MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 30, 2025 7:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: RATUNKU!!!!
Post: wt paź 21, 2003 2:19 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Witam was mam W123 240D ktory nie chce zapalic a wlasnie jest w swojej ojczyznie i az boje sie pojsc z nim do mechanika.Objawy siwy dym z rury i brak reakcji na prace rozrusznika.
Gdybym byl w kraju to mechanik poratowal by mnie w kazdej chwili a tu tj.w Duisburgu nawet na szrotach czesci nie maja.Widzialem ze jest chyba dziurawy przewod przelewowy (byl mokry) wiec wyszarpalem drania z wtryskiwacza (a ciezko bylo bo to ten pod tymi wszystkimi dzwigienkami gazu) wcisnalem nowy odpowietrzylem (tak mi sie zdaje bo machalem ta mala pompa az mi krew uderzyla).Naladowalem akumulator. I to wszystko na nic.Teraz laduje drugi raz akumulator i czekam na ......
Moze ktos z was wie jak mi pomoc.Wieczorem w czwartek dzialal a rano w piatek juz nie.Zazdroscilem wam fascynacji tym autem dzisiaj juz tylko zal ....Pozdrawiam.

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.
W123 200D


Na górę
 Tytuł: Re: RATUNKU!!!!
Post: wt paź 21, 2003 4:31 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Niedaleko od Ciebie jest olbrzymi szrot w Kerpen, tam jest duzo dawcow, czesci znajdziesz tez na ebay.

Napisz jakie sa dokladnie objawy.

Na poczatek sprawdz paliwko, czy jest, bo jak machasz pompa, a juz nie zasywa powietrza, to mocno chlapie ropa.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 21, 2003 4:34 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2003 11:06 am
Posty: 1156
Lokalizacja: Płochocin
Tylko spokojnie [zlosnikz] ,nerwy nic nie pomogą!
Po wymianie przew. przelewowego nic nie musisz odpowietrzać, ale jeżeli już to zrób to tak:

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1066746298_od.jpg

Sprawdź świece żarowe, przekaźnik i bezpiecznik (plastikowa puszka na lewym nadkolu w komorze silnika).
Sprawdź czy dochodzi paliwo (między innymi filtry paliwa) ale chyba dochodzi , bo dymi.
:lol: Melduj na bieżąco, będziemy starali się ci pomóc na odległość

P.S
nie mogę wkleić obrazka, więc ty wklej adres do pola przeglądarki
Guzik widać , więć wejdź pod ten adres:
http://republika.pl/dentysta102/strona.htm

_________________
[color=blue]K.O.-wiec z pokoju 704 [zlosnik] [/color]


Na górę
Post: wt paź 21, 2003 4:55 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Paliwo dochodzi bo jak machalem pompka to odkrecilem zawor na filtrze i chlapalo z niego.Po wymianie przewodu przelewowego nic sie nie zmienilo.Swiece zarowe chyba grzeja bo kontrolka sie swieci ale nie wiem jak inaczej moge sprawdzic.Jak go prubuje zapalic najpierw go ze trzy razy zapalam na samych swiecach.Co ciekawe to mam wrazenie ze ma taki moment kiedy chce zalpalic jak dluzej przytrzymam go na rozruszniku.Prostownik mam na 5A a aku 92Ah. ladowalem tylko 12 godzin wiec moze to za malo?
Paliwa jest pelen zbiornik bo nalalem mu do pelna dwa albo trzy dni przed awaria.Jakies 2 tyg temu zabraklo mi paliwa i stopna mi na drodze wiec teraz leje caly czas.

UWAGA Nie mam tu zadnych narzedzi(dwa klucze :) jak kupowalem to mi facet powiedzial z duma cyt.kluczy nie potrzebujesz to jest beczka auto nie do zajechania :(

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
Post: wt paź 21, 2003 5:03 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Swiece mozna sprawdzic, ale trzeba miec do tego probnik - moze byc polowy - zarowka + 2 przwody.

Jak dlugo masz to auto?

Ktory jest to rok produkcji? Gaszone na kluczyk, czy chebel? Rozrusznik dobrze kreci? Nie ma teraz mrozow, a wiec nie powinno byc najmniejszch problemow z zapaleniem. Odkrec filtr powietrza i zobacz w jakim jest stanie. Przyjrzyj sie filtra paliwa, jak masz klucz 17 to odkrec jeden z przewodow wysokiego cisnienia przy wtryskiwaczu i zobacz, czy dochodzi paliwo.

_________________
w123


Na górę
Post: wt paź 21, 2003 5:09 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Auto mam trzy miesiace(zrobilo w tym czasie 4500km).Rozruch z kluczyka.kreci chyba dobrze chociaz tuz przed awaria potrzebowal dwa razy krecic rozrusznikiem zanim zapalil ale przyzwyczailem sie.Rocznik 1981.Filtr paliwa (ten plastikowy przezroczysty jest czysty) ten drugi sprawdze wieczorem.Mam jakas inna pompe wtryskowa bo nie ma sruby do odpowietrzenia.Wszystkie filtry byly wymieniane przed wyjazdem tutaj.

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
Post: wt paź 21, 2003 5:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 08, 2003 4:10 pm
Posty: 114
Lokalizacja: waw.pl
Irek pisze:
Auto mam trzy miesiace(zrobilo w tym czasie 4500km).Rozruch z kluczyka.kreci chyba dobrze chociaz tuz przed awaria potrzebowal dwa razy krecic rozrusznikiem zanim zapalil ale przyzwyczailem sie.Rocznik 1981.Filtr paliwa (ten plastikowy przezroczysty jest czysty) ten drugi sprawdze wieczorem.Mam jakas inna pompe wtryskowa bo nie ma sruby do odpowietrzenia.Wszystkie filtry byly wymieniane przed wyjazdem tutaj.

Miałem podobny problem zeszłej zimy: paliwo dochodziło, świece grzały, akumulator naładowany. Kręcił i kręcił, dym leciał, juz prawie łapał, ale zawsze prawie. Okazało się że to rozrusznik - coś mu się rozsypało w środku w taki sposób, że ledwo kręcił, za wolno. Po wymianie wszystko cacy:)

_________________
pozdro
Szydlo

MB W201 190E 1989 - auto power
VW Passat 1.9TD 1991 - skradziony
MB W123 240D 1980 biały granat - ex
Trabant 601S - kury sie w nim niosą - ex


Na górę
Post: wt paź 21, 2003 5:19 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
wywalilem ta powtorke

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Ostatnio zmieniony czw sty 08, 2004 1:34 pm przez Irek, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt paź 21, 2003 5:21 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Masz nowsza pompe wtryskowa i ja odpowietrzasz ta reczna pompa. Sprawdz, czy dochodzi paliwo do wtryskow. W sumie to jestes niedaleko ode mnie [zlosnik]

_________________
w123


Na górę
Post: wt paź 21, 2003 5:27 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Wieczorem jak wroce z pracy sprawdze odkrecajac po kolei wszystkie przewody do wtryskiwaczy.Dam cynk rano dzieki wraca mi wiara w to auto jesli tylu ludzi mi pomaga.

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 21, 2003 5:34 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2003 11:06 am
Posty: 1156
Lokalizacja: Płochocin
Zgadza się , masz pompę M/RSF, musisz tak długo pompować aż paliwo samo zacznie wypływać z zaworu przelewowego na pompie.
Sprawdzenie świec umieściłem tu:
http://republika.pl/dentysta102/strona.htm

_________________
[color=blue]K.O.-wiec z pokoju 704 [zlosnik] [/color]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 21, 2003 5:41 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz mar 24, 2002 1:00 am
Posty: 678
Lokalizacja: Lublin
1. sprawdź dokładnie świece. Nalepiej je wykręć i na kródko przyłuz do klem akumulatora. Powinna każda z nich sie ładnie zarzazyć. Może być tak że nie wszystkie świece grzeją a ten silnik lubi ciepełko.
2. przestawił Ci się zapłon. Poruszaj pompą wtryskową, czy się przypadkiem nie poluzowała.
3. inne, ale onich później gdy sprawdzisz powyzsze.

I niech moc gwiazdy Cie nie opuszcza

_________________
Robert__W116_300SD


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 21, 2003 5:50 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Moze dzieki wam pojade do domu na Wsz.Sw.
Dzieeki .
Usystematyzuje co zrobie dzis wieczorem:
1.Sprawdze filtr paliwa(za bardzo nie wiem jak bo jest chyba nie rozbieralny)2.Wykrece swiece Zarowe i na krotko wepne do aku.
3.Po kolei bede wykrecal przewody wys.cisnienia i sprawdzal czy bije pompa.
4.Poruszam pompa wtryskowa.
5.Sprawdze bezpieczniki.

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 21, 2003 6:02 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Acha jakby to kogos interesowalo to tu stoi calkiem stary merc na szrocie.Chyba go nazywacie Adenauer (nie znam sie ) wiem ze sa tacy co poszukuja tych informacji.Moge mu zrobic fotke jak tam bede.

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 21, 2003 10:48 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
hej
moze to glupio zabrzmi, ale sprobuj na pych (w razie niepowodzenia)
moze to pomoze ,bo jak zacznie pracowac silnik, to wiele rzeczy sie moze udroznic itp.
a ten moment "jakby mial zapalic" to moze oznaczac akumulator(lub rozrusznik-mniej prawdopodobne)-za slabo kreci. ja kiedys w 200D mialem tak, ze krecil, krecil, a zapalal jak puszczalem (dziwne, bo objaw pasuje raczej do benzyny)
powodzenia!!
PS.
MB to auto, ktore Cie dowiezie tam gdzie chcesz, ale potem to roznie bywa [zlosnik]

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl