poprzez drgania uszkodzic moglo drewno.
mocno wyslizgany wylacznik gorny od swiatla wewnatrz pojazdu.
w tej chwili wiecej pomyslow do glowy mi nie przychodzi.
I panowie, ja wiem ze jest kilku taksowkarzy ktorzy tworza opinie ogolu, ale prosze was nie wrzucajcie nas do jednego wora, bo ja np. utrzymuje swoje auto w 100% sprawnosci, nie ma w nim zadnych druciarskich patentow, i wkladam tylko porzadne czesci.
Wiem ze nie wielu taksowkarzy tak robi, bo traktuja swoje auta tylko jako srodek do zarabiania pieniedzy, ja niestety mam do swojego auta dalece inny stosunek.
Do mnie pasazer z reklamowka na skore na pewno nie wsiadzie

<br>
Dodano po 1 minutach.:<br> PS. swiezo wymieniony dowod rejestracyjny
